Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shampoo hiustenlähtöön? Mistä olisi apua?

Vierailija
24.03.2025 |

Onko kellään kokemuksia mikä olisi paras shampoo hiustenlähtöön? Hiukset on alkaneet ohenemaan, vaikka ruokavalio on kunnossa. Onko noista shampoista yms ollut hyötyä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plantur 39. Tuntuu, että hiustenlähtö olisi vähentynyt. Olen käyttänyt nyt 3 kk.

Samaa mieltä. Lisäksi vielä sarjan hoitoneste. 

Vierailija
22/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti ruokavalio kunnossa jos hiukset lähtee päästä :D

Oletko koskaan kuullut hormoneista ja geeneistä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011098987.html

Jutussa testattiin shampoita ennen ja jälkeen kuvien kanssa, ei juuri eroa näy.

Pitää käyttää huomattavasti kauemmin, mitä testikuvien käyttäjät olivat käyttäneet. Pitkissä hiuksissa varsinkin.

No ei se hiusten pituus vaikuta siihen miten se hiusjuuri voi. Nuo shampoot saavat ehkä näyttämään tuuheammalta mutta ei itse kasvuun vaikuta

Vierailija
24/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rogaine on oikeasti ainut, mikä auttaa perinnöllisten hiustenlähtöön. Moni arastelee sen käytön aloittamista, myös minä, koska aiheuttaa usein aloittaessa aluksi vielä enemmän hiustenlöhtöä.

Stressi ja järkytys voi myös aiheuttaa voimasta sulkasatoa. Usein viiveellä. 

Vierailija
25/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini. On siis B- vitamiinia. Varmasti auttaa.

Vierailija
26/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatukalla on hiukset vielä vanhana ukkonakin, liehuletit Juiceentuu jo nuorena ,oma syy "neidit."

Vierailija
27/74 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti hiuksia aikoinaan stressin takia ja siihen ei auttanut muu kuin töiden teon vähentäminen. Kokeilemalla selviää toimiiko sinulla nuo saippuat. Netissä on https://vuodenmies.com/paras-shampoo-hiustenlahtoon/ testattu noita tarkemmin niin kannattaa valita joku hyvä eikä valita summanmutikassa.

Grow Perfect ollut käytössä 5kk ja selviä tuloksia tullut tosin meni pari kuukautta ennen kuin alkoi vaikuttaa

Vierailija
28/74 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.

Vierailija
29/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä kiinnostaa

Vierailija
30/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino sotkenu hormoonit sulla.

Vierailija
31/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinen Aloe shampoo oli hyvä, mutta ei saa enää mistään.

Vierailija
32/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vaikka kuinka paljon ja kaikki ovat suurta kusetusta. Eivät varmasti toimi kuten luvataan. Sellainen mainonta on laitonta mutta siihen ei kukaan puutu.

Vierailija
33/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosmariiniöljy on parasta, tästä itsellä ja parilla muulla erittäin hyvät kokemukset. Hiukset lähtivät heti kasvuun ja ei irronnut enää hiuksia pestessä. Kaikki shampoot varsinkin Planturin voi heittää pois, eivät auta. Rosmariiniöljyä hierotaan päänahkaan ja frotteeturbaani muutamaksi tunniksi päähän. Lukekaa netistä lisää.

Vierailija
34/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on auttanut probioottikuuri + hiuksia boostaava shampoo

Se kotimainen Taika-shampoo sai Me naisten testissä 5/5 ja maksaa alle 10 euroa pullo.

Vierailija
35/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny Planturin hoitonestettä varmaan 6 v. päivittäin. Ei oo auttanu mulle. Mut varmaan geeneistäkin johtuu ainakin itselläni. Nyt oon syöny Hair Volumea 5 kk, ei tunnu missään. Onko kellään siitä (hyviä) kokemuksia?

Vierailija
36/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kofeiinia päänahkaan.

Sitä on joissain kaupallisissa hiusvalmisteissa, mutta saa sitä apteekistakin tabletteina, tai kahvia sitten.

Kofeiinitabletti veteen liuotettuna ja käyttää hiusvetenä. On ainakin edullista!

Vierailija
37/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyötyä shampoosta!

Vierailija
38/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammalla vedät etujeejeen. Naiset tykkää.

Vierailija
39/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kofeiinishampoo, tuo plantur39 varmaan ainoa josta voi olla oikeaa hyötyä.

Lisäksi on rogaine, tai luonnonmukaisemmista keinoista rosmariiniuute tai piparminttu. Kaikki mikä vilkastuttaa verenkiertoa päänahan alueella on avuksi, mukaanlukien päänahan hieronta.

Lisäksi myös mikroneulauksesta pitäisi olla ihan tutkitusti apua. Googlaa dermarolling hairloss. Lyhyillä piikeillä useammin, pidemmillä piikeillä harvemmin.

T: hiustenlähdöstä kärsinyt jo 20 vuotta (olen nainen) joten on tullut asiaan perehdyttyä. En ole vielä joutunut peruukkiin turvautumaan.

Siihen aikaan kun kotitekoinen luontaiskosmetiikka oli muotia, tehtiin ihan kuivatusta nokkosesta, rosmariinista (mauste), persiljasta (mauste) hiusten yrttihuuhteluita. Hiukset huuhdeltiin esimerkiksi nokkosvedellä viimeiseksi pesun jälkeen. Ottakaa selvää eri yrttien ominaisuuksista. Kokeilu ei maksa kuin maustepussin verran.

Vierailija
40/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloritilla se lähtee.