Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt kun toinen nainen tulee iskemään miestäsi?

Vierailija
25.03.2025 |

Miltä tuntui? Mitä teit? Mitä miehesi teki?

Minä olen tasan kerran nähnyt kun oltiin yhdessä baarissa, kun lyhyt brunette meni iskemään miestäni. Väkijoukossa painautui siihen kiinni ja alkoi kyselemään jotain. Mies siitä vain jatkoi matkaa.. Hitto et tuntui pahalta!!!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

Vierailija
2/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nähneeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tallinnan laivalla joku rouva yritti iskeä miestäni, vaikka olin siinä vieressä. Oli kyllä outo tilanne. Olin lähinnä ihmeissäni ja hämmästynyt.

Vierailija
4/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylipäänsä todella harvinaista, että nainen tulee miestä iskemään. Minulle on tullut useampi homoseksuaali mies tyrkylle, mutta nainen ei koskaan.

Vierailija
5/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa ap:sta tuntui pahalta?

Vierailija
6/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja oikein röyhkeästi käyttäytyi, kun tiesi kyllä minun olevan paikalla ja puoliso. En tehnyt mitään tai alkanut reuhaamaan naiselle tms., vaan annoin miehen hoitaa tilanteen.

Vierailija
7/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta? 

Vierailija
8/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ja oikein röyhkeästi käyttäytyi, kun tiesi kyllä minun olevan paikalla ja puoliso. En tehnyt mitään tai alkanut reuhaamaan naiselle tms., vaan annoin miehen hoitaa tilanteen.

Wt hillitsi itsensä. Hyvä sinä. 

Vierailija
9/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja kokenut tämän. Kerran terassilla yksi nuorehko nainen yritti iskeä miestäni sillä aikaa, kun olin jonottamassa meille lisää juotavaa. Häipyi kyllä nopeasti, kun saavuin paikalle.

Toinen kerta oli Englannissa, kun siellä joku paikallinen nainen yritti härskisti saada miestäni mukaansa omaan pöytäänsä, vaikka olimme mieheni kanssa kahden. Ei varmasti ollut epäselvää hänellekään, että olin siinä mieheni kanssa.

Lähinnä nämä kerrat on ärsyttäneet ja nostaneet vähän kiukkua.

Vierailija
10/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Minä en omista miestäni, ja hänellä on paremmat sosiaaliset taidot kuin minulla, joten hän hoitaa tilanteen itse. Saattaisin kyllä mennä tilanteeseen mukaan, tajuamatta, että siinä on iskuyritys menossa.

Vierailija
11/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luotto siihen, että mieheni hoitaa asian itse. Jos ei hoida, niin ovi on avoin poistumiselle, mutta sen jälkeen se sulkeutuu pysyvästi kiinni.

Vierailija
12/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla komean miehen kanssa, silloin voi käydä näin. Komeat kerää katseita ja helposti löytyy joku tyrkky kiehnäämään ympärillä.

Vierailija
13/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miehesi kuitenkin ihan mallikkaasti hoiti tilanteen, miksi se tuntui pahalta? 

Tämän todellakin haluaisin tietää. Ap:n iskuyrityksen tehnyt nainen ei ilmeisesti havainnut ap:ta - ei halunnut loukata, mies ei kiinnostunut - ei halunnut loukata. Eli kuka oli loukkasi ja ketä?

Minulle on itsestään selvä, että puolisoani lähestytään aika ajoin. Ja tämä on ok. Enhän itsekään sinkkuna voinut tietää, kuka on suhteessa ja kuka ei, kun jostain juttua alkoi iskeä. Varatut kyllä (yleensä) hyvin nopeati kertoivat, etteivät ole kiinnostuneet. Sekin on ok. Jos kukaan ei lähesty, ei suhteita synny, mutta "ei" on aina "ei". 

Vierailija
14/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka miestä jäi vituttamaan ja hän mielessään kirosi, että hitto ku sattui olemaan tuo oma akka mukana 😁

Vierailija
15/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla komean miehen kanssa, silloin voi käydä näin. Komeat kerää katseita ja helposti löytyy joku tyrkky kiehnäämään ympärillä.

Eli parisuhteeseen kannattaa vaan mennä niiden jämäpaljoen kanssa, jotka eivät varmasti kelpaa muille, ettei hauras ego saa kolhuja?

Vierailija
16/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntemattomat, mutta puolitutut jotka tietävät varakkuudesta yrittävät lähestyä viestein ja pyydellä kahville. Minua se lähinnä naurattaa. 

Vierailija
17/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, monta kertaa. Miestäni ovat vonganneet niin vieraat naiset kuin miehetkin. Toisaalta niin on minuakin yritetty iskeä mieheni läsnäollessa, että tasoissa ollaan. Ja lähinnä minua on huvittanut, en ole mustasukkainen. Jos mies päättää lähteä jonkun toisen mukaan, niin minkäs minä sille voin. En ole kuitenkaan huolissani.

Vierailija
18/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi.

Vierailija
19/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pari kertaa baarissa. Lisäksi kerran miehen työpaikan pihassa työkaverinainen kiehnäsi miehen kyljessä.

Pahin kuitenkin mieheen rakastunut nainen joka häiriköi meitä vuosikaudet.

Vierailija
20/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jatkoi matkaa tämän bruneten kanssa tanssilavalle. Tanssi hänen seurassaan pari kappaletta ja palasi luokseni. En tykännyt.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä