Mikä ihmisiä vaivaa? Kukaan ei osta mitään, kaikki "ihan vaan katselemassa"...
Ei me yrittäjät voida pitää puotia pelkkänä ilmaisena museona, jota käydä katselemassa. Kyllä meiltä pitää ostaakin, jotta saadaan maksettua vuokrat, verot yms. ja jos on työntekijöitäkin, niin palkkaa näille ja itsellekin pitäisi jotain jäädä.
Kommentit (103)
Suomalaisilla ei nyt vaan enää ole rahaa. Kannattaa mennä Itikseen katsomaan mihin ne rahat menee.
Itävalta on suurempi kuin Suomi väestömäärältään. Mutta hekään eivät pysty vajaata 10000 ulkkkaria kotouttamaan. Ja Suomi yrittää moninkertaisesti isompaa määrää kotouttaa.
En käy katselemassa. Tilaan kaiken netistä isoilta ketjuilta jotta tuollainen pikku tekijä menisi konkurssiin. Ärsyttävä valittaja olet.
Niin, miksi ostaisin? Kaikki vaatteet jotain tekokuiturättejä. Tai krääsää jota en tarvitse. Reppua yritin ostaa mutta kaikissa joku vika, pärjään vielä vanhalla. Myös kenkiä katsoin, omituisia paksupohjaisia. Ne yhdet ainoat josta tykkäsin arvioin kestävän yhden kesän. En maksa sellaisista kengistä 80€.
Mulla ei ole rahaa ostaa mitään ylimääräistä. Mutta älä yrittäjä huolestu, en myöskään tule putiikkiisi tuomaan hiekkaa lattialle;)
Riippuu valikoimasta. Ostan jos on jotain laatua ja tarvitsen. Jos ei ole mitä etsin tai rönttökamaa, sinne jää. Likaisuus voi estää myös asioinnin tai ympäristön hajut, ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
huh huh
hyh hyh
Laihduta
Ai mä mene joskus kauppaan just huvin vuoksi aikaa tappamaan
Mulla on sellainen kokemus, että kyllä myyjät useimmiten suhtautuvat ihan positiivisesti ja ainakin kohteliaasti, jos heille sanoo vain katselevansa.
Joskus sitten löytyykin jotain.
Muutoin kiitän, kun lähden pois.
Ei se mitään rakettitiedettä ole, olla kohtelias puolin ja toisin.
Ööö missä niitä vihervaappujen liikkeitä, kauppoja on, en vaan ole löytänyt, että vois poiketa ostoksille.
Bussibysäkil tuuli ja oli kylmä
Lämmittelin hetken ja latasin puhelinta.
Huikkasin poistuessani: kiva butiikki:)
No, kun keskivertoihmisillä ei tänä päivänä ole mitään muita harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita kuin kaupoissa kiertäminen. Ja aina on myös niitä, jotka käy kaupassa ensin katsomassa tuotteen ja tilaa sen sitten netistä sieltä, mistä halvimmalla saa.
Eihän sitä mitään voi ostaa jos ei katsele ensin. Sitten ostetaan kun nähdään jotain ihanaa mitä halutaan viedä kotiin.
Minä ainakin löydän parhaat ostokset silloin kun lähden vain katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole rahaa ostaa mitään ylimääräistä. Mutta älä yrittäjä huolestu, en myöskään tule putiikkiisi tuomaan hiekkaa lattialle;)
Kiitos, älä tule..vaikka tuuli kävis bussipysäkillä silmiin.
Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Meille yrittäjille huudetaan palstoilla, että palkatkaa suomalaisia töihin, mutta miten me voidaan työntekijöitä palkata, jos ei ole varaa maksaa palkkoja, kun ihmiset tulee vaan katselemaan, eikä osta mitään?????!!!!!!!!!
Ehkäpä susta ei sitten ollutkaan yrittäjäksi🤭🤭
SaksikäsiPetturi vei taviksilta ja etenkin köyhiltä rahat. Ei pysty ostaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ei nyt vaan enää ole rahaa. Kannattaa mennä Itikseen katsomaan mihin ne rahat menee.
Itävalta on suurempi kuin Suomi väestömäärältään. Mutta hekään eivät pysty vajaata 10000 ulkkkaria kotouttamaan. Ja Suomi yrittää moninkertaisesti isompaa määrää kotouttaa.
Persukin eksyi paikalle heittämään omaa xenofobista lureaan. Ne rahat ei mene mihinkään muualle kuin kultapossujen taskuihin🤣🤣
Jokohan ap hävis jonnekin, taas kerran?
On tämä(kin) outo😳😂😳
Jos en käy kaupassa katselemassa niin en tiedä voinko tulla myöhemmin ostoksille
Mulla sama. Joskus katsellut erään sisustustavaraliikkeen ikkunasta, että olisipa kiva käydä katselemassa, olisiki jotain mielenkiintoista.
Mutta liikkeen myyjät hyökkää heti päälle ja tulee olo, ettei kehtaa mitään ostamatta lähteä. Niin olen ratkaissut tämän sillä, etten mene edes katselemaan.