Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ympärillä pörrää aina miehiä

Vierailija
25.03.2025 |

Miksi miehet tulevat vaimolleni aina juttelemaan vaikka olen itsekin paikalla? Tämä on jatkuvaa, ja vaimoa itseäänkin häiritsee tilanne. Miksi jotkut eivät ymmärrä että se vetävän näköinen nainen ei ole heistä kiinnostunut vaan minusta? Ilmeisesti en heidän mielestään ole riittävän komea tai jotain? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette paikoissa joissa tulee miehiä pörräämään. Ei täällä ainakaan mikään pörrää ihmisten ympärillä. Missä te käytte. Ja oletko kaukanakin. Ei kauppakeskuksessakaan ihmisille tulee mieslaumaa siihen. Ulkomailla riippuu myös paikasta.

Näitä juttelijoita ja seuraan tunkijoita on aivan joka paikassa: kadulla, sporassa, ruokakaupassa, lounaalla, kirjastossa, jopa äänestysjonossa.

-Kaunis nainen 

Juuri näin, ei sellaista paikkaa olekaan jossa joskus näin ei tapahtuisi. Jotkut nyt vaan vetävät ihmisiä puoleensa. 

Vierailija
22/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin naisista sen vaan haistaa. Sanoi kärpänenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan katselee ympärilleen sen näköisenä, että huomiota, huomiota. Tyyppi sekin.

Minulla on tosi kauniita kavereita, eikä ketään tulla häiriköimään koskaan.

Tämä! Kauniita, etäisiä naisia ei lähestytä vaan niitä arkisen näköisiä tyyppejä ketkä lähettää signaaleja ympärille. Katselee uteliaasti, hymyilee, ottaa silmäkontaktia jne. En myöskään usko, että miehet flirttailevat jos sinä olet siinä. Jos he pitäisivät naistasi kauniina ja vetävänä, eivät he uskaltaisi lähestyä väärinkäsityksen pelossa kun oma mieskin on siinä.

Vierailija
24/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne turhaan pyöri vaimosi ympärillä. Katso hyvä mies kuinka vaimosi käyttäytyy muiden miesten seurassa.

Käyttäytyy vaivautuneesti, mutta ystävällisesti kuitenkin. Yleensä toivottaa mukavaa päivän/illanjatkoa ja kääntyy minun puoleeni selkä heitä kohti. Ja yrittää parhaansa näyttää että seura ei ole toivottua.

Taitaa  kuitenkin  ne ympärillä pörräävät aistia ulospäinsuuntautuneisuuden ja hän käyttäytyy ehkä eritavalla erilaisissa tilanteissa.

Vierailija
25/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet vaistoavat että hän on valmis ja halukas seksiin kunhan siihen löytyy pienikin mahdollisuus.

Järjetöntä. Ei pidä paikkaansa.

Oma ihana mies on oma ja ihana.

Ihmiset pällistelevät tyytyväisenä ja uteliaana onnesta tai kauneudesta, jos sitä hehkuu ulos. Ei siinä mitään pahaa ole. 

Vierailija
26/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi?

Vierailija
27/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi pitää tuntea itsensä turvalliseksi seurassasi eli sinun kuuluu osata olla mies ja maaperä joka ei järise kovallakaan tuulella. Silloin kun energiat ovat tasapainossa, naisesi arvostaa sinua miehenä ja tämä näkyy kaikessa. 

Siinä on tosiaan krusiaalinen ero näkeekö vaimosi sinut oikeana miehenä jota hän arvostaa ja uskaltaa olla naisellisessa energiassaan tuntiessaan olevansa turvassa tässä olotilassaan, vai, näkeekö hän sinut turvattomana (eli heikkona miehenä). 

Naiset ollessaan heikon miehen läsnä eivät tunne turvallisuutta, vaan vaarallisuutta. He tietävät alitajuisesti että heikko mies ei kykene maadoittaan tai puolustamaan vaaralta. 

Sinun tehtäväsi miehenä on olla mies. Ei se helppo tehtävä ole, nykyäänkään. Eli se ole sitä koskaan ollut. Siksi heikot miehet karsiutuvat ja vahvat jäävät ja pärjäävät.

Näin maailma toimii 

Vierailija
28/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan katselee ympärilleen sen näköisenä, että huomiota, huomiota. Tyyppi sekin.

Minulla on tosi kauniita kavereita, eikä ketään tulla häiriköimään koskaan.

Tämä! Kauniita, etäisiä naisia ei lähestytä vaan niitä arkisen näköisiä tyyppejä ketkä lähettää signaaleja ympärille. Katselee uteliaasti, hymyilee, ottaa silmäkontaktia jne. En myöskään usko, että miehet flirttailevat jos sinä olet siinä. Jos he pitäisivät naistasi kauniina ja vetävänä, eivät he uskaltaisi lähestyä väärinkäsityksen pelossa kun oma mieskin on siinä.

Höpön löpön. Minua ainakin lähestytään useinkin aivan sellaisten miesten toimesta joiden suuntaan en edes ole katsonut, enkä siis ole tietoinen heidän koko olemassaolostaan. Viimeksi eilen kassajonossa eräs mies takanani kyseli että lähtisinkö mahdollisesti kahville. Tämä onneksi oli ihan fiksu ja siisti tapaus, kaikenlaisia lääppijöitäkin on jotka eivät usko että minulla ei ole mielenkiintoa heidän kanssaan jäädä turisemaan. Sitten tulee haukut perään kun yrittää tilanteesta poistua.

Vierailija
29/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi pitää tuntea itsensä turvalliseksi seurassasi eli sinun kuuluu osata olla mies ja maaperä joka ei järise kovallakaan tuulella. Silloin kun energiat ovat tasapainossa, naisesi arvostaa sinua miehenä ja tämä näkyy kaikessa. 

Siinä on tosiaan krusiaalinen ero näkeekö vaimosi sinut oikeana miehenä jota hän arvostaa ja uskaltaa olla naisellisessa energiassaan tuntiessaan olevansa turvassa tässä olotilassaan, vai, näkeekö hän sinut turvattomana (eli heikkona miehenä). 

Naiset ollessaan heikon miehen läsnä eivät tunne turvallisuutta, vaan vaarallisuutta. He tietävät alitajuisesti että heikko mies ei kykene maadoittaan tai puolustamaan vaaralta. 

Sinun tehtäväsi miehenä on olla mies. Ei se helppo tehtävä ole, nykyäänkään. Eli se ole sitä koskaan ollut. Siksi heikot miehet karsiutuvat ja vahvat jäävät ja pärjäävät.

Näin maailma toimii 

Håmåillaan vaan keskenään eiks jee? Tietääkö  sun nainen , että ...

Vierailija
30/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin maailma toimii 

Tuollaiset äijäukot ovat iljettäviä. Minä ainakin loukkaantuisin verisesti jos mieheni ajattelisi että en itse pärjää nuissa tilanteissa. Toki jos joku käsiksi käy niin sitten apua saatan pyytää. 

Vierailija
31/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene siihen vierelle ja päästä hiljaista pierua. Laitat ne miehet ottamaan sisuksiinsa suolikaasusi.

Sehän tekee heistä alistuvia homoja, jotka pörräävät kauniin kukan ja paskanhajun ympärillä.

Vierailija
32/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako vaimosi häätää nämä hyypiöt itse vai joudutko auttamaan? Kuulostaa raskaalta, mutta plussapuolena se, että ilmeisesti olet onnistunut saamaan harvinaisen kauniin vaimon! 

Vierailija
33/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä on käytöstavat niin hakusessa, ja pää hormonien huurustama, että tällaista valitettavasti tapahtuu... 

Vierailija
34/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin usein mellakoihin ja laajentuneisiin baaritappeluihin naisen takia, koska onnistuin estämään puristelut ja kouraisut. Vastapuolen reaktio oli silloin lyönti tai lyönnin yritys, siihen se jäikin ja vastaiskuuni. Aina näillä on kavereita taustalla "auttelemassa" ja lopulta portsarin väliintuloon ja joukkotappeluun.

Käytännössä vain poistin käden, joka lähestyi naiseni perää tai rintoja. Sitten tein Jackie Chan tyylset jatkoliikkeet reaktion omaisesti. Eräällä kerralla olin jo edellisiltä kerroilta saanut noottia naiseltani, että olen liian suoraviivainen, niin väistelin ja blokkailin neljän miehen hyökkäyksiä juuri Jackien tyylillä varmasti useiden minuuttien ajan. Olimme kuin hippaa ja juoppoa kaatui omiin kömpelöihin hyökkäyksiinsä. Olisipa siihen aikaan ollut älypuhelimet, niin videot olisi vieläkin hyvin laadukasta toimintaviihdettä. Lopputuloksena oli tuhoutunut baaripöytä, lasiseinä murskana ja paljon mustelmia sekä avohaavoja. Minun pikkutakki ja liivit oli viinin tahrimat, mutta muuten selvisin täysin toimintakykyisenä.

Suurin osa ajastani ravintoloissa ja clubeilla menikin vahtiessa naistani tanssilattiolla ja yleisesti baarissa. Olin hänen mystinen aurinkolasinen turvamies ja kuski. Hänen piti päästä josku tuulettumaan ravintoloihin ja hän piti erityisesti tanssimisesta. Myöhemmin tiemme erosivat ja hän alkoi seurustella elokuvatähden kanssa.

Olen myös potkaissut tupakan suun pielestä kuten yhdessä elokuvassa. Hyvin toimiva temppu.

Luulot pois jo alussa, homma loppuu ennenkuin alkoikaan. Väittäisin humalatilan olevan sellainen tekijä, joka saa miehen ahdistelemaan varattuja naisia ja nousuhumala saa luulemaan itsestään liikoja. Se tekee myös miehistä väkivaltaisia, mutta myös haavoittuvaisia kamppailussa. Siihen aikaan vitsailtiin että minusta pitäisi tehdä videopeli, missä joukko miehiä yrittää päästä ylös ja minä seison ylhäällä heittämässä tynnyreitä miesten päälle.

Vierailija
35/35 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin usein mellakoihin ja laajentuneisiin baaritappeluihin naisen takia, koska onnistuin estämään puristelut ja kouraisut. Vastapuolen reaktio oli silloin lyönti tai lyönnin yritys, siihen se jäikin ja vastaiskuuni. Aina näillä on kavereita taustalla "auttelemassa" ja lopulta portsarin väliintuloon ja joukkotappeluun.

Käytännössä vain poistin käden, joka lähestyi naiseni perää tai rintoja. Sitten tein Jackie Chan tyylset jatkoliikkeet reaktion omaisesti. Eräällä kerralla olin jo edellisiltä kerroilta saanut noottia naiseltani, että olen liian suoraviivainen, niin väistelin ja blokkailin neljän miehen hyökkäyksiä juuri Jackien tyylillä varmasti useiden minuuttien ajan. Olimme kuin hippaa ja juoppoa kaatui omiin kömpelöihin hyökkäyksiinsä. Olisipa siihen aikaan ollut älypuhelimet, niin videot olisi vieläkin hyvin laadukasta toimintaviihdettä. Lopputuloksena oli tuhoutunut baaripöytä, lasiseinä murskana ja paljon mustelmia sekä avoha

Pihakoivuja potkiva hässäkkämieskö se siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan