Miksi Dubaita vihataan matkakohteena niin paljon?
Minusta se on hyvä koska siisti, erittäin turvallinen, aurinkovarma, talvella lämmin (tammikuun keskilämpötila 24C/14C), siedettävä lentomatka (verrattavissa Kanarian lentomatkan pituuteen), tekemistä on ja hintataso melko matala.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti vihata, dubaihullu vaan äänekkäästi spämmää täällä ja muuallakin
Dubaihullu on sanoman trollitehtaalta. Jorma kelavuorenakin tunnettu koprofiili
Jormasetää kiukuttaa kun ei pääse ystäväksi nuorien kauniiden instanaisten kanssa, niin päätti alkaa sitten vihaamaan ja huor ittelemaan. Voi jorma-parka.
Miksi Thaimaassa matkustavia ei leimata ja kiusata samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun sheikit ei saa syytteitä esiaviollisesta seksistä.
Dollarinippu imaamille ja lupaukset lausua allahin lepyttelyyn sopivat Duat niin kaikki on taas hyvin ja peli jatkuu. Islamissa ymmärretään miesten heikkouksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos matkalla ei voi istahtaa aukiolla viinilasillisen ääressä, niin se on no go.
Kyllä minä olen siellä katuja kävellyt ja oluellakin olen käynyt.
kannattaa mennä edes kerran katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos matkalla ei voi istahtaa aukiolla viinilasillisen ääressä, niin se on no go.
Jep toki se on rajoitetumpaa mutta kyllä alkoholia pystyy ja saa Dubaissa nauttia
Vierailija kirjoitti:
Jos Dubaista karsitaan laukku, kenkä ja vaatekaupat pois, mitä jää jäljelle? Mitä siellä voi tehdä?
Siellä riittää nähtävää, viikko käy lyhyeksi, varaa kaksi.
Minut lumosi Miracle Garden. Ja lasten kanssa tutkittavaa löytyy yllinkyllin.
kurkkaapa netistä Dubain nähtävyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Erittäin paska paikka ensinnäkin jalankulkijalle. Mutta jos sisällöksi riittää kauppakeskukset sekä merkkiliikkeet ja omaa russukkahoron tyylitajun niin voihan siellä joku viihtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Erittäin paska paikka ensinnäkin jalankulkijalle. Mutta jos sisällöksi riittää kauppakeskukset sekä merkkiliikkeet ja omaa russukkahoron tyylitajun niin voihan siellä joku viihtyä.
Onneksi metro on todella toimiva, halpa ja helppo käyttää!
Paskempaa maata saa hakea: