Shampoo hiustenlähtöön? Mistä olisi apua?
Onko kellään kokemuksia mikä olisi paras shampoo hiustenlähtöön? Hiukset on alkaneet ohenemaan, vaikka ruokavalio on kunnossa. Onko noista shampoista yms ollut hyötyä?
Kommentit (74)
Moikka vaan!
Mulla työkiireiden ja stressin takia oli hiukset ja hiuspohja oli kovilla ja hiusten huono kunto huolestutti. Kokeilin paljon (kalliita!) tuotteita, turhaan. Lopulta lähikaupasta löytyi tuote joka sopi nappiin omalle (ohuelle) hiuslaadulle. Tuote oli kotimainen Herbina (deep cleansing) shampoo + Herbinan hiuksiin jätettävä Kosteuttava hoitosuihke.
Hiustenpesu pää aina alaspäin. Pesu 2 kertaa. Ensin vainhiukan shampoota ja pesu. Sen jälkeen toinen pesukerta perusteellisemmin. Kuivataan (ei frotee) puuvillapyyhkeeseen liika kosteus. Tämän jälkeen suihkutetaan Kosteuttavaa hoitosuihketta latvoihin ennen hiusten selvittämistä.
Toimii minulla. Hiusten kunto selkeästi parantunut, joten kannattaa kokeilla ja hintakin on kohtuullinen Herbinan tuotteilla.
Söin niitä kalliita priorin-tuotteita mutta en huomannut vaikutusta, vasta tuo halpa herbinan syväpuhdistava näkyvästi toi ryhtiä ja paksuutta.
Ihmiset ovat yksilöitä. Toisilla toimii hiusten kuntoon priorin ja apteekin tai kampaamon tuotteet, toisilla lähikaupan valikoimasta sattuman kautta löydetty tuote..
Minulla auttoi käynti hiustenlähtöön erikoistuneella ihotautilääkärillä ja tämän määräämä lääkitys miestyyppiseen hiustenlähtöön. Hiustenlähtö alkoi vaihdevuosien myötä.
Jos hiustenlähtö olisi runsasta, en tuhlaisi enää aikaa kokeilemalla kaiken maailman shampoita. Menetin tuuheutta joka ei ikinä kasva takaisin, mutta lääkityksen saatuani hiusten irtoaminen onneksi hidastui normaaliksi. Olisinpa tiennyt silloin heti mennä asiantuntevalle lääkärille.
Mene ulos ja hengitä vähän raikasta ilmaa.
Vierailija kirjoitti: Mene ulos ja hengitä vähän raikasta ilmaa.
Et tajua
Tärpättihuuhtelu aamuin illoin niin lakkaa hiustenlähtöongelmat viikossa...
Hiustenlähtöön ei auta kuin DHT:ksi muuntuvan testosteronin leikkaaminen lääkkeillä tai hiussiirteet kirurgilla.
Kaikki muu on plaseboa ja rahastusta.
Ok. Teeskentele vaan että et ymmärrä kysymystä.