Vaimoni ympärillä pörrää aina miehiä
Miksi miehet tulevat vaimolleni aina juttelemaan vaikka olen itsekin paikalla? Tämä on jatkuvaa, ja vaimoa itseäänkin häiritsee tilanne. Miksi jotkut eivät ymmärrä että se vetävän näköinen nainen ei ole heistä kiinnostunut vaan minusta? Ilmeisesti en heidän mielestään ole riittävän komea tai jotain?
Kommentit (35)
Et siis ilmeisesti ole yhtä vetävän näköinen mies kuin vaimosi nainen?
Miehet nyt vain ovat sellaisia, että kuvittelevat että kaunis nainen on kaikkien yhteistä omaisuutta, ja että naisille ulkonäkö merkkaisi yhtä paljon kuin heille.
Pitävät sinua cuckina, joka vain toljottaa tyhmänä vierestä, kun iskevät vaimoasi. Eli oikeassa ovat.
Jotkut miehet vain innostuu niin kauheena kauniista naisesta. Pakko päästä sen lähelle patsastelemaan...
Ei ne turhaan pyöri vaimosi ympärillä. Katso hyvä mies kuinka vaimosi käyttäytyy muiden miesten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole dominoiva noissa tilanteissa?
Mitä ap:n pitäisi dominoida? 😂
Joku dominaattori minulle ainakin on todella luotaantyöntävä. Tunnistan tilanteen myös, miehiä tunkee ympärille usein, ja käy raskaaksi yrittää päästä heistä eroon kohteliaasti. Onneksi oma mies on kärsivällinen.
-Kaunis nainen
Ku ei ne jätä rauhaan mun naista,
samas pöydäs keplottaa se on aika likaista.
Niin harvoin joutunut on näyttää naamaa vihaista,
mut ei tää pelle tajuu etten kaipaa seuraa tapaistas.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne turhaan pyöri vaimosi ympärillä. Katso hyvä mies kuinka vaimosi käyttäytyy muiden miesten seurassa.
Käyttäytyy vaivautuneesti, mutta ystävällisesti kuitenkin. Yleensä toivottaa mukavaa päivän/illanjatkoa ja kääntyy minun puoleeni selkä heitä kohti. Ja yrittää parhaansa näyttää että seura ei ole toivottua.
Hän varmaan katselee ympärilleen sen näköisenä, että huomiota, huomiota. Tyyppi sekin.
Minulla on tosi kauniita kavereita, eikä ketään tulla häiriköimään koskaan.
Onko ne perskärpäsiä vai Matti Mehiläisiä?
Nainen ottaa heihin kontaktia, hymyilee, kyselee ja on jutteleva. Sinun läsnäollessakin puhuvat eli selvästi kaverillista eikä mitään salattavaa. Naiset on ihmisiä siinä kun miehet. Sille puhutaan joka on aloitteellinen ja itsekkin aktiivinen. jos olisi muuta, olisi jännittynyt ja ei keskusteleva tunnelma, ei avointa puhetta.
Nuo miehet vaistoavat että hän on valmis ja halukas seksiin kunhan siihen löytyy pienikin mahdollisuus.
Miksi olette paikoissa joissa tulee miehiä pörräämään. Ei täällä ainakaan mikään pörrää ihmisten ympärillä. Missä te käytte. Ja oletko kaukanakin. Ei kauppakeskuksessakaan ihmisille tulee mieslaumaa siihen. Ulkomailla riippuu myös paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet vaistoavat että hän on valmis ja halukas seksiin kunhan siihen löytyy pienikin mahdollisuus.
Panomies haistaa tilaisuutensa kun sellainen osuu kohdalle.
Kaunis nainen on idioottimagneetti, valitettavasti. Vie paljon energiaa yrittää päästä eroon nuista tyypeistä. Kaikki miehet eivät sellaisia onneksi ole, mutta liikaa näitä kuitenkin on!
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Esims. vessakäynti, käynti kosmetologilla tai kampaajalla, jopa kaupassa käynti. Niiden yhteyteen voi ajoittaa salaisen kohtaamisen ja intiimin hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy vaivautuneesti, mutta ystävällisesti kuitenkin. Yleensä toivottaa mukavaa päivän/illanjatkoa ja kääntyy minun puoleeni selkä heitä kohti. Ja yrittää parhaansa näyttää että seura ei ole toivottua.
No siinä tapauksessa onneksi olkoon. Sulla on kuuma tapaus. Ei muuta kuin vakaamamba käyntiin aina kun siihen on tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette paikoissa joissa tulee miehiä pörräämään. Ei täällä ainakaan mikään pörrää ihmisten ympärillä. Missä te käytte. Ja oletko kaukanakin. Ei kauppakeskuksessakaan ihmisille tulee mieslaumaa siihen. Ulkomailla riippuu myös paikasta.
Näitä juttelijoita ja seuraan tunkijoita on aivan joka paikassa: kadulla, sporassa, ruokakaupassa, lounaalla, kirjastossa, jopa äänestysjonossa.
-Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomies haistaa tilaisuutensa kun sellainen osuu kohdalle.
Kiiman ja nussimishalut kirjaimellisesti haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet vain innostuu niin kauheena kauniista naisesta. Pakko päästä sen lähelle patsastelemaan...
Ihastelevat, eivätkä yleensä pahalla. Eikös se ole miehestä hieno juttu ja ylpeydenaihe. Ei se ole vakavaa eikä tarvitse olka pahoillaan tai moksistaan.
Et ole dominoiva noissa tilanteissa?