Onko meidän köyhien, keski-ikäisten naisten elämä järkevää?
Monella nuorella naisella on upeat talot, rahaa matkustella. Onko köyhän vanhan naisen elämä järkevää?
Kommentit (17)
Jokaisen on elettävä sillä mitä on. Kun kuitenkin on asunto ja rahaa ruokaan, niin sekin on paljon globaalisti.
Kun hätää ei ole, pitää nauttia siitä mitä on saanut. Kateus ja katkeruus ei ole positiivinne tunne.
Sitä kai sanotaan elämäntaidoksi.
Kieltämättä olen joskus ajatellut samaa, varsinkin kun eron myötä tipuin todellisuuteen korkealta ja kovaa. Mutta, päätin kumminkin etten katkeroidu ja kyynisty ja olen yrittänyt pitää yllä jonkin asteista positiivistä asennetta. Olen suhtkoht perusterve ja vaki työpaikka ja ystäviä. Parisuhdetta ei ole tällä hetkellä, mutta edellinen olikin niin raastava kokemus, etten ole ketään miestä tähän nyt kaivannutkaan, melkein nautin siitä ettei tarvitse vääntää kenenkään kanssa ja saa itse päättää asioista.
No onko sitten nuorempien ja vanhempien elämä sen kummempaa. Pitää vaan elää sen mukaan mitä on ja olla katkeroitumatta. Keski-ikäisellä jo monet ongelmat ja haasteet mitä on nuoremmilla, on ohi.
Olisihan se kamalaa jos keski-ikäisenä joutuisi elämään taas jotain niukkaa opiskelijaelämää
Haasteet ja ongelmat muuttuvat toisenlaisiksi ikääntyessä. Pitää vaan olla sopeutumiskykyinen. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä olen joskus ajatellut samaa, varsinkin kun eron myötä tipuin todellisuuteen korkealta ja kovaa. Mutta, päätin kumminkin etten katkeroidu ja kyynisty ja olen yrittänyt pitää yllä jonkin asteista positiivistä asennetta. Olen suhtkoht perusterve ja vaki työpaikka ja ystäviä. Parisuhdetta ei ole tällä hetkellä, mutta edellinen olikin niin raastava kokemus, etten ole ketään miestä tähän nyt kaivannutkaan, melkein nautin siitä ettei tarvitse vääntää kenenkään kanssa ja saa itse päättää asioista.
Samaa mietin. Vaikka ei ole suurta omaisuutta, niin tulot riittää kaikkeen tarpeelliseen, lapset voivat hyvin ja elämä tuntuu aika mukavalta.
Mieti jos olisit lyhyt mies. Elämä olisi piloilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin, varsinkin jos vielä päästä viiraa ja pitää jankuttaa samaa asiaa joka ketjuun. Luuletko että se asia jankuttamalla paranee, että sitä.pituutta tulee lisää tai että se on jonkun vika? Itsesäälissä pyöriskely ja katkeruus ei muuta asiaa ainakaan parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mikä äijä. Lyhyys ei ole kyllä se ainut eikä pahin ongelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kamalaa jos keski-ikäisenä joutuisi elämään taas jotain niukkaa opiskelijaelämää
Ei olisi. Tällä hetkellä elän vielä niukempaa elämää eikä enää kunnon tulevaisuutta edessä.
Jokaisen elämässä on jokin asia paremmin kuin jonkun muun/joidenkin muiden elämässä ja niihin asioihin kannattaisi nojata omassa elämässä silloin, kun elämä tuntuu ankealta. Olen sinkku nainen ja olin perjantaina iltakävelyllä kaupunkimme keskustassa ja katselin karehtien, kun vastaan tuli onnellisen ja tyytyväisen näköisiä pariskuntia. Sitten mieleeni tuli kuitenkin myös se, että ei kannattaisi märehtiä parisuhteen puuttumista, sillä onnellisuus ja seesteinen elämä ei ole kuitenkaan todellisuutta läheskään kaikissa parisuhteissa ja pariskunnilla on paljon erilaisia ongelmia mistä sinkut välttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen elämässä on jokin asia paremmin kuin jonkun muun/joidenkin muiden elämässä ja niihin asioihin kannattaisi nojata omassa elämässä silloin, kun elämä tuntuu ankealta. Olen sinkku nainen ja olin perjantaina iltakävelyllä kaupunkimme keskustassa ja katselin karehtien, kun vastaan tuli onnellisen ja tyytyväisen näköisiä pariskuntia. Sitten mieleeni tuli kuitenkin myös se, että ei kannattaisi märehtiä parisuhteen puuttumista, sillä onnellisuus ja seesteinen elämä ei ole kuitenkaan todellisuutta läheskään kaikissa parisuhteissa ja pariskunnilla on paljon erilaisia ongelmia mistä sinkut välttyvät.
Vaikka jollakin/joillakin olisi asiat vielä huonommin kun toisella, niin ei se omia ongelmia tee yhtään sen vähäpätöisemmäksi. Oma asenne auttaa, mutta ei toisten huono osaisuus tee minua yhtään onnellisemmaksi.
Nuoret naiset myy seksiä ja ovat siksi rahoissaan!
tiedän tämän varsin hyvin kokemukseni kautta
T: varakas setämies
Parempaa kuin että olisi lyhyt toimitusjohtaja mies jota nauretaan töissä.