Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ihminen joka on 'kaikessa' muita 'parempi'? On ulkonäköä, taitoja, muuta lahjakkuutta jne. Kestätkö semmosta? Jos olet itse n

Vierailija
27.03.2025 |

Minkälainen on ihminen joka on 'kaikessa' muita 'parempi'? On ulkonäköä, taitoja, muuta lahjakkuutta jne. Kestätkö semmosta? Jos olet itse niin miten kestät muita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli-ihminen on kaikessa parempi kuin muut, ja siksi yli-ihmisellä on yli-ihmisarvo, kun taas ihmisellä on vain ihmisarvo. Yli-ihmiset tekevät kaiken nopeasti ja paremmin kuin muut, ja ovat joka suhteessa aivan superhyviä ihmisiä, joita voi vain kateellisesti ihailla kaukaa. 

Nämä yli-ihmiset harvoin kuitenkaan ovat ylimielisiä. Eivät he voi sen osaamattomammaksi muuttua. Joten miksi suotta kadehdit. 

Sanopa muuta. Kyllä älykäs ja hyvännäköinen joutuu kestämään aika paljon kateuttakin. En osaa sanoa onko serkkuni sisarukset kateellisia, ehkä ei, koska ovat itsekin menestyneet hyvin elämässä. 

Kateellisen osa on surkea. Aina pitää vertailla ja mustamaalata.

Vierailija
22/26 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä vähän tuollainen, tai olin ennen sairastumista. Helppoahan se on elellä kun ei tarvitse hirveästi ponnistella. Ainoa haittapuoli mikä tulee mieleen on sellainen pieni kilpailuvietti jonka se herättää joissain kavereissa. Joskus jopa ääneen sanovat, että voitinpa sinut kerrankin tmv :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tarkoittaa muiden kestäminen? 

Olen ollut hyvin kaunis ja älykäs tutkitusti, saavuttanut paljon, mutta niin on moni muukin tuttava ja ystävä ollut. Nykyisin olen kuitenkin onnellisempi kuin saavutusteni aikoina. Se merkkaa kaikkein eniten, ei saavutukset eikä älykkyys.

Vierailija
24/26 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kuvailu: kaikessa parempi on kateellisten kieltä, lahjakkaatkin ihmiset ovat ihan taviksia. Ne jalustat ovat ihan kateellisten omia juttuja.'

Uusintana. 👋

Vierailija
25/26 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ihmiset ovat itse kivoja, mutta kohtaavat paljon kateutta. 

Touche!!

Vierailija
26/26 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin vertaa, moni lahjakkuus ei saa tilaa ahtaassa ympäristössä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme