Jos asun nyt jollakin paikkakunnalla niin kuin
vaikkapa Raisio, jolla ei ole mitäään tarjottavaa kuntatyöntekijöiden mukaan minulle, ja jos sitten jollakin syyllä vuokranantaja päättää irtisanoa vuokrasopimuksen (juu, jollakin syyllä ei tarkoita päihteiden käyttöä mun kohdalla, vaan pikemminkin esim. kämppä menee myyntiin ja ostaja haluaa sen muuhun kuin vuokrakäyttöön), niin kiva tietää, että Helsingin lentoasemalla saavat muita ihmisiä häiriköimättömät asunnottomat oleilla.
Kiva.
Menen sitten sinne. Mutta olenko minä sitten Raisiossa vai Helsingissä kirjoilla, vaikka vakituista asuntoa olevana!
Raisiolla menee toki lujaa Beach Partyineen sun muineen.
Kommentit (6)
Raisiossa on hyvä kirjasto. Mene sinne lukemaan Laukku-Leenan tarina.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos saisi jostain kunnasta kunnan asunnon. Pienissä kaupungeissa vapaana? Sekin kyllä maksaa.
Niin niin se maksaa. Mutta kuka sen sitten maksaa, jos ihminen on totaalisen varaton! Ei ainakaan Raisio maksa! Eikä Kela.
Vierailija kirjoitti:
Raisiossa on hyvä kirjasto. Mene sinne lukemaan Laukku-Leenan tarina.
En mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos saisi jostain kunnasta kunnan asunnon. Pienissä kaupungeissa vapaana? Sekin kyllä maksaa.
Niin niin se maksaa. Mutta kuka sen sitten maksaa, jos ihminen on totaalisen varaton! Ei ainakaan Raisio maksa! Eikä Kela.
Lue se Leenan tarina. Kunnalla on velvollisuus hommata se asunto ja maksaa.
Lentoasema on Vantaalla. Asumiskulujesi maksamisesta riitelevät Vantaa ja Raisio. Voi olla että kumpikaan kunta ei suostu maksamaan. Paitsi jos muutat kirjasi Vantaalle.