Miksi The Atlantic lehti joka nimenomaan edustaa USA:n intressejä, vuotaa julkisuuteen USA:n sotasalaisuuksia?
Tossahan ei ole päätä eikä häntää.
Ei tuo The Atlantic ole mikä tahansa lehti.
Se edustaa USA:n intressejä ja Naton intressejä.
Miksi he vuotavat julkisuuteen Naton tärkeimmän jäsenmaan sotasuunnitelmia?
Varmaan se The Atlantic lehden päätoiimittaja on demokraaatti mutta onhan tuo siltikin aivan käsittämätöntä että hän menee vuotamaan tuollaisia asioita julkisuuteen JOS hänet nyt oli muka IHAN VAHINGOSSA liitetty johonkin keskusteluun.
Jos joku iso ruotsalainen media saisi vahingossa huippusalaista tietoa Suomen PV:n sisäisistä ja salaisisista asioista, niin eivät varmasti vuotaisi sitä noin vain julkisuuteen. Tai ei myöskään suomalainen media tekisi niiin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisivat käsiinsä USA:n ydinaseiden laukaisukoodit ja aseiden sijainnin, niin ei muuta kuin nettiin vaan... Pitäähän median olla vapaata!
Mistäpä joku lehti saisi nuo tiedot käsiinsä ELLEI TRUMPIN HALLINTO TYRISI?
Trump itse halusi vain lojaaleja tyyppejä. Pätevyydellä ei ole niin suurta merkitystä. Siksi oli aivan selvää että virheitä tulee ja kaiken lisäksi trumppi sekoilee itse niin paljon etten tajua kun siihen ei ole puututtu jo. Kongressi ei uskalla eikä ne muutkaan tee mitään.
Haukkuvat ja erottavat DEI-palkattuja jotka osasivat hommansa, palkkaavat itse taas jeesmiehiä, pressan pojan golfkavereita, tv-pellejä ja typeryksiä.
Demokratiassa lehdistön tehtävä on olla vallan vahtikoira, ymmärtääkö ap? Sen tehtävä on siis julkistaa vallanpitäjien töppäykset. Tässä toki kansallisen turvallisuuden mahdollisesti vaarantavat tiedot oli jätetty julkistamatta.
Vierailija kirjoitti:
Parodiahorisontti on ylitetty reilusti.
Vielä parempaa: Musk tutkii nyt näiden superturvallisuus-henkilöiden puhelimet ja tarkastaa mitä tässä on tapahtunut.
Laittaa kivoja äppejä, tallentaa Usan. 😂😂😂
Länsimaissa lehdistön on tarkoitus toimia vallan vahtikoirina, eikä hallinnon propagandaa suoltavana kanavana.
Toivottavasti lehti saa tästä pulizerin. Hallitus tiputtaa huippujutun syliin. Ja todella hyvin pelasivat tämän, hallituksen bluffi paljastui.
Kun vielä päitä putoilis hallinnossa mutta ei, Trumppia ei haittaa. Waltz ja Hegseth nyt pitäis ekana erottaa.
Ei ole Trump ennen pakoillut ihmisten rökittämistä ja erottamista, miksi sitten nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisivat käsiinsä USA:n ydinaseiden laukaisukoodit ja aseiden sijainnin, niin ei muuta kuin nettiin vaan... Pitäähän median olla vapaata!
Nuo tiedot on jo kremlissä. Ja riadissa.
Teheranissa, ei Riadissa. Trumpin hallinto on rähmällään Iranin suuntaan. Pohjois-Koreavenäjä on Iranin tukema terroristijärjestö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä joku lehti saisi nuo tiedot käsiinsä ELLEI TRUMPIN HALLINTO TYRISI?
Trump itse halusi vain lojaaleja tyyppejä. Pätevyydellä ei ole niin suurta merkitystä. Siksi oli aivan selvää että virheitä tulee ja kaiken lisäksi trumppi sekoilee itse niin paljon etten tajua kun siihen ei ole puututtu jo. Kongressi ei uskalla eikä ne muutkaan tee mitään.
Haukkuvat ja erottavat DEI-palkattuja jotka osasivat hommansa, palkkaavat itse taas jeesmiehiä, pressan pojan golfkavereita, tv-pellejä ja typeryksiä.
Tärkein kriteeri trumpin hallintoon pääsyssä on kuitenkin Pohjois-Korean, Iranin ja kremlin hyväksymä ideologinen tausta.
Autistinen mieleni ajattelee, että näin on toimittu tarkoituksella. Koska siten Iran suuttuu ja USA saa syyn hyökätä Iraniin.
USA tarvitsee sodan, myös Kiinan kanssa, koska ovat liikaa velkaa Kiinalle. Mutta ei ne sitä maksa, koska niillä on iso armeija.
Vierailija kirjoitti:
Autistinen mieleni ajattelee, että näin on toimittu tarkoituksella. Koska siten Iran suuttuu ja USA saa syyn hyökätä Iraniin.
USA tarvitsee sodan, myös Kiinan kanssa, koska ovat liikaa velkaa Kiinalle. Mutta ei ne sitä maksa, koska niillä on iso armeija.
Onko lääkkeet otettu?
Tämä. Ap tietää tämän; trollaa.