Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varasin itselle Tukholman risteilyn juhannukseksi

Vierailija
25.03.2025 |

Olen 45v nainen enkä ole parisuhteessa. Ainoa lapsi asuu jo omillaan. Moni ystävä viettää perheen kanssa juhannusta koska heillä on nuorempia lapsia kuin mulla. Yksi jolla jo isommat lapset menee nuoren miesystävänsä kanssa festareille, mutta mä en jaksa mennä sinne. Ei ole oikein sellaisia esiintyjiä enää siellä festareilla jotka mua kiinnostaisi.

Ajattelin, että jos menisi laivalle nautiskelemaan ja vain olemaan. Syödä buffetissa hyvin ja juoda siinä samalla olutta ja viiniä. Juhannuspäivänä käydä pyörähtämässä Tukholmassa. Jos vaikka menisi linja-autolla City-Terminaleen ja vaikka kävelisi takaisin koska ei se matka nyt niin mahdottoman pitkä ole. On kuitenkin useampi tunti aikaa. Mitään shoppailua en kaipaa. Ihan vain maiseman vaihdos riittäisi. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kummalla kiululla olet menossa, mutta jos menet Siljalla, ehdotus: laita pikkuisen enemmän euroja kasaan nyt ja ota sviitti, sen hintaan kuuluu mm aamiainen Bon Vivantissa ja oma saunaosasto loungella jossa naposteltavat ja limut on ilmaisia sekä jääkaappi jossa on juotavaa samaan hintaan. Eli todnäk ei tule paljon kalliimmaksi kuin normi A-hytti. Toivottavasti kelit on hyvät, siinä kannella on tosiaan kiva katsella Tukholman saaristoa viinilasi kädessä. Ja vähän luksusta elämään.

Mä menen Vikinglinella koska tykkään niistä enemmän. Otin ihan perushytin ikkunalla. En mä ala mitään sviittiä maksamaan koska ne on oikeasti kalliita. 

Ap

Mulle taas kiitos laivalla aina paras hytti mikä on vapaana. Näin viiskymppisenä haluaa tilavan ja mukavan hytin missä viihtyy. Maksan mielelläni vähän enemmän. Aamiainen kuuluu yleensä hintaan ja se tarjoillaan erillisessä ravintolassa sekä on parempi kuin buffan aamupala. Mietin vähän itsekin jos lähtisin laivalle jussina syömään hyvin ja rentoutumaan. Tuli kutsu mökille grillijuhliin niin olen ainakin tällä kertaa ihan maissa juhannuksen. Ihmettelijöille todellakin, näihin juhliin kutsu tulee ajoissa koska moni osallistuja varaa itselleen muuten reissun.

Vierailija
22/23 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. 

Happamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. 

Mitähän surullista siinä on, että aikuinen ihminen suunnittelee itselleen mieleistä tekemistä? Ei yksin matkustaminen mitään surullista ole vaan mukavaa kun saa mennä ja tulla ihan omilla ehdoilla eikä tarvitse huomioida matkakumppaneita. 

Hän, oli varmaan joku läheisriippuvainen joka tuntee itsensä riittämättömäksi ja huonoksi ihmiseksi jos ei hänellä ole seuraa jostakin toisesta ihmisestä koko ajan.