Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovi, joka toi pahaa energiaa mökkiin

Vierailija
24.03.2025 |

Omistan pienen mökin. Siivottiin tänääm mökin alus vanhoista vanereistä jne. Löytyi myös vanha ovi, joka vietiin kaatopaikalle. Nyt alan uskoa, että tuossa ovessa on ollut jotain pahaa. Kokoajan mökissä on ollut oviongelma. Olen kolme kertaa uusinut oven, etsinyt erilaisia oviratkaisuja. Ovet ovat myös kanittaneet, ja tulleet epäsopiviksi rakennukseen. 

Nyt avoin tänään viimeiseksi kolarin, kun oltiin käyty Sorttiasemalla. 

Jotain pahaa tuohon oveen on liittynyt. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tiivistyy miesten ja naisten ero. Ja se, miksi naiset eivät oikein tahdo pärjätä ajattelemista ja logiikkaa vaativissa hommissa. 

Äääks, mun isä siis onkin nainen . Koska mun isä uskoo kaikkeen yliluonnoliseen ja pahoihin henkiin yms. Osti viime vuonna vanhan talon ja pyysi papin siunaamaan sen koska tiesi että talossa on vuosia sitten tehty väkivaltarikos. Halusi pitää huolen että jos jotain pahaa on jäänyt se lähtee siunaamisen myötä.

Vierailija
42/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta varuiksi salviaa oven kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se on nyt poissa. 

No niimpä. Olen ostanut mökkiin todellakin kolme erilaista ovea, kun olen etsinyt sopivaa. Nykyinenkään ei ole sopiva. Ja tosiaan kaikki ovet ovat kanittaneet, niitä olen höylännyt. 

Sään vaihtelu, pöljä. Kostealla turpoavat, kuivalla lonksuttavat väljyyttään. Perussettiä vanhoissa taloissa.

Ja nimenomaan täyspuisissa ovissa. Nykyiset ovet ei turpoa, koska ne on oikeastaan puuviilun välissä olevaa pahvia. Siis jopa ulko-ovet eivät ole täyspuuta vaan levyä.

Vierailija
44/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on murhattu/tapettu mökillä ennen teidän ostamista. Veriroiskeita ovessa ja se on piilotettu mökin alle tai sitten mökissä on asunut Paha Henki joka poisti oven ja antoi Pahojen voimien tulla mökkiin avoimesta ovettomasta mökistä. Hyytävää !

En yhtään hämmästyisi, vaikka ovesta olisi löytynyt luodinreikä. Itse asiassa kun ostin mökin, niin ovessa oli kaksi luodinreikää. Sekin vielä. Tuli mieleen. Perkele. 

Olikohan joku kiertävä kylähullu metsästyskiväärillä yrittänyt ampua rovastin kauniin tyttären kun ei saanut häntä omakseen tai sitten mustasukkaisuus on iskenyt aseen kantajaan ja hän on päättänyt lopettaa mustasukkaisuutensa luotiin, toinen mökin aiempaan omistajaan ja toisen itseensä. Mökin alta voi paljastua tämän ampujan jäänteet, kaivoitko niitä esiin ?

Nii-i. En tiedä mitä ajattelisin. Nyt tuli nuo luodinreiät mieleen. Kuka kulkee ilmakiväärin kanssa kaupunkialueella ja ammuskelee toisten oviin? 

Vierailija
45/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin ja Trump ovat tapelleet mökissä ennen teidän tuloa ja ovi on heitetty pois kahakan tieltä. Trump yritti ampua Putinia mutta osui vain oveen, kahdesti. Ovi poistettiin jälkien peittämiseksi, koska paikalle oli hälytetty CIA tutkimaan kumpi voitti ja kumpi hävisi. Kun CIA tuli paikalle, oli KGB jo odottamassa, syntyi siis kahakka CIA:n ja KGB:n välille. Tulkaa pois mökiltä ja antakaa "poikien" tapella.

Vierailija
46/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin koko paikan energia olisi puhdistunut. Uskooko kukaan muu tälläiseen? Että jos oveen liittyy jotain väkivaltaa, pahaa jne. Niin se voi siirtää energiaa eteenpäin. 

Höpöjuttu

Onko ovenkarmien mitat tarkistettu, etteivät ole vinot

Vierailija
48/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin koko paikan energia olisi puhdistunut. Uskooko kukaan muu tälläiseen? Että jos oveen liittyy jotain väkivaltaa, pahaa jne. Niin se voi siirtää energiaa eteenpäin. 

Höpöjuttu

Ovat kyllä vinot. Että se selittää paljon. Mutta silti, tässä on jotain muutakin. 

Vierailija
49/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tiivistyy miesten ja naisten ero. Ja se, miksi naiset eivät oikein tahdo pärjätä ajattelemista ja logiikkaa vaativissa hommissa. 

Äääks, mun isä siis onkin nainen . Koska mun isä uskoo kaikkeen yliluonnoliseen ja pahoihin henkiin yms. Osti viime vuonna vanhan talon ja pyysi papin siunaamaan sen koska tiesi että talossa on vuosia sitten tehty väkivaltarikos. Halusi pitää huolen että jos jotain pahaa on jäänyt se lähtee siunaamisen myötä.

Kaikkea sitä kuulee vielä v. 2025🙄

Vierailija
50/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovottavasti uuteen oveen ei kerennyt sen vanhan oven energia siirtyä.

Onko muuten hirsirunkoinen talo?

Niissä asuu aukkojen ahtauttaja henki Kanitus

Vierailija
51/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se mihin se oviaukko eli ovenpaikka vie. Tuleeko sieltä hyvää vai huonoa energiaa. Joskus ovia suljetaan pysyvästi ja tulee seinä tilalle. Sille on syynsä. Voisko sen sun oviaukonpaikan muuttaa?

Vierailija
52/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on murhattu/tapettu mökillä ennen teidän ostamista. Veriroiskeita ovessa ja se on piilotettu mökin alle tai sitten mökissä on asunut Paha Henki joka poisti oven ja antoi Pahojen voimien tulla mökkiin avoimesta ovettomasta mökistä. Hyytävää !

En yhtään hämmästyisi, vaikka ovesta olisi löytynyt luodinreikä. Itse asiassa kun ostin mökin, niin ovessa oli kaksi luodinreikää. Sekin vielä. Tuli mieleen. Perkele. 

Olikohan joku kiertävä kylähullu metsästyskiväärillä yrittänyt ampua rovastin kauniin tyttären kun ei saanut häntä omakseen tai sitten mustasukkaisuus on iskenyt aseen kantajaan ja hän on päättänyt lopettaa mustasukkaisuutensa luotiin, toinen mökin aiempaan omistajaan ja toisen itseensä. Mökin alta voi paljastua tämän ampujan j

Normi ilmakiväärin luoti ei mene ovesta läpi

Vierailija
53/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahaat uuden oviaukon uuteen paikkaan niin monta kertaa että uusi ovi sopii siihen eikä kanita. Probem solved.

Vierailija
54/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöjuttu

Ovat kyllä vinot. Että se selittää paljon. Mutta silti, tässä on jotain muutakin. 

Kosteusvaihtelut ja lämpövaihtelut

Vierailija
55/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta saisi hyvän kirjan tai elokuvan: Ovi. Tai joku internetin creepypasta tarina.

Vierailija
56/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on se mihin se oviaukko eli ovenpaikka vie. Tuleeko sieltä hyvää vai huonoa energiaa. Joskus ovia suljetaan pysyvästi ja tulee seinä tilalle. Sille on syynsä. Voisko sen sun oviaukonpaikan muuttaa?

Alkaa vaikuttamaan siltä, että pitäisi. Oven päällä oli kasassa mökin alla aspestilevyn näköinen pala. Sekin vielä. 

Vierailija
57/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pöytyäläinen ovikuiskaaja auttamaan, eihän tuollaista kestä hullukaan.

Vierailija
58/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan saan kolarivauriomaksut maksettua, niin alan säästämään uuteen mökkin. 

Vierailija
59/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on perinyt kaksi mökkiä. Toisessa on hyvä tunnelma, mutta toiseen en enää mene. Siellä on huonot vibat, enkä ole ainoa, joka niin on sanonut.  Samoin aikaisemmin olen asunut talossa, jossa aina alkoi ahdistamaan. En ole foliohattu, mutta uskon siihen, että on asioita, joita ei ole vielä pystytty todistamaan. Nykyisessä asunnossa on aave, mutta hyväntahtoinen. Ja ei, minulla ei ole mielenterveysongelmia.

Vierailija
60/64 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoolainen ovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi