Miksi Dubaita vihataan matkakohteena niin paljon?
Minusta se on hyvä koska siisti, erittäin turvallinen, aurinkovarma, talvella lämmin (tammikuun keskilämpötila 24C/14C), siedettävä lentomatka (verrattavissa Kanarian lentomatkan pituuteen), tekemistä on ja hintataso melko matala.
Kommentit (72)
Orjatyöllä rakennettu. Ihmisparat.
Vierailija kirjoitti:
Orjatyöllä rakennettu muovimaa jossa naiset koiraa alempana ja kaikki perustuu kerskakulutukseen ja tyhjän perseilyyn.
Naisilla ja lapsilla on hyvä olla dubaissa. Toisin kuin aasian ja etelä amerikan köyhissä maissa jossa jputuvat myymään itseään henkensä pitimiksi. Olet nolon tietämätön
Vierailija kirjoitti:
Orjatyöllä rakennettu. Ihmisparat.
Palkkaa saivat. Et kai osta orjien ompelemis vaatteita?
En usko että ihmisoikeuksista jankkaajat matkustavat oikeasti mihinkään. Maapallolla on melkein 200 valtiota ja asiat eivät ole niinkuin Strömsössä muualla kuin Strömsössä. Dubai ei ole minun paikkani mutta voin suositella sitä turvallisuushakuisille ihmisille jotka pitävät shoppailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet retuperällä
Riippuu varmaan mihin vertaa. Koko maailman mittakaavassa erittäin hyvin voiva maa ja asukkaat
Mutta naisturistit ruoskitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orjatyöllä rakennettu muovimaa jossa naiset koiraa alempana ja kaikki perustuu kerskakulutukseen ja tyhjän perseilyyn.
Naisilla ja lapsilla on hyvä olla dubaissa. Toisin kuin aasian ja etelä amerikan köyhissä maissa jossa jputuvat myymään itseään henkensä pitimiksi. Olet nolon tietämätön
RIKKAIDEN perheiden naisilla ja lapsilla. Niin kauan kun mies on tyytyväinen. Ja lapset on poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet retuperällä
Riippuu varmaan mihin vertaa. Koko maailman mittakaavassa erittäin hyvin voiva maa ja asukkaat
Niin kauan kun ei kyseenalaista mitään, paikallinen on turvassa, tunkiomaan tapaan ihmisiä vain katoaa vankilaan ilman oikeudenkäyntiä jos työntää nenänsä asioihin jotka eivät itselle kuulu, siellä myös t e l o i t e t a a n ihmisiä ilman oikeudenkäyntiä. Emiraatit myös osti Tanskalta vakoiluohjelman kansalaistensa 24/7 netin- ja puhelimenkäytön valvontaan. Maa jossa joutuu olemaan hiukan varuillaan koko ajan. Yhtä vastenmielinen paikka kuin Kiina tai Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En matkustele muslimimaissa.
Eihän sunlainen köyhä rotta matkusta missään :D
Minulla on varaa valita eettisempiä matkakohteita.
-eri
Jos Dubaista karsitaan laukku, kenkä ja vaatekaupat pois, mitä jää jäljelle? Mitä siellä voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Rahanpesua, ihmiskauppaa ja liikaa venäläisiä.
Tässä aika hyvin kiteyttettynä. Ensimmäinen liittyy tällä hetkellä lisääntyvässä määrin myös kolmanteen.
Vierailija kirjoitti:
En usko että ihmisoikeuksista jankkaajat matkustavat oikeasti mihinkään. Maapallolla on melkein 200 valtiota ja asiat eivät ole niinkuin Strömsössä muualla kuin Strömsössä. Dubai ei ole minun paikkani mutta voin suositella sitä turvallisuushakuisille ihmisille jotka pitävät shoppailusta.
Turvallisuushakuisille suosittelet vanhoillista muslimivaltiota? Älä viitsi.
196 ...tarkkaan ottaenVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiavioseksi on laitonta. Se missi Anni ei muistaakseni voinut asua poikakaverinsa kanssa sen takia, jos muistan oikein. Saatan muistaa väärin
Anoppiehdokashan ei suostunut puhumaan Annille mitään koska A. ei ole muslimi.
Sanoman ylläpidossa homoja vai miksi jatkuva dubaivihan pakottaminen?
Tutustu naisten, vierastyövoiman ja väärää mieltä politiikasta olevien kohteluun kyseisessä maassa. Kiitos mutta ei kiitos.
Yhdistää ihmisoikeusrikkomukset naisen alistavaan uskontoon eli kenenkään feminismiä yai naisten tasa-arvoa kannattavan ei tuonne poräisi lähteä.
Mulla on pyyhkeet omasta takaa en tarvitse niitä rättipäitä katsomaan mennä.
Minua inhotti kun siellä käynyt näytti kuvaa linnusta, jonka siivet olivat leikattu. Lintu oli ollut siellä kaupassa häkissään asiakkaita viihdyttämässä. Kauppias ei ollut tajunnut edes sitä, että länsimaisen ihmisen silmissä tuo on äärimmäisen julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Orjatyövoimalla rakennettu ympäristökatastrofi, jossa ihmisoikeuksilla ei ole mitään väliä.
Onko esittää faktaa väitteen tueksi vai pakotatko vain pakkomiellettäsi?
Omanlaisensa Disneyland. Keinotekoinen ja pitää pingottaa joka asiaa vaatteista ilmeisiin ettei aläh suutu.