Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nykyään ole niin komeita nuoria miehiä kuin esim Tapani Kansa tai Åke Lindman nuorena?

Vierailija
25.03.2025 |

Nykynuoret on ihme pullamössökansaa, ei mitään entisajan kirveellä veistettyjä komistuksia. Ja sitten vielä ihmetellään kun ei saa naista. 

Tais entisajan miehillä olla terveellisemmät elintavat. 

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ennen vanhaa ihmiset olivat jotenkin aidompia ja persoonallisempia sekä sosiaalisempia. Nykyisin ihmiset on kuin samasta puusta veistetty ja kaikki on mykkiä.

Mistä tällainen vaikutelma? 

Ennen vanhaan Suomessa jos et ollut samanlainen kuin muut, sait turpaan.

Vierailija
102/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Päivän miesten haukkumisketju. Positiivista nähdä aina näin paljon tykkäyksiä empaattisilta missin mitoissa olevilta suominaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli ehkä parempi ruokavalio, ei mitään hiilarimössöjä. 

? Rasvaa, tupakkaa, viinaa...Moni jäi sille tielle. Lindman ja Kansa olivat taiteilijoita, eivätkä sortuneet kuten niin moni muu.

Aika kosteaa elämää taiteilijat ovat heidän nuoruudessaan ja vielä myöhemminkin eläneet. Se, ettei heistä tullut alkoholisteja siinä ympäristössä on ihme. Tapani Kansa lukemani mukaan ei käyttänyt alkoholia esiintyessään.

Vierailija
104/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä specsaversilla jos pitää Tapani Kansaa komeana. Silmät harottavat itään ja lähteen ja iso pää. 

Vierailija
105/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkana rokassa kenties estrogeenin kaltaiset yhdisteet mm. säilyketölkkien sisäpinnoilla??

Vierailija
106/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes. Päivän miesten haukkumisketju. Positiivista nähdä aina näin paljon tykkäyksiä empaattisilta missin mitoissa olevilta suominaisilta.

Tais miehet päästä töistä kotiin ja linjoille. 😅

Vierailija
107/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia suomalaiset miesnäyttelijät ovat nykyään niin rumia?

Jos nyt vaikka Putoustakin katsoo.

Ei ole pienintäkään filmitähti -glamouria muissa kuin Lauri Tilkasessa.

Juontajillakin iso möhömaha, ruma naama ja rumat vaatteet.

Miksi nykynaiset on niin rumia verrattuna 1950 luvun naisellisiin naisiin? Nykyisin naiset on hirveän isoja, naaman kasvonpiirteet on ällöttävät, naiset ei osaa pukeutua edes kunnolla eikä naiset ole naisellisia. 

Naisten paino on lähes tuplaantunut

Kokemusta on
108/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolainen woke-politiikka tekee tarkoituksella miehistä heikkoja, ohjailtavia soijapoikia. Kummallista, että niin monet "miehet" alistuvat tähän sairaaseen hörhöilyyn. Näitä noloja pellejä on nykyään joka kadun kulmalla, varsinkin täällä stadissa. 

Itelläni on tuosta vihervasemmisto vouhotuksesta sen verran kokemusta, et mun kaveri 18v mies pari vuotta mua vanhempi (jonka olen tuntenut seiskaluokalta asti) liittyi vuonna 2023 nuorisovaltuustoon ja hänen opettaja sekä kaveri on vihreiden puheenjohtaja joten hän sai varmaan siitä inspiraatioo liittyy vihreisiin nyt 18-vuotiaana. Hän on just tätä pullamössö-kansaa. Liikkuu vähän mutta syö paljon eli peruskunto ihan paska. Arvioisin mitat olevan 168cm/100kg eli melko lihava. Ei harrasta mitään liikuntaa tai kuntosalia. Mielestäni itse aiheutettu lihavuus on typerää, nuoren miehen ei kuuluisi olla ylipainoinen, itse olen 16-vuotias 177cm/76kg ja hyväkuntoinen. Nää on just näitä jotka menee sivariin sekä hän puhuu kokoajan tätä ilmasto paskaa ja uskoo kaikki hihhuloinnit. Hän taitaa olla vähän autistinen joten se selittänee asian. 

Vierailija
109/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ennen vanhaa ihmiset olivat jotenkin aidompia ja persoonallisempia sekä sosiaalisempia. Nykyisin ihmiset on kuin samasta puusta veistetty ja kaikki on mykkiä.

Kai ne nyt oli sosiaalisempia kun ei ollut somea ja tekstiviestejä. Asiat joutu hoitamaan kasvotusten, mitä nyt puhelimella joskus. Ei tarvitse paljon miettiä mistä johtui.

Vierailija
111/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia suomalaiset miesnäyttelijät ovat nykyään niin rumia?

Jos nyt vaikka Putoustakin katsoo.

Ei ole pienintäkään filmitähti -glamouria muissa kuin Lauri Tilkasessa.

Juontajillakin iso möhömaha, ruma naama ja rumat vaatteet.

Miksi nykynaiset on niin rumia verrattuna 1950 luvun naisellisiin naisiin? Nykyisin naiset on hirveän isoja, naaman kasvonpiirteet on ällöttävät, naiset ei osaa pukeutua edes kunnolla eikä naiset ole naisellisia. 

Naisten paino on lähes tuplaantunut

Tämä on minun mielestä surullista, nykyään naiset on oikeasti tosi isoja. Miksi naisilla on kunnon vatsamakkarat ja selluliittia? Hyi se on hiton rumaa ja meinaa oksu tulla. 

Naiset pitää nykyään omaa ylipainoaan normaalipainona ja se on huolestuttavaa. 

Vierailija
112/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan yhdelläkään miehellä ei ollut käsissä ainuttakaan töhryä eikä partaa eikä korviksia. Se on äärimmäisen nolo lookki nykyajan miehellä.

Vierailija
113/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O tempora o mores.

Vierailija
114/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta näinhän on käynyt naisillekin. Ei tule kaupungilla Helena Karan, Armi Aavikon, Anne Pohtamon ym. kaunotarten näköisiä enää nykyään vastaan. 

Helena Kara oli kaunis, samoin Regina Linnanheimo. Aavikko ja Pohtamo missisarjassa kohtalaisia. 

Vierailija
115/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi käydä specsaversilla jos pitää Tapani Kansaa komeana. Silmät harottavat itään ja lähteen ja iso pää. 

Kun katsoo kuviaan 60-luvun lopusta ja 70-luvun alusta, niin komea oli ainakin noihin aikoihin!

Vierailija
116/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Lauri Tilkanen ja Johannes Holopainen

Vierailija
117/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Häkkänen on komea. Ja Peter Franzen.

Häkkänen on kuin linnunpelätti!

Antti ei ole nyt ehtinyt salille pumppaamaan, kun on sattuneesta syystä ollut tärkeämpääkin tekemistä. Kasvot ovat hänellä tosi komeat ja miehekkäät.

Häkkäsellä tosi komeat ja miehekkäät kasvot? Salli mun nauraa. Ei vielä ole aprillipilojen aika!

Vierailija
118/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vielä oivaltanut että ikävuodet verottaa, mikään ei pysy ennallaan, vähiten nuoruuden kiihko. 

Vierailija
119/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen nuori uutistenlukija, onkohan Pietu Heiskanen, on hyvännäköinen. 

Vierailija
120/131 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen miesrotu on kärsinyt inflaation, nuoret miehetkin ovat nykyisin kuin kukkakeppejä, housut roikkuu puolitangossa, ryhdittömiä yhtä epäsiisti kuontalo kuin isillään, ei ryhtiä, ei miehekkyyttä ei ulkonäköä, mitähän niiden korvienvälissä pörrää, pillu varmaan, ei muuta.

Ei pörrää muu kuin idiootit TikTok videot ja sen myötä idiotia leviää kulovalkean tavoin pojissa. 

Ja tämähän ei tietenkään koske tyttöjä? Kumpi sukupuoli mielestäsi kuluttaa enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi