Vain yksi kumppani elämän aikana ja nyt mietityttää mahdolliset taudit kun erottiin!
Minulla ei ole ollut koskaan ainoatakaan sukupuolitautia, ei edes sitä mikä voi aiheuttaa etenkin naisille syöpää, HPV vai mikä nyt olikaan. Sitähän on tyyliin lähes kaikilla jotka seksiä harrastaneet kun tarttuu vaikka kumiakin käyttäisi. Ei ole herpestäkään ollut huulessa taikka mitään vastaavaa. Nyt kun tässä tuli ero pitkästä liitosta ja joku päivä ehkäpä saatan miehistä taas kiinnostuakin niin mitenkäs sitten kaikki ihanat taudit ja riskit saada niitä. Eihän edes suuseksiäkään voi harrastaa ilman suojaa. Pitääkö tässä tyyliin nunnaksi ryhtyä vaiko mitä...
Kommentit (69)
Klamydia voi aiheuttaa loppuelämän lapsettomuuden. Mistään pikkujutuista sukupuolitatudeissa ei ole kyse!
Lisäksi liikkeellä on mielenterveysongelmaisia, kuten narsisteja sekä psykopaatteja keillä on tutkimusten mukaan enemmän sukupuolitauteja kuin muulla väestöllä, mukaan lukien HIV. Kuolevat myös nuorempina. Saattavat valehdella aluksi ja yrittävät päästä nopeasti seksipuuhiin ja ilman suojausvälineitä. Aika nopeasti kyllä tulee mt-ongelmat esille, mutta jos on kerennyt jo saada tällaiselta sp-taudin, niin siltä osin liian myöhäistä. Suomessakin on muutamia henkilöitä tietoisesti tartuttanut hiviä. On ihan oikeuden tuomioita niistä. Ovat saalistajia ja vakavasti sairaita. Varokaa, rakkaat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt samaa ja todennut, että parempi olla yksin kuin saada jotain syöpiä ym. jos avioliittoni syystä tai toisesta päättyy. Taudit leviävät koska suurinta osaa ei kiinnosta ja niiden vaikutuksia vähätellään. Ei kiitos.
Ikävä kyllä tuollaiseksi se on mennyt
Itseäkin pelottaa taudit, kun ei ole vielä kokemusta seksuaalisesta kanssakäymisestä kenenkään kanssa.
M42
En usko että info mitä sp-taudeista levitetään on totta.
Olen itse harrastanut seksiä niin, että kumppanilla ollut joku noista hp-viruksista ja eräs edellinen kumppani tiedotti, että on klamydia. Aika varmasti olen altistunut myös huuliherpekselle.
Minulle ei ole kuitenkaan koskaan puhjennut mitään ja testit ovat olleet aina puhtaat.
Kehon terveydentila tuntuu olevan ennemminkin sidoksissa mielentilaan kuin siihen, mille altistuu.
Minulla oli herpes-rakkula huulessa, ennen kuin edes olin kuullut seksistä. En tiedä oliko tyyppiä simplex vai vähemmän simplex. Ei ole tullut toista kertaa.
Seuraavan kerran sain herpeksen sukuelimiini saatuani maailmanluokan suojaamatonta suuseksiä. Sekään ei ole uusinut ainakaan niin, että olisin sen havainnut.
Elämä on vaaroja täynnä. Jotkut riskit ovat kuitenkin ottamisen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
En usko että info mitä sp-taudeista levitetään on totta.
Olen itse harrastanut seksiä niin, että kumppanilla ollut joku noista hp-viruksista ja eräs edellinen kumppani tiedotti, että on klamydia. Aika varmasti olen altistunut myös huuliherpekselle.
Minulle ei ole kuitenkaan koskaan puhjennut mitään ja testit ovat olleet aina puhtaat.
Kehon terveydentila tuntuu olevan ennemminkin sidoksissa mielentilaan kuin siihen, mille altistuu.
Just tämmösten hullujen takia pitää varoa
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä ne riskit on kohtalaiset. Hirveäähän se olisi saada joku syöpään johtava HPV tai herpes, kondylooma, mitä näitä on mitä ei antibiootein paranneta. Paskinta on että vain just ne antibiooteilla parannettavat pystytään seulomaan testeillä, no HIV tietty myös.
HPV rokotus? Eikai siinä ikärajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me olisimme jääneet syntymättä, jos kaikki olisivat yhtä neuroottisia pienestä taudin mahdollisuudesta.
Taudit ovat levinneet suun limakalvoille vasta viime aikoina. Tilastot tiettyjen syöpien lisääntymisestä kertovat tästä lahjomattomasti.
Tautitilanne ei todellakaan ole samanlainen kuin ennen.
Tämä.
Olen joskus miettinyt samaa ja todennut, että parempi olla yksin kuin saada jotain syöpiä ym. jos avioliittoni syystä tai toisesta päättyy. Taudit leviävät koska suurinta osaa ei kiinnosta ja niiden vaikutuksia vähätellään. Ei kiitos.