Huvila & huussi kausi 16 2025
Jakso 2. Siellä kaverit purkavat läpimätää puuvajaa hiiren paskomien villojen kera ilman minkäänlaista hegityssuojainta. Hyvin on mietitty työturvallisuus.
Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (900)
Eli mökin omistajat toivoo, ettei harmaata, mutta eihän Mikko mihinkään muuhun kykene. Jotenkin törkeää jo. Ei minkäänlaista muuta ajatusta, kun harmaata vaan
Laura taas poolopaidassaan. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Laura taas poolopaidassaan. Miksiköhän?
Juuri siksi (.)(.)
Annia ei tarvita ohjelmassa. Hän on itsekäs kun sanoo,että MINÄ ja laura.. MINÄ ja mikko. Kysyy ensimmäisenä, että mitä muutoksia haluatte ja mitä pitää poistaa ? Esittää kysymykset, jotka suunnitteijan pitäisi esittää. Aivan kuin hän suunnittelisi ja remontoisi kaiken. Vanhat ohjelmat ovat parempia, kun niissä on vain mukana suunnitelija ja remontin tekijä.
Asuntoauton tuunaus tyhmin iknä. Ei keirriötä varten tarvitse olla kuin puoli metriä kaappitilaa. Nyt käyttivät lähes kaiken tilan keittiöön! Eikö ne ole koskaan nähneet asuntovaunua tai -autoa sisältä?
Erikoiset nuo Mikon kulmat. Ovatko ne aina olleet noin, vai onko kärsinyt esim kasvohalvauksesta? Vai pieleen mennyt botox-hoito.
Miksi ihmiset kiittää sitä, että pääsivät ohjelmaan. Kyllähän suunnittelijoita ja remppaajia voi palkata muutenkin ilman että juttu näytetään telkussa uusintoineen kymmeniä kertoja. Onko julkisuus nykyihmisille tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kiittää sitä, että pääsivät ohjelmaan. Kyllähän suunnittelijoita ja remppaajia voi palkata muutenkin ilman että juttu näytetään telkussa uusintoineen kymmeniä kertoja. Onko julkisuus nykyihmisille tärkeää.
Saahan tuossa paljon alennusta kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhl kertoo mökin piharemontista Seiskalle mm:
- 30 tuhatta euroa. Kyllä minä sen voin sanoa, Katja täräyttää muitta mutkitta.
- Tai siis sen verran minä itse maksoin. En tiedä saisinko kertoa tätä, mutta sain kyllä lopulta monin verroin enemmän.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitaah-katja-stahl-paljastaa-huvila-huuss…
Ärsyttävä karjakko-kälättäjä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä juttu, ohjelmassa kaikilla pihanrakentajilla lukee vaatteissa heemix mikä on konkurssin tehnyt yritys ja teksteissä lukee MR-Pihat oy?
onko tämä urakoitsija joku velka-apina joka kikkailee yrityksillä? Arveluttavaa päästää tuollainen helppo-Heikki TV:n kikkailemaan
Asetettu konkurssiin 10.10.2024 ja nuo jaksothan on kuvattu kesällä 2024. Voihan se olla, että MR-Pihat Oy on käyttänyt Heemixiä alihankkijana.
Huijareita kaikki. Olisko jopa ohjelman sisällä mukana olevia henkilöitä.🙈
Laura selittää ja selittää ihan joutavia. Täytesanana kokoajan "sitte" ja "kuitenki" ja "tämmönen". Laskeppa Laura kuinka monta kertaa sanot ohjelman aikana "sitte" tai "semmonen"
Kunnon lälly lässynlää.
Anni samoten kertakaikkisen joutava, turha tyrkky.
En tiä mut onpa mukava kattoo uusinta kauden 8 jaksoja, joissa ei ole tyhjänpäiväistä juontajaa ja on vielä ammattitaitoiset suunnittelijat ja tekijät!
Vierailija kirjoitti:
Laura selittää ja selittää ihan joutavia. Täytesanana kokoajan "sitte" ja "kuitenki" ja "tämmönen". Laskeppa Laura kuinka monta kertaa sanot ohjelman aikana "sitte" tai "semmonen"
Kunnon lälly lässynlää.
Anni samoten kertakaikkisen joutava, turha tyrkky.
Tämä!!
Minäkään en ymmärrä tämän miksi juontaja on ohjelmassa? Aivan turhis!
Ville on ihana😍😘 Ja Laura &Mikko molemmat hyviä suunnittelijoita!
Vierailija kirjoitti:
Annia ei tarvita ohjelmassa. Hän on itsekäs kun sanoo,että MINÄ ja laura.. MINÄ ja mikko. Kysyy ensimmäisenä, että mitä muutoksia haluatte ja mitä pitää poistaa ? Esittää kysymykset, jotka suunnitteijan pitäisi esittää. Aivan kuin hän suunnittelisi ja remontoisi kaiken. Vanhat ohjelmat ovat parempia, kun niissä on vain mukana suunnitelija ja remontin tekijä.
Kohteetkin olivat parempia ja mielenkiintoisempia, olen huomannut nyt kun olen noita vanhoja uusintoina katsonut.
Onpa kiva katsella uusintoja ilman minäminä -A. Ihamäkeä.
Kamalinta kun vielä syöksyy ekana roikkumaan kaulaan. Vastenmielistä tuo jatkuva halailu. Joku tällä kritisoi kun täällä vain valitetaan, mutta mitä näistä uusista jaksoista voi muuta sanoa? Anni pilaa jokaisen ja Laura lässyttää osan lopullisesti pilalle. Ja lato yläpihalle kun asiakas toivoi huvimajaa lähelle rantaa!!
Laura <3 Hänelle ehdottomasti oma remppaohjelma.
Katja Ståhl kertoo mökin piharemontista Seiskalle mm:
- 30 tuhatta euroa. Kyllä minä sen voin sanoa, Katja täräyttää muitta mutkitta.
- Tai siis sen verran minä itse maksoin. En tiedä saisinko kertoa tätä, mutta sain kyllä lopulta monin verroin enemmän.
https://www.seiska.fi/kotimaa/mitaah-katja-stahl-paljastaa-huvila-huuss…