Miehet - mitä jos nainen menee flirttailussa liian pitkälle?
Miten reagoit? Laitatko pökköä pesään vai torjutko? Flirtti on molemminpuoleista, mutta en tiedä kuinka pitkälle uskallan sitä viedä, kun ollaan molemmat varattuja. En voi olla varma lähtisikö mies oikeasti panemaan, mutta ihan suoria viittauksia seksiin tässä on ollut jo jonkun aikaa. Hirvittää jos se onkin hänen puoleltaan vaan läppää ja minä olen hänen seurassaan koko ajan pöksyt märkänä kuola valuen. Jos sillä onkin vaan ronskimmat jutut, mutta ei oikeasti haluaisi mitään enempää.
Kommentit (18)
Ei haittaa, kunhan jää flirtiksi, eikä nainen suutu siitä, etten suostu seksiin. Näinkin on käynyt, kun nainen käytti jo kaikki keinot, mm sanoi, että hänelle käy kaikki kolme reikää. Otti herneen nenään kun en suostunut, mutta onneksi en ollut luvannutkaan mitään. Hän olisi mielellään ollut kakkosvaimo.
Mun mies ei pysty panemaan ja mulla on lupa vieraisiin. Vastapelurista en tiedä.
Ap
Riippuu naisesta ja tilanteesta. Erään varatun naisen kanssa flirttaillaan aina kun ollaan samoissa juhlissa ja halaillaan jne mutta viimeksi nainen oli pikkasen enemmän humalassa ja tuli istumaan syliin jne niin siitä tuli hieman vaivaantunut olo jo. Osittain siksi että nainen oli humalassa.
Erään naisen mies taas tuli pitämään "puhuttelun" että halailu jne on ok niin kauan kun pysytään kaveripohjalla, mutta ei sitten muuta. No ei kyllä ollut mielessäkään, mutta kieltämättä halailusta voi saada toisenkin kuvan.
Eräs nainen taas flirttailee minulle ja olen koittanut olla ystävällinen, mutta kiusalliseksi se on mennyt kun nainen on tullut suoraan ehdottelemaan hänen luokse menemistä. Kaikki naiset ei ota 'kiitos mutta ei kiitos' kovin kovin hyvällä.
Vaikea sanoa, voisihan se olla tosi hauskaakin! Itse en ole ollut flirttailun kohteena sen enempää sinkkuna kuin varattunakaan.
On siinä tietysti se vaara, että pää menisi täysin sekaisin, eikä enää osaa olla uskollinen omalle puolisolleen. Varmaan toisilla menee sekaisin ja toisilla ei.
Mä en kyllä lähde mihinkään naisen kanssa, jonka suusta valuu kuolaa!
Huomaat asianlaidan sitten, jos miehellä pyörii silmät päässä ja se survoo karjahdellen munaa pilluusi.
Noinhan se aina on. Jossain vaiheessa on vaan otettava se askel jonka jälkeen kasvot on pelissä eikä voi enää teeskennellä viatonta. Jos ei mitään yritä, ei mitään saa.
T. Saamaton
Miehenä lähinnä vittuunnun ylimääräisestä flirtistä, ellen ole vastakappaleesta milläänlailla kiinnostunut. Mielummin tinttaan omaksi ilokseni lapaseen, kuin lähden painamaan illaksi jotain, mihin en koe mitään tunnetta tai en ole ulkonäköön mieltynyt. M35
M35 - jos et ole kiinnostunut vastakappalersta, niin lähdetkö kuitenkin mukaan ronskeihin juttuihin tao jopa aloitat niitä? Suoria viittauksia seksiin jne, jotka vastapuoli voisi tulkita flirtiksi ja innostua?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, voisihan se olla tosi hauskaakin! Itse en ole ollut flirttailun kohteena sen enempää sinkkuna kuin varattunakaan.
On siinä tietysti se vaara, että pää menisi täysin sekaisin, eikä enää osaa olla uskollinen omalle puolisolleen. Varmaan toisilla menee sekaisin ja toisilla ei.
Suurin osa miehistä ei ole koskaan pettänyt. He eivät vain ole koskaan saaneet siihen edes mahdollisuutta. Itse kuulun niihin joille naiset tulevat flirttailemaan ja olihan se aluksi liian huumaavaa että lapasestahan se lähti.
Virheistä on nyt opittu. Nyt osaa flirttailla vain varattujen naisten kanssa. Ne ei koskaan ala vonkaamaan mukaan.
Mitä AP häviät jos vaikka kysyisit ihan suoraan. Säästyisi molempien aikaa, vaivaa ja energiaa. Ei ihmiset ole mitään "paratiisi lintuja", joiden pitää tanssia, hypähdellä ja pörhistellä päiväkausia toisen edessä.
Tässä apulause: "Hei, kuten olet varmaan huomannut, olen kiinnostunut sinusta ja haluaisin harrastaa seksiä kanssasi, mutta mitään sen vakavampaa en tästä halua. Mitä mieltä olet salaisesta seksisuhteesta kanssani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole koskaan pettänyt. He eivät vain ole koskaan saaneet siihen edes mahdollisuutta. Itse kuulun niihin joille naiset tulevat flirttailemaan ja olihan se aluksi liian huumaavaa että lapasestahan se lähti.
Virheistä on nyt opittu. Nyt osaa flirttailla vain varattujen naisten kanssa. Ne ei koskaan ala vonkaamaan mukaan.
Tuossahan on paljon sitä itua. Hirveän helppoa on ollut pysyä uskollisena, kun ei joudu ikinä mistään tarjouksista kieltäytymään.
Toista se olisi yrittää kestää karkkilakossa, jos kokoajan ympäriltä tyrkytettäisiin naposteltavaa.
Niin siinä taitaa helposti käydä, ettei oikein menevät miehet hanakasti edes pyri suhteisiin, mutta jos sellaiseen päätyvät, tuppaavat ne olemaan lyhyitä tai uskottomia suhteita.
Tietysti löytyy myös haluttavia miehiä, jotka kaikesta huolimatta osaavat ja haluavat kestää uskollisina pitkissä suhteissa. Heille täytyy nostaa hattua. Tietyllä tavalla raskain reki heillä on raahattavanaan.
Käsitän niin että AP tarkoittaa kysyä: "Miehet - mitä jos nainen käy aggressiivisesti päälle, eleellisen ja verbaalin ahdistelun tavoin, ilman että mies on edes mitenkään pannut naista seksuaalisesti merkille". Näissä tapauksissa tunnen inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Käsitän niin että AP tarkoittaa kysyä: "Miehet - mitä jos nainen käy aggressiivisesti päälle, eleellisen ja verbaalin ahdistelun tavoin, ilman että mies on edes mitenkään pannut naista seksuaalisesti merkille". Näissä tapauksissa tunnen inhoa.
Luonnollisessa eli normaalissa tilanteessa, siis miehen käynnistämässä flirttailussa, mielestäni ei voi käydä niin että kaunotar menisi liian pitkälle. Ei voi, vaikka kaunotar kävisi ihan pitkälleen siinä samassa. Kun mies käynnistää flirttailun, hän on jo hyväksynyt kaunottaren (vähintään hetekalleen), se kuinka antautuvasti kaunotar vastailee flirttiin, ainoastaan vaikuttaa siihen kauanko aikaa mieheltä kuluu valloittaa hänet.
Eikös tuossa aloittajan tilanteessa flirtti ollut molemminpuoleista. Ei silloin varmaan se vastakappale ihan ällöttävältä tunnu, vaan jotain vetoa täytyy olla molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa aloittajan tilanteessa flirtti ollut molemminpuoleista. Ei silloin varmaan se vastakappale ihan ällöttävältä tunnu, vaan jotain vetoa täytyy olla molemmilla.
Et ymmärrä lukemaasi. Flirtti on flirttiä, läppä on läppää.
Ensin AP kaakattaa että "Flirtti on molemminpuoleista" ja sitten kuitenkin "Hirvittää jos se onkin hänen puoleltaan vaan läppää". Tyypillistä rouva Tyhjäpään kakatusta.
Mikset pane vaan sen miehesi kanssa?