Onko vanhemman miehen mahdollista saada nuori nainen?
Jos mies on nuorena ollut haluttu naisten keskuudessa? Kyllä varmaan sen verran on viehätysvoimaa miehellä jäljellä, että edes joku nuori nainen ihastusi.
Kommentit (177)
Miksi pitäisi? Oletko lapsia hankkimassa?
On, mutta tältä palstalta ei kannata kysellä asiasta. Naisten mielestä miesten pitäisi seurustella vain oman ikäistensä tai vanhempien naisten kanssa...
M36
Perus-Pertille voi olla vaikeaa, mutta jos on statusta ja rahaa niin onnistunee. Statuksella en tarkoita mitään markkinointipäällikköä, vaan menestynyttä artistia, yritysjohtajaa, professoria, etulinjan poliitikkoa tms.
Onhan se mahdollista, esimerkkejähän löytyy maailmalta. Tapojakin on monia kuten vaikka sugardaddy - mutta se ei suinkaan ole ainoa tapa.
En tiedä miten määrittelet nuo, mutta minä olen 49 ja minulla on 21-vuotias sokerityttis.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta tältä palstalta ei kannata kysellä asiasta. Naisten mielestä miesten pitäisi seurustella vain oman ikäistensä tai vanhempien naisten kanssa...
M36
...wanhusnaisten mielestä... (tällä palstalla ei ole muunlaisia naisia).
Vierailija kirjoitti:
Perus-Pertille voi olla vaikeaa, mutta jos on statusta ja rahaa niin onnistunee. Statuksella en tarkoita mitään markkinointipäällikköä, vaan menestynyttä artistia, yritysjohtajaa, professoria, etulinjan poliitikkoa tms.
Ei tarvitse olla kumpaakaan noista. Sinnikkyydestä se on enemmän kiinni.
M36
Vierailija kirjoitti:
Kysy Dannylta
dannylla onkin pinkka kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
...wanhusnaisten mielestä... (tällä palstalla ei ole muunlaisia naisia).
Joo, suurin osa naisista täällä on keski-ikäisiä tai sitä vanhempia.
M36
Huoh, tästä samasta aiheesta on ollut lukuisia aloituksia vuosien varrella ja ihan viime aikoina useitakin. Onko jollakulla jäänyt levy päälle jumittamaan vai mikä on? Samat vastaukset joka kerta yleensä kategorioissa a) jos tarpeeksi rahaa/statusta/yms. , b) tuurilla, c)kannattaisiko antaa olla.
Mutta yhtä kaikki - varsin epätodennäköistä jos puhutaan yli 20 ikäerosta ja eli 30 vuotta jo hyvinkin epätodennäköistä.
En tiedä. Olen 40v mulla on 25v nainen... Mutta olenko vielä se vanhempi...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen 40v mulla on 25v nainen... Mutta olenko vielä se vanhempi...
Palstan naisten mielestä varmasti olet, mutta sillähän ei ole mitään väliä ;)
M36
Kyllä voi: Danny, Sauli Niinistö, Reijo Oras jne.
Minulla on 16v itseäni vanhempi mies. Hänellä on/oli jo tutustuessa:
- tuuhea tukka päässä
- iso varustus alakerrassa
- omakotitalo
- komeat kasvot
- älyä ja hyvät keskustelukyvyt
Eli mahdollista on, mutta pitää olla ihan oikeasti ikäisekseen priimayksilö. Mitään käpypappaa en olisi itsekään huolinut.
Et mee pilaamaan kenenkään nuoruusaikaa! Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Dannylta
Dannylla on lompakko kunnossa.
Ja varakas mies asuu kolmiossa pikkukaupungissa?
Aiotko kysyä tätä vielä montakin kertaa?
Vierailija kirjoitti:
M36
Ei tietenkään tarvitse. Jokainen mies saa ottaa juuri sellaisen naisen, kun sattuu löytämään ja saamaan. Suurin osa ihmisistä vaan tietää mitä tapahtuu, kun vanha mies lähestyy nuorta naista. Jos olet 36 vuotta, niin et todellakaan ole vielä vanha ja saatat hyvinkin saada itsellesi reilusti alle 30 vuotiaan naisen. Mutta kun ikää tulee lisää, niin kyllä se alkaa näkyä meissä kaikissa ja samalla myös erot elämäntilanteissa, ajatuksissa, toiveissa jne. Minusta on lähinnä outo ajatus, että kiinnostuisin omien lapsieni ikäisistä miehistä (20-30 v). En vaan näe heitä seksikkäinä enkä kiinnostavina. Tämän ajatuksen pohjalta en myöskään usko, että tällainen nuoria naisia etsivä mies voisi olla kovin hyvää seuraa itselleni tai vastaisi millään tavalla toiveitani. Eli ei ole minulta ainakaan pois. N50
Suotta täällä aivoinvalidien kokoontumisajoissa toistelet.