Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki syöpään sairastuneet tuttavani ovat lopulta kuolleet syöpään. Osan luultiin jo parantuneen. MIKSI syöpää ei osata parantaa? 😭😭😭😭

Vierailija
25.03.2025 |

Todella kamala seurata miten nuoretkin joutuvat kärsimään vuosikausien vuoristoradassa ja osa ehtii jo iloita paranemista, kunnes syöpä uusiutuu ja vie hengen. Osa on kuollut todella nopeastikin.

Ainakin minun ajatusmaailmassa syöpä = kuolema. Ennen luulin, että syöpä voidaan parantaa.

Tämänkin ketjun lukijoista iso osa tulee menehtymään syöpään.

Mistähän se johtuu, että syöpää ei osata parantaa, vaikka tosi moni sairastuu siihen ja kuolee?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä kiinni. Itse olen 100% varma etten saa syöpää. Mulla on hyvät geenit koskaan ei ole luita murtunut tai hampaissa ollut reikiä. Olen kaatunut monta kertaa ja koskaan ei ole mitään murtunut.

Virukset voivat aiheuttaa myös syöpää enemmän olen huolissani viruksista ihmiset vähättelee flunssia liikaa. Monesti olen huomannut että ne jotka sairastaa näitä kuume tauteja saa myös syövän . Itse en ole ollut missään taudissa kymmeneen vuoteen ei koronaa eikä flunssaa. 

Kun pesee kädet ja pysyy kaukana muista niin ei sairastu

Vierailija
22/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos riittävän pitkään elää, lopulta viimeistään kuolee syöpään.

Ei ihminen elä loputtomasti. Johonkin jokainen aina kuolee.

Höpöhöpö johonkin kyllä kuolee mutta ei se aina syöpä ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen vielä keksitään parantava hoito. Ehkä seuraavan 10-20 vuoden sisällä.

höpöhöpö. syövät on vaan lisääntyny mitä saastuneemmassa ympäristössä ollaan eletty

Nythän eletään puhtaammassa ympäristössä kuin sataan vuoteen ihmiskunta on elänyt 

Vierailija
24/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä kiinni. Itse olen 100% varma etten saa syöpää. Mulla on hyvät geenit koskaan ei ole luita murtunut tai hampaissa ollut reikiä. Olen kaatunut monta kertaa ja koskaan ei ole mitään murtunut.

Virukset voivat aiheuttaa myös syöpää enemmän olen huolissani viruksista ihmiset vähättelee flunssia liikaa. Monesti olen huomannut että ne jotka sairastaa näitä kuume tauteja saa myös syövän . Itse en ole ollut missään taudissa kymmeneen vuoteen ei koronaa eikä flunssaa. 

Papillooma-virus on hyvä esimerkki tästä.  kannattaa antaa nuorten ottaa rokote sitä vastaan, ehkäisee tutkitusti kohdunkaulansyöpää 

Vierailija
25/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpä ei ole kuolema.

Meidän tulee hyväksyä tämä elämä, aina emme ehdi tai ymmärrä tutkia ja tutkituttaa kaikkea. 

Kehossa saattaa tapahtua yllättäviäkin asioita hyvin nopeasti ja yllättäenkin.

Syövän hoito on Suomessa hyvällä tasolla mutta elämää vastaan eivät parhaatkaan lääkärit pysty taistelemaan.

Voimia ja jaksamista jokaiselle ihmiselle!

Hoito ehkä on hyvää mutta hyväkään hoito ei pelasta jos toimenpiteisiin ryhdytään liian myöhään. Ja nykyisellä systeemillä oireita ei havaita kun käsketään vain jäämään kotiin toivomaan josko vaikka oireet katoaisivat itsestään.

Vierailija
26/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa ei käytetä kaikkia tehokkaita keinoja vaan niitä jotka lääketeollisuus pystyy patentoimaan.Erittäin tärkeään ravitsemustilaan ei kiinnitetä pienintäkään huomiota.

Vierailija
27/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihinkin syöpiin yleensä kuolee, joihinkin ei. Minulla on krooninen leukemia, johon on nykyään tähän lajiin lääke. Syön lääkeen joka päivä, niin leukemiaa ei voi käytännössä tarkallakaan tutkimuksella löytää. Kun sairastuin, isäni tuli sairaalaan selittämään että joo, on kaikenlaisia lääkkeitä, mutta ei ne kauan toimi, kyllä joka syöpään kohta kuolee. Ärsytti, kun olin lukenut asiasta ja tiesin että on todennäköisempää että jään joskus auton alle tai kompastun kissaan portaissa ja siihen sitten kuolen kuin että tähän leukemiaan. 

Vierailija
28/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei tajua, että esimerkiksi vesirokko-virus jää ikuisesti jylläämään elimistöön ja puhkeaa myöhemmin vyöruusuna. Ei paljon kannata vesirokkobileitä lapsille järjestää, vaan hankkii mieluummin rokotuksen sitä vastaan 

Vesirokkovirus on nimeltään muuten herpes zoster 

Ihan kiva juttu 

Vierailija
29/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moniakin syöpiä osataan parantaa. Esimerkiksi rintasyövän kuolleisuusprosentti on pienentynyt todella paljon muutamien viimevuosien aikana. Taitaa olla jo lähempänä 90%, jotka paranevat. 

Vierailija
30/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos riittävän pitkään elää, lopulta viimeistään kuolee syöpään.

Ei ihminen elä loputtomasti. Johonkin jokainen aina kuolee.

Miten sinä sitten selität pienten lasten aivosyövän ja leukemian?

Vierailija
31/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joihinkin syöpiin yleensä kuolee, joihinkin ei. Minulla on krooninen leukemia, johon on nykyään tähän lajiin lääke. Syön lääkeen joka päivä, niin leukemiaa ei voi käytännössä tarkallakaan tutkimuksella löytää. Kun sairastuin, isäni tuli sairaalaan selittämään että joo, on kaikenlaisia lääkkeitä, mutta ei ne kauan toimi, kyllä joka syöpään kohta kuolee. Ärsytti, kun olin lukenut asiasta ja tiesin että on todennäköisempää että jään joskus auton alle tai kompastun kissaan portaissa ja siihen sitten kuolen kuin että tähän leukemiaan. 

Minullakin on krooninen leukemia, mutta saamani hoito on palliatiivista, koska parantavaa hoitoa ei ole. Todennäköisemmin kuolen johonkin infektioon kuin syöpääni.

Vierailija
32/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin syöpään 10 v. sitten ja sen jälkeen ei ole näkynyt mitään jälkiä syövästä. Kyseisen syövän ennuste on 98 % parantuminen. Ihan turhaa levittää tällaista hysteriaa, kun syöpiä on niin erilaisia. Sinun läheisillesi on sattunut vaikeat syövät ja se on tosi ikävää. Minun läheiseni sairastui rintasyöpään 70-luvulla. On nyt yli 80-vuotias.

Vierailija
33/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂, Ok, täytyy alkaa pesemään käsiä vielä paremmin, ettei saa virusta, ettei saa syöpää.

Vierailija
34/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luiden murtuminen liittyy esim. maksasyöpään? 

Vierailija
35/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa vain yhtä syöpää. Lymfoomalla eli imukudossyövällä on 80 eri alalajia, ja vaikka toisia potilaita voidaankin pelastaa, aina on niitä joihin hoidot eivät tehoa. Ja mitä vanhempi potilas on, sitä huonommin hänen elimistönsä kestää esim. sytostaattihoitoja.

Vierailija
36/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä meillä on oikea riemuidiootti.

Vierailija
37/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdasta paskaa jauhat. Käsien pesulla ei ole mitään tekemistä syöpien kanssa. Eikä käsien pesu anna 100% immuniteettia noin muutenkaan. Älyvapaa kommentti kaikkinensa. 

Vierailija
38/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sukulaista kuoli suolistosyöpään 7kymppisenä, tuttu kuoli luusyöpään 3kymppisenä ja koulukaveri keuhkosyöpään teininä. Syöpä on yhä kamala tauti.

Vierailija
39/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 sukulaista kuoli suolistosyöpään 7kymppisenä, tuttu kuoli luusyöpään 3kymppisenä ja koulukaveri keuhkosyöpään teininä. Syöpä on yhä kamala tauti.

Vastaavasti tuhannet ihmiset paranevat syövästä täysin. Ei voi omien läheisten perusteella yleistää, että syöpä on aina jotain tiettyä. Syöpiä on hyvin monenlaisia. 

Vierailija
40/68 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmat elintavat vois auttaa