Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan kyselytunti 27.3!

Vierailija
27.03.2025 |

Riikka tuijottaa tyhjin silmin eteenpäin, ja Petterillä kädet vapisevat. Edelleenkään ei saada vastauksia opposition kysymyksiin. Häpeällinen farssihallitus! 

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkin tietää että lastensuojelusta ei saa ottaa senttiäkään! 

Lastensuojelusta supistetaan nyt henkilökunnan määrästä per yksikkö, eli jos yksikössä on heidän laskutavan mukaan "vähän" lapsia, sopeutetaan henkilökunnan määrä siihen, mutta kun itse tiedän, että huostaanotetuissa lapsissa on erittäin väkivaltaisia, aggressiivisia ja pohjalla olevia nuoria ja lapsia (taustat ymmärtäen), niin yksi tällainen haastava nuori/lapsi voi sitoa jopa 3 henkilön työn, joten näissä säästäminen on jopa vaarallista ihan henkilökunnankin kannalta. Tiedän mistä kirjoitan !

Tämä kuulostaa vaaralliselta.

Vierailija
122/123 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen Viineri-Satoselle mennyt kysymys koski minua mitä suurimmassa määrin. Kävin hoitoyksikössä jossa lääkärin parina oli EI-suomalainen hoitaja. Kokemus oli karmea. Ei-suomalainen hoitaja pyyteli koko ajan anteeksi kun antoi vääriä instrumentteja lääkärille, lääkäri närjyi hoitajalle, minä siinä toimenpiteen alaisena, kyllä oli helvetinmoinen kokemus. Hoitaja oli pihalla kuin lumiukko koko hommasta. lääkäri tiuski ja hermostui, arvatkaa hermostuinko minä. Satonen hakemassa lisää hoitajia Thaimaasta yhdessä samalaisen perkeleen puupään kanssa jonka nimi on Juhana Vartiainen. APUA!

Satonen tarkentaa, että Intiasta odotetaan nimenomaan korkeasti koulutettuja modernien alojen eksperttejä. Filippiineiltä ja Vietnamista puolestaan löytyy motivoituneita tekijöitä sote-alalle ja maatalouteen sekä kaupan piiriin.

Niin, Intian mittapuun mukaisia eksperttejä, voi olla Suoman mittapuun mukaan 10 euron insinööri. Olen itse joutunut turvautumaan Vietnamissa sairausklinikan hoitoon, jep, oli aika eriluokan meiniki. Makasin sängyllä, ruosteisella sellaisella, hiukan huojuva vanhempi naishoitaja saapui luokseni, kerroin englanniksi miksi tulin, mulkoili pitkään ja toi muovipussillisen erivärisiä pillereitä ja kysyin, mitä nämä ovat, näytti vaan, että suuhun laitat. Lisäksi uskalsin jostain helvetin syystä ottaa piikin, ajattelin, että jos aamun näen, olen todennäköisesti hengissä. Pillerit tuotiin tavallisessa muovipussissa, eri värisiä ja vietnamin kielistä tekstiä päällä, lisäksi selvisin hengissä tiputuksessa, joten joo, hengissä ollaan, mutta klinikka oli kuin jokin varastorakennus Suomessa. Huh heijaa joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikosella nännien välissä napa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän