Minkälainen on ihminen joka on 'kaikessa' muita 'parempi'? On ulkonäköä, taitoja, muuta lahjakkuutta jne. Kestätkö semmosta? Jos olet itse n
Minkälainen on ihminen joka on 'kaikessa' muita 'parempi'? On ulkonäköä, taitoja, muuta lahjakkuutta jne. Kestätkö semmosta? Jos olet itse niin miten kestät muita?
Kommentit (26)
Mä olen ehkä vähän tuollainen, tai olin ennen sairastumista. Helppoahan se on elellä kun ei tarvitse hirveästi ponnistella. Ainoa haittapuoli mikä tulee mieleen on sellainen pieni kilpailuvietti jonka se herättää joissain kavereissa. Joskus jopa ääneen sanovat, että voitinpa sinut kerrankin tmv :D
En ymmärrä mitä tarkoittaa muiden kestäminen?
Olen ollut hyvin kaunis ja älykäs tutkitusti, saavuttanut paljon, mutta niin on moni muukin tuttava ja ystävä ollut. Nykyisin olen kuitenkin onnellisempi kuin saavutusteni aikoina. Se merkkaa kaikkein eniten, ei saavutukset eikä älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
'Kuvailu: kaikessa parempi on kateellisten kieltä, lahjakkaatkin ihmiset ovat ihan taviksia. Ne jalustat ovat ihan kateellisten omia juttuja.'
Uusintana. 👋
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ihmiset ovat itse kivoja, mutta kohtaavat paljon kateutta.
Touche!!
Riippuu mihin vertaa, moni lahjakkuus ei saa tilaa ahtaassa ympäristössä
Sanopa muuta. Kyllä älykäs ja hyvännäköinen joutuu kestämään aika paljon kateuttakin. En osaa sanoa onko serkkuni sisarukset kateellisia, ehkä ei, koska ovat itsekin menestyneet hyvin elämässä.
Kateellisen osa on surkea. Aina pitää vertailla ja mustamaalata.