Montaako ihmistä olet suudellut?
Koko elämäsi aikana yhteensä.. ?
(Noh, selvin päin ainoastaan kahta, molemmat olivat seurustelukumppaneita. Kännissä on tullut sitten pussailtua ehkä yhteensä kuutta ihmistä, ehkä enemmän, en muista. Todella harvoin kuitenkin semmosta sattuu eikä oo koskaan edennyt siitä mihinkään pidemmälle)
Kommentit (41)
Noin 20.
Muta seksiä vain yhden kanssa, joka on aviopuolisoni.
Ehkä 16. Suurin osa noista ikävaiheilla 17-25, kun on etsinyt kovasti parisuhdetta. Sen jälkeen noista ehkä 4 kpl vikan 20 vuoden aikana(!), kun ei ole halunnut pussailla kuin hyvin varmoja tapauksia joista voisi se parisuhde löytyä. Nyt tyytyväisenä siitä, ettei tarvinne suudella enää kun omaa mielitiettyä tästä lähdin, joka löytyi vasta nelikymppisenä. Aika keskinen tekijä tässä kysymyksessä onkin ikä, ja se onko ollut naimisissa esim 20 vuotta elämästään vaiko paljon siitä ajasta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Noin 20.
Muta seksiä vain yhden kanssa, joka on aviopuolisoni.
Kuulostaa ihanalta.Muta-seksi on cool.
Lähempänä tuhatta, kuin sataa. Olen kielareiden kruunaamaton mestari.
Vierailija kirjoitti:
Lähempänä tuhatta, kuin sataa. Olen kielareiden kruunaamaton mestari.
Uskallatko nimesi kertoa? Ihan vaan etunimi riittää.
Ihan hauska kysymys. Laskeskelin, että seitsemää.
T: mies, naimisissa 26v
Viittä, kun nyt ihan laskemaan ryhdytään. Keski-ikäinen olen.
Kolmea tai neljää. Yksi heistä oli tapailukumppanini joskus teininä. kaksi muuta olivat leikkimielisiä poskelle pusuja
Ensisuudelman sain 16-vuotiaana luokkaretkellä, kun takarivillä istuvat pelasivat "Totuus ja Tehtävä" - peliä. En ollut edes osallisena tässä pelissä mitenkään. Oli ihan kiva kokemus mutta myös hämmentävä
Ei aavistustakaan. Parisuhteessa ainoastaan kumppania. M51
6. En laske mitään pikku pusuja mukaan, vaan ihan kunnon imuttelua :D
Ehkä n 80. Näistä n 50 ikävuoteen 18 mennessä, syystä että meillä oli kerran yhtenä vappuna kilpailu, kuka pussaa eniten Espan puistossa. Sen jälkeen sitten 20 seksikumppania ja n 10 outoa pussaussähellystä.
Kirjanpitoni suuteluistani hävisi muutoissa 1980 -luvulla. Nyt joudumme ihan vaan tyytymään omaan arviooni. Oletuksiini perustuva arvioni on noin 1000 - 2000 henkilöä.
Luku on edelleen yksi. Tämä tapahtui vuonna 2004.