Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies koskaan yrittänyt viedä sinua mieheltäsi?

Vierailija
25.03.2025 |

Niin, että tiesi sinun olevan varattu? Oliko miehesi paikalla tilanteessa?

Miten lopulta meni?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on yleensä niin lojaaleja toisilleen ettei tuota näe, toisin kuin naiset jotka iskee varattuja miehiä täysin häpeilemättä :(

Ja sitten heräsit ja tajusit että kaikki oli unta. Melkoista satuilua tuo miesten lojaalius toisilleen. Ovat ehkä lojaaleja siinä kohtaa kun kaveri pettää vaimoaan ja sitä pitää peitellä.

Vierailija
22/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todennäköisesti. En ole ollut samassa sängyssä niin en tiedä tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran Turun DBTL-festareilla aivan käsittämätön pokausyritys. Olin pitkän ja näyttävän suomimiehen käsipuolessa. 

Selvästi näytimme parilta. 

Ihmisvilinästä pyyhälsi yli-itsevarma pyöräjengiläinen ja huusi rehvakkaasti:

'Hoi blondi! Köytä se beeta sähkötolppaan ja lähe tosimiehen matkaan.' Hän vieläpä loi komeaan, miehekkääseen kultaani halveksivia, riitaa haastavia katseita.

Tilanne oli absurdi. Katsahdimme toisiamme ja karkasimme paikalta. Iltamme jatkui kivasti toisaalla.

Kävimme tilanteen läpi vasta seuraavana aamuna. Seuralaiseni totesi miehen olleen todennäköisesti kovien aineiden vaik. alaisena. 'Ne sen pupillit oli jäätävän isot.'

Ei tämä ollut suinkaan ainoa kerta. 

Vierailija
24/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis joskus nuorempana joku on yrittänyt iskeä, vaikka olen ollut mieheni kanssa liikenteessä. On ilmeisesti kuvitellut pystyvänsä tarjoamaan jotain parempaa. Mutta en mä lähde moisten törkimysten matkaan.

Vierailija
25/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi romani mies yritti vokotella useamman vuoden, törmättiin usein kun asuttiin suht lähellä. tiesi että olin naimisissa ja lapsiakin. en ole myöskään romani. heitti joskus että hän on ekana jonossa kun lemppaan ukkoni. no, en ole lempannut

Vierailija
26/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä biker pokaajasta:

Suoraan sanottuna tartuin miestäni hihaan ja vedin hänet pois kokaiinimiehen [riitanyrkin!] edestä. Ei sillä etteikö hän olisi ollut 'street fighter when needed' - mutta en halunnut pilata iltaamme. Kun mä aika harvoin ylipäätään meluisiin tapahtumiin olen suostunut kesälläkään.

Vierailija
27/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri. Meillä on kiva naapuriyhteisö, että ollaan tuttuja keskenämme. 15 asunnosta 12 ovat aktiivisia. Semmoista yhteisoloa ja aina on seuraa, jos huvittaa tuossa yleisellä pihalla siis. On illanistujaisia ja saunailtoja, talkoita...

Sitten tuo yksi naapurinmies (naimisissa ja yksi lapsi). Se ihastuu vuorotellen kehenkin tässä ja se on rasittava. Muutama on tuohon langennutkin - en ymmärrä miten. Supliikki se on, mutta monella tavalla ällöttävät jutut. Lyhyt mies, valtavalla kaljamahalla ja edustaa hyvinkin suomalaista "makkara-liha-keskikalja" - kuttuuria.

Mieheni kanssa niillä on pari intressin kohdetta vai onko sitten oikeasti. Imartelee miestäni kovasti tuon pikku miehen mielenkiinto. Fanboy touhua. Myös vaimoa kohtaan. Se jaksaa lepertää, ehdotella, pyydellä suukkoja, halailis, klähmis - jos sallisin.

Yksi rouva sanokin, että anna sille, niin sitten se unohtaa sut. Niin hän teki. Jee! - mutta ei vaan tulisi ikinä mieleenkään. Kun huomaan tuon lähestyvän, nykyään poistun paikalta. Mua ällöttää koko jätkä. Lisäksi hänellä on aivan ihana viamo ja mulla laadukas ja haluttava aviomies.

Miehelleni kertonut tästä aiheesta ja se vaan nauraa. Hän on kyllä tietoinen siitä jätkästä ja sen haluista. On kysynyt mieheltä lupaa muhun. Aivan järkyttävää sontaa. "olisit tyytyväinen, että kelpaat!" sano aviomies. Älysi pyytää anteeksi, vaikka vitsi tuo olikin. Musta on niin kiusallista olla tuossa pihallakaan, jos se tyyppi tulee siihen maiskuttelemaan.

Ehkä se saa lisää vettä myllyynsä, kun mä olen niin neganen sen suhteen, mutten mä halua muutenkaan käyttäytyä. Sisään ulos pyrin elämää, mutta argh. Kerran väsyneenä ajauduin hänen kyytiinsä. Töissä lähes 12h päivä ja kävin ruokakaupan kautta. Ilma oli kamala. Miehellä oli lastenkuskaukset, ettei ehtinyt hakemaan. Sitten tuo tuli kuin pelastavana enkelinä siihen, että sama matka kyytiin nyt. Pitkin hampain suostuin. Virhe. Heti kun auto nytkähti liikkeelle se siirsi kätensä mun reidelle ja alkoi lepertämään.

Pyysin lopettamaan. Ei vaikutuista. Lapsilukko päällä, etten päässyt lähtemään. Koskaan tuo kaksi kilometrinen ei ole tuntunut noin pitkältä.

Ahdistaa ajatuskin nyt, kun kirjoitin tätä. Missähän vaiheessa sen jätkän "iloiset kasvot" tänään ilmestyy näköpiiriin. Eilen se kävi illalla kyselemässä miestä olusille, ei ollut kotona. En edes avannut ovea, kun näin ikkunasta.

Vierailija
28/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mutta minun väitetään yrittäneen viedä milloin mitäkin milloin keneltäkin, työpaikkaa, aikaa terveyskeskuksessa, istuimapaikkaa junassa, ja niin edelleen....

Vierailija
29/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mut haluaa kaikki, eli useasti. Mies ei ole ollut paikalla.

Vierailija
30/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty. Exäni koitti baarissa vonkua minua takaisin mieheni seisoessa vieressä. Pientä sanaharkkaa siitä tuli mutta älysi poistua. Tuon exän olisi kannattanut miettiä kutsuuko minua toiselta puolelta maata käymään kun tekikin sitten oharit.

Ex kävi myös myöhemmin supattamassa korvaani mitä kaikkea hän vielä haluaisi kanssani tehdä- kerroin että tilaisuus meni jo ja hän tuhlasi sen tekemällä näitä ohareitaan.

Vierailija
31/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, useampaankin kertaan. Yleensä asialla ovat olleet silloisen puolison kaverit, tosin kukaan ei ole kehdannut sitä suoraan avoimesti miehen edessä tehdä.

Vierailija
32/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta parisuhteemme kriisin aikaan mieheni juoksi ja asui baareissa iskemässä muita naisia mutta ei onnistunut ketään saamaan sieltä. Tuli mulle valittamaan kotiimme ettei löydä ketään parempaakaan. Minä en voi huonon ulkonäön takia toivoa mitään parempaakaan miestä niin että tämmöiseen oli tyytyminen.

Mieheni vain näki peilistä komeamman miehen mitä oli todellisuudessa. 🤣 Nyt se on vihdoinkin tyytynyt minuun eikä edes enää halua katsella muita.

Vierailija
33/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, useampaankin kertaan. Yleensä asialla ovat olleet silloisen puolison kaverit, tosin kukaan ei ole kehdannut sitä suoraan avoimesti miehen edessä tehdä.

😲

Vierailija
34/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kerran Turun DBTL-festareilla aivan käsittämätön pokausyritys. Olin pitkän ja näyttävän suomimiehen käsipuolessa. 

Selvästi näytimme parilta. 

Ihmisvilinästä pyyhälsi yli-itsevarma pyöräjengiläinen ja huusi rehvakkaasti:

'Hoi blondi! Köytä se beeta sähkötolppaan ja lähe tosimiehen matkaan.' Hän vieläpä loi komeaan, miehekkääseen kultaani halveksivia, riitaa haastavia katseita.

Tilanne oli absurdi. Katsahdimme toisiamme ja karkasimme paikalta. Iltamme jatkui kivasti toisaalla.

Kävimme tilanteen läpi vasta seuraavana aamuna. Seuralaiseni totesi miehen olleen todennäköisesti kovien aineiden vaik. alaisena. 'Ne sen pupillit oli jäätävän isot.'

Ei tämä ollut suinkaan ainoa kerta. 

Oli se. 

Vierailija
35/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Eihän miehet kai edes harrasta tätä ihan samassa määrin kuin naiset. Toisaalta asun kyllä maalla ja teen etätyötä, joten en tiedä, missä tilanteessa mikään mies nyt ylipäätään olisi voinut alkaa vokottelemaan. Vähän outoa olisi jos ovelle tulisi tällaisella asialla. 

Vierailija
36/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka moni ja vaikka kuinka sitkeästi. Iljettävin oli eksäni paras ystävä, joka oli aivan vakuuttunut siitä, että olisin elämänsä suurin rakkaus. 

Ja kun sinkkuunnuin, ongelmaksi muodostuikin yllättäen omien kavereitteni varaamat miehet. Meni muutama kaveruus siinä sitten, koska olivat tietysti mustasukkaisia miehistään, vaikken olisi kyllä koskenut äijiinsä pitkällä tikullakaan.

Miehethän aina haluaa sen ketä eivät voi saada.

Vierailija
37/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedämme tämänkin. Sen lisäksi, että jotakuinkin jokainen palstamamma on muiden ketjujen mukaan uskomattoman hyvin säilynyt ja 10 vuotta itseään nuoremman näköinen, he myös joutuvat jatkuvasti tällaisiin melko erikoiselta kuulostaviin tilanteisiin, joissa miehiä olisi tyrkyllä oikealta ja vasemmalta ja vikittelyä harrastetaan toisen miehen silmien alla. Ihan on uskottavaa kaikilta osin. 

Vierailija
38/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän