Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila & huussi kausi 16 2025

Vierailija
24.03.2025 |

Jakso 2. Siellä kaverit purkavat läpimätää puuvajaa hiiren paskomien villojen kera ilman minkäänlaista hegityssuojainta. Hyvin on mietitty työturvallisuus.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (900)

Vierailija
881/900 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja Ståhl kertoo mökin piharemontista Seiskalle mm:

- 30 tuhatta euroa. Kyllä minä sen voin sanoa, Katja täräyttää muitta mutkitta.

- Tai siis sen verran minä itse maksoin. En tiedä saisinko kertoa tätä, mutta sain kyllä lopulta monin verroin enemmän.

https://www.seiska.fi/kotimaa/mitaah-katja-stahl-paljastaa-huvila-huuss…

Vierailija
882/900 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mökin omistajat toivoo, ettei harmaata, mutta eihän Mikko mihinkään muuhun kykene. Jotenkin törkeää jo. Ei minkäänlaista muuta ajatusta, kun harmaata vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/900 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura taas poolopaidassaan. Miksiköhän?

Vierailija
884/900 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura taas poolopaidassaan. Miksiköhän?

Juuri siksi (.)(.)

Vierailija
885/900 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annia ei tarvita ohjelmassa. Hän on itsekäs kun sanoo,että MINÄ ja laura.. MINÄ ja mikko. Kysyy ensimmäisenä, että mitä muutoksia haluatte ja mitä pitää poistaa ?  Esittää kysymykset, jotka suunnitteijan pitäisi esittää. Aivan kuin hän suunnittelisi ja remontoisi kaiken. Vanhat ohjelmat ovat parempia, kun niissä on vain mukana suunnitelija ja remontin tekijä.

Vierailija
886/900 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoauton tuunaus tyhmin iknä. Ei keirriötä varten tarvitse olla kuin puoli metriä kaappitilaa. Nyt käyttivät lähes kaiken tilan keittiöön! Eikö ne ole koskaan nähneet asuntovaunua tai -autoa sisältä?

Vierailija
887/900 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiset nuo Mikon kulmat. Ovatko ne aina olleet noin, vai onko kärsinyt esim kasvohalvauksesta? Vai pieleen mennyt botox-hoito.

Vierailija
888/900 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kiittää sitä, että pääsivät ohjelmaan. Kyllähän suunnittelijoita ja remppaajia voi palkata muutenkin ilman että juttu näytetään telkussa uusintoineen kymmeniä kertoja. Onko julkisuus nykyihmisille tärkeää.

Vierailija
889/900 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kiittää sitä, että pääsivät ohjelmaan. Kyllähän suunnittelijoita ja remppaajia voi palkata muutenkin ilman että juttu näytetään telkussa uusintoineen kymmeniä kertoja. Onko julkisuus nykyihmisille tärkeää.

Saahan tuossa paljon alennusta kaikesta.

Vierailija
890/900 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja Ståhl kertoo mökin piharemontista Seiskalle mm:

- 30 tuhatta euroa. Kyllä minä sen voin sanoa, Katja täräyttää muitta mutkitta.

- Tai siis sen verran minä itse maksoin. En tiedä saisinko kertoa tätä, mutta sain kyllä lopulta monin verroin enemmän.

https://www.seiska.fi/kotimaa/mitaah-katja-stahl-paljastaa-huvila-huuss…

Ärsyttävä karjakko-kälättäjä !

Vierailija
891/900 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä juttu, ohjelmassa kaikilla pihanrakentajilla lukee vaatteissa heemix mikä on konkurssin tehnyt yritys ja teksteissä lukee MR-Pihat oy?

onko tämä urakoitsija joku velka-apina joka kikkailee yrityksillä? Arveluttavaa päästää tuollainen helppo-Heikki TV:n kikkailemaan

Asetettu konkurssiin 10.10.2024 ja nuo jaksothan on kuvattu kesällä 2024. Voihan se olla, että MR-Pihat Oy on käyttänyt Heemixiä alihankkijana.

Huijareita kaikki. Olisko jopa ohjelman sisällä mukana olevia henkilöitä.🙈

Vierailija
892/900 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura selittää ja selittää ihan joutavia. Täytesanana kokoajan "sitte" ja "kuitenki" ja "tämmönen". Laskeppa Laura kuinka monta kertaa sanot ohjelman aikana "sitte" tai "semmonen"

Kunnon lälly lässynlää.

Anni samoten kertakaikkisen joutava, turha tyrkky. 

Vierailija
893/900 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä mut onpa mukava kattoo uusinta kauden 8 jaksoja, joissa ei ole tyhjänpäiväistä juontajaa ja on vielä ammattitaitoiset suunnittelijat ja tekijät!

Vierailija
894/900 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura selittää ja selittää ihan joutavia. Täytesanana kokoajan "sitte" ja "kuitenki" ja "tämmönen". Laskeppa Laura kuinka monta kertaa sanot ohjelman aikana "sitte" tai "semmonen"

Kunnon lälly lässynlää.

Anni samoten kertakaikkisen joutava, turha tyrkky. 

Tämä!!

Vierailija
895/900 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä tämän miksi juontaja on ohjelmassa? Aivan turhis!

Vierailija
896/900 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on ihana😍😘 Ja Laura &Mikko molemmat hyviä suunnittelijoita! 

Vierailija
897/900 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annia ei tarvita ohjelmassa. Hän on itsekäs kun sanoo,että MINÄ ja laura.. MINÄ ja mikko. Kysyy ensimmäisenä, että mitä muutoksia haluatte ja mitä pitää poistaa ?  Esittää kysymykset, jotka suunnitteijan pitäisi esittää. Aivan kuin hän suunnittelisi ja remontoisi kaiken. Vanhat ohjelmat ovat parempia, kun niissä on vain mukana suunnitelija ja remontin tekijä.

Kohteetkin olivat parempia ja mielenkiintoisempia, olen huomannut nyt kun olen noita vanhoja uusintoina katsonut. 

Vierailija
898/900 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva katsella uusintoja ilman minäminä -A. Ihamäkeä.

Vierailija
899/900 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta kun vielä syöksyy ekana roikkumaan kaulaan. Vastenmielistä tuo jatkuva halailu. Joku tällä kritisoi kun täällä vain valitetaan, mutta mitä näistä uusista jaksoista voi muuta sanoa? Anni pilaa jokaisen ja Laura lässyttää osan lopullisesti pilalle. Ja lato yläpihalle kun asiakas toivoi huvimajaa lähelle rantaa!!

Vierailija
900/900 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura <3 Hänelle ehdottomasti oma remppaohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän