Joko vaihdoit kesärenkaat ja mikä paikkakunta
Kommentit (40)
Olen ajanut 18 vuotta kitkoilla ympäri vuoden. Hki. (ilman onnettomuuksia).
Ensi viikolle varasin ajan etelä-Suomessa. En ole ajamassa kauemmas ja voin tarvittaessa olla etänä, jos tulisikin huonot kelit.
Joo vaihdoin perjantaina Raumalla. Ei täällä ole ollut lunta kuukauteen
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää kuluttaa kitkarenkaat loppuun kesällä. Menee aika paljon rahaa turhaan uusien talvirenkaiden ostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
En vielä. Menen toisella autolla vielä pohjoiseen
Unohtui-pks
Tällainen lumeton talvi ja nastarenkaat on kyllä paha tienpinnoille.
Toisessa autossa on kesärenkaat ympäri vuoden, toisessa talvirenkaat vielä alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää kuluttaa kitkarenkaat loppuun kesällä. Menee aika paljon rahaa turhaan uusien talvirenkaiden ostamiseen.
Toisaalta ei tarvitse ostaa kesärenkaita ollenkaan. Tärkeintä kuitenkin on tietää millaiset renkaat autossa on alla ja miten ne käyttäytyvät yllättävissä tilanteissa, kuten esimerkiksi sohjo- tai vesiliirto. Se miksi kitka/nastat poistettuja talvirenkaita ei suositella kesällä käytettäväksi, perustuu tähän, ettei kuljettajista huolestuttavan suuri osa osaa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla kitkarenkaat kuluvat kuin kesärenkaatkin Renkaiden vaihdattaminen ja kausisäilytys ei ole ihan halpaa ja sinne on varattava aika, klo 7-16 arkena, ja mentävä sinne silloin jonottamaan.
Jo, Kalasatama.