Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse en osaa valita ketä äänestän. En ymmärrä politiikasta mitään.

Vierailija
26.03.2025 |

Olen pian 50 vuotta lähestyvä nainen. Olen kuullut puhuttavan oikeistosta ja vasemmistosta. En edes ymmärrä, että mitä ne tarkoittaa joten en todellakaan tiedä kumpaan kallistun.

Suurinta osaa puolueista en edes muista. Saatikka, että minulla olisi jotain mielipiteitä asioihin tai, että ymmärtäisin niistä jotain. Eikö parempi, ettei kaltaiseni äänestä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä perussuomalaisia. Et pety. 

Rajat kiinni!

Juurikin päinvastoin. Petyt, koska persut pettää lupaukset. Riikka Purra lupasi, ettei köyhiltä leikata, mutta heti vaalien jälkeen takki kääntyi.

Persut ratsastaa ennakkoluuloilla ja vierasvihalla - mitään muuta agendaa heillä ei ole. 

Vierailija
22/25 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ajatella näin. Jos nyt on hyvä, äänestä samoja jotka on nyt vallassa. Jos ei ole hyvä, äänestä muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä perussuomalaisia. Et pety. 

Rajat kiinni!

Rajat kiinni ja säästökuurille.

Vierailija
24/25 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä sitä kuka valehtelee parhaiten.  Orpo osasi ainakin hyvin puhua täyttä pskaa.  "Jokaiselle tulee omalääkäri ja hoitoon pääsee nopeasti". Meilläkin OLI oma hoitaja ja tavallaan oma lääkärikin, mutta nyt ei enää sitä yhteistäkään lääkäriä.  Yhteinen hoitaja tai pari jäi.

Vierailija
25/25 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa päättää niin kysy vaikka tutuilta ketä äänesti niin äänestä samaa. Ei sen vaikeampaa. Äänestämättä jättäminen on sivistymätöntä ja varsinkin naisena, koska sen puolesta taisteltiin että nainenkin voi äänestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi