Mitä sellaisia asioita teet, joita useimmat pitää turhina?
Minä kuivaan hiukset pyyhkeeseen ennen hoitoaineen laittamista.
Kommentit (54)
Mä olen sellainen, että jos pitää vaikka ostaa uusi tietokone, niin mietin huolella mitkä tarpeeni ovat, mietin mistä haluan maksaa, mistä en, ja käyn sitten läpi mitä tarjontaa on, luen arvosteluja ja tekniset tiedot huolella ja vertailen hintalaatu -suhdetta. Yleensä pystynkin ostamaan laitteen, joka on mulle sopiva ja hyvälaatuinen, mutta nappaan sen kun hinta on alimmillaan.
Mun tuttavapiirissä monet ostavat kalliitakin laitteita sun muuta aika pikaisesti, asiaa ajattelematta. Eivät vertaile hintoja eivätkä arvioi mikä olisi heille sopiva. Päätyvät usein pikaratkaisuun, ostavat laitteen, joka ei olekaan hyvä ja/tai joka on todella kallis. Pahimmat ovat sellaisia, jotka menevät kauppaan ja käskevät myyjän valita. Huoh.
En vaan tajua. Eikö yhtään riitä kärsivällisyys harkinta huolellisemmin itse?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sellainen, että jos pitää vaikka ostaa uusi tietokone, niin mietin huolella mitkä tarpeeni ovat, mietin mistä haluan maksaa, mistä en, ja käyn sitten läpi mitä tarjontaa on, luen arvosteluja ja tekniset tiedot huolella ja vertailen hintalaatu -suhdetta. Yleensä pystynkin ostamaan laitteen, joka on mulle sopiva ja hyvälaatuinen, mutta nappaan sen kun hinta on alimmillaan.
Mun tuttavapiirissä monet ostavat kalliitakin laitteita sun muuta aika pikaisesti, asiaa ajattelematta. Eivät vertaile hintoja eivätkä arvioi mikä olisi heille sopiva. Päätyvät usein pikaratkaisuun, ostavat laitteen, joka ei olekaan hyvä ja/tai joka on todella kallis. Pahimmat ovat sellaisia, jotka menevät kauppaan ja käskevät myyjän valita. Huoh.
Mä ostan sen takia pikaisesti, koska joudun helposti analyysi-paralyysin valtaan enkä saa tehtyä hankintaa ollenkaan. Teen vaan jonkun pintapuolisen vertailun ja annan mennä. Muussa tapauksessa jahkailen vielä vuodenkin kuluttua, että pitäiskö vai eikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan sen takia pikaisesti, koska joudun helposti analy
No voi sua.
Kaipaan ihan hirveesti miestä jonka kanssa seurustelin nuorena.
Tää on ihan hiton turhaa, mut en voi lopettaa kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltan tupakkaa
Tupakantumppi on salakavala tappaja, joka ei häviä merestä koskaan
https://yle.fi/aihe/a/20-288704
Myynnissä on myös biohajoavia tupakan filttereitä.
Katson televisiota mielelläni joka päivä
Unelmoin uskollisesta ja muutenkin luotettavasta, tervejärkisestä miehestä !
Kerään roskia ja muiden jättämiä koiranpaskoja.
Valmistan itse ruokani puhtaista terveelisistä raaka-aineista.
Haistelen naistenpyörien satuloita
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa yhtään mutta mulla on ripsienpidennykset.
Ai herranjumala. Tuo on hirveän näköistä.
Herään aikaisin. Liitän sukkaparit yhteen pesun jälkeen.
Kävelen joka päivä vähintään tunnin.
Opettelen laulunsanoja ulkoa kielillä, joita en edes osaa puhua.
Säilön kaikenlaista monen mielestä turhaa, lähinnä paperia. Päiväkirjoja lapsuudesta nykypäivään (olen päälle nelikymppinen), kaikenlaisia sekalaisia muistoja, aikakauslehtiä ja lehtileikkeitä, postikortteja, jne.
Pesen hiukset(kin) päivittäin.