178cm ja 70kg,lääkäri sanoi että olin ylipainoinen
Helvetti mä laihdutan itteni 50 kiloiseksi,katotaan sitten onko herra tyytyväinen!
Kommentit (9)
ja kun kerroin hän töksäytti että minun ylipaino voi olla syynä niskakipuihin. Sama lääkäri oli myös sitä mieltä että 7 kilon painonnousu raskauden aikana on kamalan paljon ja kannattaa varoa.
Ap.
Pidä itsesi nykyisessä painossasi ja terveenä!
Sain itse 5v sitten samanlaista kommenttia nuorelta lääkärin klopilta ja loukkaannuin niin että aloitin epätoivoisen laihdutuksen.
Nälkkiinnytin itseäni kun paino ei vaan pudonnut ja tuon nälkiinnyttämisen seurauksena sairastuin ahmimishäiriöön.
Nyt painoa on yli 100kg ja yritän hiljalleen saada sitä putoamaan (ilman että sorrun taas ahmimiseen), masennuslääkkeet käytössä...
Sun painosi voi olla juuri nyt se, mitä sen pitääkin olla ja jos yrität sitä laskea niin elimistö menee säästöliekille ja lihot paljon helpommin.
Ei edes mitään soveltuvuuskoetta asiakaspalveluun. Miksi jotkut kohottaa ne joksku jumalolennoks? Ihan sama mitä ne sanoo, ja sä hermostut siitä ja tuut valittaan.
painaa enemmän kuin lyhyt. Kuulee vaan painon, ja onhan se paljon jos se olisi lyhyellä ihmisellä. Vaihda lääkäri fiksumpaan, ja pysy omassa painossasi, sehän on aivan ihanteellinen.
minä olen 176/61, ja aika normaalinpainoinen (en missään nimessä laiha). jos olisin niinkuin ap, eli suhteessa 176/68, olisin tosi tanakassa kunnossa!
Moni miss Suomista on painanut yli 60 kg, ja ovat pituudeltaan 174-179 cm välillä.
ei lääkärit ole mitään asiakaspalveluihmeitä tai kaikkitietäviä guruja. Hanhen selkää pitkin anna tuollaisten sanojen valua..
Kukas konitohtori sulle tuollaista laukoi? Valitus!