Ovi, joka toi pahaa energiaa mökkiin
Omistan pienen mökin. Siivottiin tänääm mökin alus vanhoista vanereistä jne. Löytyi myös vanha ovi, joka vietiin kaatopaikalle. Nyt alan uskoa, että tuossa ovessa on ollut jotain pahaa. Kokoajan mökissä on ollut oviongelma. Olen kolme kertaa uusinut oven, etsinyt erilaisia oviratkaisuja. Ovet ovat myös kanittaneet, ja tulleet epäsopiviksi rakennukseen.
Nyt avoin tänään viimeiseksi kolarin, kun oltiin käyty Sorttiasemalla.
Jotain pahaa tuohon oveen on liittynyt.
Kommentit (64)
Ap. Tilaa pappi siunaamaan se talo.
Ovi olisi pitänyt hävittää polttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tiivistyy miesten ja naisten ero. Ja se, miksi naiset eivät oikein tahdo pärjätä ajattelemista ja logiikkaa vaativissa hommissa.
Naiset tosin tajuavat kun heitä johdatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin koko paikan energia olisi puhdistunut. Uskooko kukaan muu tälläiseen? Että jos oveen liittyy jotain väkivaltaa, pahaa jne. Niin se voi siirtää energiaa eteenpäin.
Jos on niin vahvat mielikuvat ja vielä elättelee. niitä. Nythän on kaikki hyvin siltä osin.
Meidän mökkinaapurilla oli samanlainen ongelma, osti varmaan 5 ovea parin vuoden välein ja aina kanitti jostain. Sitten sinne meni ihan oikea timpuri, joka vaihtoi karmit ja laittoi oven ympärille kunnon tukirakenteen, jotta hirret ei voi painaa sitä vinoon. Siihen loppui paha karma, rakennusliike T. Virtaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tilaa pappi siunaamaan se talo.
Ovi olisi pitänyt hävittää polttamalla.
Riittää, että se on pois. Sorttiasemalla polttavat. Pahaa energiaa. Sulkeutumisen energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tiivistyy miesten ja naisten ero. Ja se, miksi naiset eivät oikein tahdo pärjätä ajattelemista ja logiikkaa vaativissa hommissa.
Miten selität sen, että ovien kanssa on ollut jatkuvasti ongelmia? Minusta ihan liikaa suhteessa mökin kokoon. Ei ole ollut ongelmia seinien, katon tai ikkunoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että ovien kanssa on ollut jatkuvasti ongelmia? Minusta ihan liikaa suhteessa mökin kokoon. Ei ole ollut ongelmia seinien, katon tai ikkunoiden kanssa.
Pöhkö. Tässä ketjussa on kolme hyvää viestiä joissa kaikissa kerrotaan perimmäinen mahdollinen syy "oviongelmiin". Koeta etsiä ne viestit ja lue ajatuksella
Joku on murhattu/tapettu mökillä ennen teidän ostamista. Veriroiskeita ovessa ja se on piilotettu mökin alle tai sitten mökissä on asunut Paha Henki joka poisti oven ja antoi Pahojen voimien tulla mökkiin avoimesta ovettomasta mökistä. Hyytävää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöhkö. Tässä ketjussa on kolme hyvää viestiä joissa kaikissa kerrotaan perimmäinen mahdollinen syy "oviongelmiin". Koeta etsiä ne viestit ja lue ajatuksella
Mä tiedän, mitä tarkoitat. Siellä on ollut ovia asentamassa kaksi eri puuseppää. Ammattilaisia.
Kerrankin vähän erilainen, piristävä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Joku on murhattu/tapettu mökillä ennen teidän ostamista. Veriroiskeita ovessa ja se on piilotettu mökin alle tai sitten mökissä on asunut Paha Henki joka poisti oven ja antoi Pahojen voimien tulla mökkiin avoimesta ovettomasta mökistä. Hyytävää !
En yhtään hämmästyisi, vaikka ovesta olisi löytynyt luodinreikä. Itse asiassa kun ostin mökin, niin ovessa oli kaksi luodinreikää. Sekin vielä. Tuli mieleen. Perkele.
Kerran kun vein huonekaluja kaatopaikalle koin sellaisen tunteen että ne kommunikoivat minulle. Eivät olisi halunneet jäädä sinne. Se oli paha paikka niille.
Mökin ovessa oli kaksi selkeää luodinreikää, kun ostin mökin. Omituista. En miettinyt asiaa sen enempää. Ostin ensimmäisen kerran uuden oven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se on nyt poissa.
No niimpä. Olen ostanut mökkiin todellakin kolme erilaista ovea, kun olen etsinyt sopivaa. Nykyinenkään ei ole sopiva. Ja tosiaan kaikki ovet ovat kanittaneet, niitä olen höylännyt.
Samperi, nyt on niin että oven ois voinu säilyttää mutta mökki ois pitäny viedä pois. Kanittaminen johtuu mökistä eikä ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se on nyt poissa.
No niimpä. Olen ostanut mökkiin todellakin kolme erilaista ovea, kun olen etsinyt sopivaa. Nykyinenkään ei ole sopiva. Ja tosiaan kaikki ovet ovat kanittaneet, niitä olen höylännyt.
Sään vaihtelu, pöljä. Kostealla turpoavat, kuivalla lonksuttavat väljyyttään. Perussettiä vanhoissa taloissa.
Niin no noi luodinreiät siinä ovessa ostettaessa. Joku on ampunut kaupunkialueella haulikolla tai kiväärillä. Ei kovin miellyttävää.
Ensin sanot mökkiä omaksesi, ja sitten se onkin Kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään hämmästyisi, vaikka ovesta olisi löytynyt luodinreikä. Itse asiassa kun ostin mökin, niin ovessa oli kaksi luodinreikää. Sekin vielä. Tuli mieleen. Perkele.
Olikohan joku kiertävä kylähullu metsästyskiväärillä yrittänyt ampua rovastin kauniin tyttären kun ei saanut häntä omakseen tai sitten mustasukkaisuus on iskenyt aseen kantajaan ja hän on päättänyt lopettaa mustasukkaisuutensa luotiin, toinen mökin aiempaan omistajaan ja toisen itseensä. Mökin alta voi paljastua tämän ampujan jäänteet, kaivoitko niitä esiin ?
Otsikon perusteella kyse olisi voinut olla eräästä vastenmielisestä venäläisjääkiekkoilijasta.
Muuten sain viimeisimmän oviratkaisun ilmaiseksi. Kaupan päälle. Ovi ei ole sopiva ollenkaan.