Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa? Kukaan ei osta mitään, kaikki "ihan vaan katselemassa"...

Vierailija
26.03.2025 |

Ei me yrittäjät voida pitää puotia pelkkänä ilmaisena museona, jota käydä katselemassa. Kyllä meiltä pitää ostaakin, jotta saadaan maksettua vuokrat, verot yms. ja jos on työntekijöitäkin, niin palkkaa näille ja itsellekin pitäisi jotain jäädä.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille yrittäjille huudetaan palstoilla, että palkatkaa suomalaisia töihin, mutta miten me voidaan työntekijöitä palkata, jos ei ole varaa maksaa palkkoja, kun ihmiset tulee vaan katselemaan, eikä osta mitään?????!!!!!!!!!

Ehkä sun kannattaa sulkea se putiikki ja ryhtyä palkolliseksi kun et selkeästi ymmärrä mitään. 

Luulen että ketjun aloitti henkilö, jolla ei ole yritystä, kunhan tekee vaan aloitteita. Mutta, mielenkiintoinen aihe silti ? Ja surullinen nykyään...

Vierailija
102/103 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kun minun edellinen työnantaja painosti ahdistelemaan jokaista asiakasta eikä yhtäkään olisi saanut jättää tervehtimättä 😂😂. Itselleni tulee epämukava olo jos en saa rauhassa katsella kaupassa ja poistunkin niin pian kuin mahdollista.

Mulla sama. Joskus katsellut erään sisustustavaraliikkeen ikkunasta, että olisipa kiva käydä katselemassa, olisiki jotain mielenkiintoista.

Mutta liikkeen myyjät hyökkää heti päälle ja tulee olo, ettei kehtaa mitään ostamatta lähteä. Niin olen ratkaissut tämän sillä, etten mene edes katselemaan. 

Mulle, kun pääsin ovesta sisään, tuli 3 myyjää siihen(aivan ahdisti ja suututti) mutta kun oli pakko kysyä erästä tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras myyjä on sellainen, joka tervehtii ystävällisesti ja sanoo "pyydä apua jos tarvit", ja sitten jättää rauhassa katselemaan. Sellaiselta on ilo ostaa. Päällekäyvä myyjä on kamala ja en sellaiselta halua ostaa. 

Tämä, tämä tärkeää !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi