Mitä sellaisia asioita teet, joita useimmat pitää turhina?
Minä kuivaan hiukset pyyhkeeseen ennen hoitoaineen laittamista.
Kommentit (54)
Viikkaan muovipussit pieniksi tiiviiksi kolmioiksi säilytyspaikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, vaimo survoo pussit kasaan ja minä selvitän sotkut ja viikkaan siististi kasaan
Vierailija kirjoitti:
Viikkaan sukat ja alushousut
Kuka ei tee?
Syön ja juon turhia asioita. Saunon 2 krt viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Voisi listata tehtäviin: Kun on aikaa. Ääh, mä taas sullon ne yhteen pussiin. Säästää silloinkin tilaa.
Teen töitä itse elättääkseen itseni En maksata laskujani yhteiskunnalla. En nostele tukia. Olen valmis poistumaan omalta mukavuusalueelta ja olen valmis kehittämään itseäni.
Nuo nyt äkkiä tuli mieleen mistä viime vuosina ole saanut muilta kritiikkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet huolellisesti saippualla joka wc-käynnin jälkeen, myös yksin kotona ollessa ja keskellä yötä.
Tietenkin. Pitääkö joku tätä turhana?
Moni näyttää pitävän turhana jopa julkisissa vessoissa.
Noniin, tässä se viisaus juuri tiivistyi. Huoh. Toivon että tälle käsipesun skippaajalle sattuu joka kerta ravintolassa tai terveydenhuollossa joku joka "kävi vaan ihan äkkiä vessassa pikkupissalla eikä sitä nyt käsille roiskunut" ja jätti kädet pesemättä ja meni palvelemaan häntä. Todella toivon näille suttupytyille tällaista!
Kokkaan ja käytän kaiken ruuan lämmittämiseen uunia. En omista mikroaaltouunia enkä wolttaa.
Pesen tiskit 70-luvun tyyliin pelkällä kuumalla vedellä. Hyvin lähtee kun pesee heti ruokailun jälkeen. Kotona opetettiin näin.
Ajattelen Riikkaa ja samalla näpelöin kaluani.
Käytän aurinkosuojaa (SPF 30-50) aina, kun UV-indeksi on kolme tai enemmän, eli karkeasti huhtikuusta syyskuuhun. Siis vaikka olisin koko päivän sisätiloissa. Ja aloitin retinoidien säännöllisen käytön muistaakseni 25-vuotiaana.
Minäkin teen näin. Vaikka menisin unitokkurassa yöllä vessaan niin pesen silti kädet saippuan kanssa.