Montaako ihmistä olet suudellut?
Koko elämäsi aikana yhteensä.. ?
(Noh, selvin päin ainoastaan kahta, molemmat olivat seurustelukumppaneita. Kännissä on tullut sitten pussailtua ehkä yhteensä kuutta ihmistä, ehkä enemmän, en muista. Todella harvoin kuitenkin semmosta sattuu eikä oo koskaan edennyt siitä mihinkään pidemmälle)
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä n 80. Näistä n 50 ikävuoteen 18 mennessä, syystä että meillä oli kerran yhtenä vappuna kilpailu, kuka pussaa eniten Espan puistossa. Sen jälkeen sitten 20 seksikumppania ja n 10 outoa pussaussähellystä.
Aina ihmetellytkin mikä tarve niillä japsiteineillä on nuolla niitä ovenkahvoja mutta kai joillakin on vaan joku himo noihin bakteereihin ja tautehin.
5, joista viimeisintä olen suudellut pian 20 vuotta. N40v
Yhtä. Suutelin ensimmäistä kertaa hieman päälle 30-vuotiaana
Piti ihan muistella ja laskea :) 13 suudellut.
N50v.
Vaikea sanoa. Todennäköisesti yli sataa naista.
M41
Satoja. Ihan mahdotonta laskea. Aloitin niin nuorena ja olen jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Satoja. Ihan mahdotonta laskea. Aloitin niin nuorena ja olen jo keski-ikäinen.
Sama. Miten voi edes muistaa kaikkia, joita on vaikka joskus nuorena baarissa suudellut eikä siitä sen enempää tullut. Ensisuudelma oli joskus kuudennella tai seitsemännellä luokalla, niin on tässä ehtinyt, vaikka en pitkän parisuhteeni aikana ole suudellut muita.
N50
Riippuu onko suutelun määritelmä poskipusu vai kielen nuoleminen
Arviolta ehkä noin 40-50. Selvinpäin vain noin viittä, ja kaksi heistä oli sellaisia, jotka tulivat juttelemaan keskellä päivää julkisella paikalla ja ihan pienen hetken päästä jo suutelimme, koska olin nuori ja tyhmä, enkä uskaltanut kieltäytyäkään. Toisessa tilanteessa muita ihmisiä ei näkynyt lähellä, joten pelotti ja toisessa tilanteessa taas oli paljon ihmisiä ihan lähellä, mutta en kehdannut herättää kenenkään huomiota käyttäytymällä oudosti.
En yhtään. En ole koskaan halunnut suudella ketään.
Jotain 60-70 varmaan. Olin epätoivoinen nuorena. Seksikumppaneita ihan liian monta myös. Nyt olen naimisissa ja yli 30 vuotias.
Aika summittainen arvio, että n. 30 naista. Ainoastaan näistä seitsemän kanssa olen s€kstaillut, ja lopuista valtaosa on sellaisia, että olen hitaita tanssiessa puristellut heidän peffaansa ja suudellut siinä samalla. Suurin osa näistä kokemuksista kerätty 20-25 v. iässä.
m48
15-20. Mieluummin olisin suudellut vain yhtä tiettyä
En yhtään. Lapsena äiti pakkopussasi sen verran monta kertaa suoraan suulle, että ällöttää pelkkä ajatuskin edelleenkin.
puhuko han somea?