Porta potty-bileiet menivät pieleen: OF-tähti löytyi viikon hyväkiskäytön jälkeen luut murskana tien laidalta
Maria oli ollut kateissa kahdeksan päivää ennen löytymistään. Hän oli kertonut ystävilleen osallistuvansa 9. maaliskuuta järjestettyihin juhliin dubailaisessa hotellissa. Pippaloiden jälkeen Mariasta ei kuitenkaan kuulunut pihahdustakaan
Viime keskiviikkona somemalli vihdoin löytyi. Nuori kaunotar makasi verisenä ja lähes elottomana tien pientareella. Marian selkäranka oli murtunut, kuten myös hänen kaikki raajansa.
Marian raaka kohtalo on saanut osakseen runsaasti mediahuomiota. Se on herättänyt keskustelua erityisesti Dubaissa järjestettäviin fetissijuhliin, joiden luonnetta on kuvailtu häiritseväksi.
Tapahtumia kutsutaan englanninkielisellä termillä "porta-potty" -juhliksi. Suomeksi sana kääntyy esimerkiksi bajamajaksi tai liikuteltavaksi käymäläksi. Sillä viitataan juhlissa tapahtuviin shokeeraaviin seksuaalisiin tekoihin, joihin paikalle kutsuttujen naisten odotetaan osallistuvan. Tilanteisiin liittyy usein kehon eritteitä, ja myös raha saattaa vaihtaa omistajaa.
https://www.seiska.fi/rikos/fetissijuhliin-osallistunut-onlyfans-tahti-…
Siinäpä oiva roolimalli nuorille naisille.
Kommentit (712)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut noita biletarinoita netistä, ja vaikka yksikin sai niiden jälkeen post-traumaattisen paniikkikohtauksen suklaavanukkaasta, en ole lukenut että varsinainen väkivalta ja omaisuuden ryöstö kuuluisi niihin. Ei varmaan uskonut tämä tyttökään.
Juu, välillä kakitaan sumppiin ohimennen mutta muutoin touhu on yhtä lentävällä matolla matkustelua kultaisten fallostemppeleiden yläpuolella. Ah, kuinka romanttista.
Itse en tiedä, mitä mieltä olla asioista. Koska koulussa ja kaikkialla aina painotetaan, kuinka ei saa olla ennakkoluuloinen, pitää olla suvaitsevainen, informoidaan ajattelunvinoumista ja muusta sellaisesta, mikä tietenkin rajoittaa omaa ajattelua, kun pitää ottaa tuo kaikki huomioon.
Mutta hitto, voiko oikeasti vain olla niin, että jotkut kulttuurit ovat läpimätiä?
Aivovammainen Pökäle kirjoitti:
Porta potty-bileiet
Mikä aivovamma A.P.:lla ihan oikeasti?
Roolimalli? Todennäköinen auton alle jääminen?
Ootko ap i d i o o t t i?
Olen syvästi huolissani väen lukutaidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko noissa bileissä muutakin kuin kakkimista? Luulisi ainakin, jos nainen löydetty niin huonossa jamassa...
Tapahtuu. Naiset on pelkkiä rikkaiden miesten leluja joille saa tehdä mitä haluaa. Ja omasta tahdostaan. Rahaa vastaan.
Sitä on seksityö.Ei se ole kaunista ja voimaannuttavaa, se on vakavia henkisiä ja fyysisiä traumoja ja itseinhoa.
Googlettakaa vaikka niitä kertomuksia, jos ette usko.
Mutta perimmäinen vääryys on se, ettei miehiä tuomita edes puheissa. Naisille kuormaa lisää ja lisää. Ilman miehiä ei olisi leluja eikä koriorjia.
Ja ilman of tähtiä ei olisi of. Kyllä naisillak
Sinä kuvittelet tietäväsi mitä on käynyt, vaikka kukaan ei sitä vielä tiedä. Joten voit itse lopettaa tuon typerän länkytyksen
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, joka oikeasti välittää naisten ihmisoikeuksista ei matkustele mihinkään v*tun dubaihin. Tekopyhiä sellaiset muka-feministit jotka sinne matkustelee lomailemaan.
Jos on feministi, eli välittää naisten oikeuksista, niin silloin täytyy elää täydellisesti? :D Aika monta maata ja aktiviteettia olisi kieltolistalla sun logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bored panda ainakin julkaisi eilen, että
:
A Ukrainian model, who was found nearly lifeless beside a road in Dubai on Wednesday, March 19, may have fallen from a significant height at a construction site.
Tämä oli myös brittilehdissä, mutta sitä pidetään epäuskottavana. Miksi joku malli olisi rakennustyömaalla kiipeilemässä? Ilman puhelinta ja rahaa?
Voihan se olla, että on joutunut onnettomuuteen, vaikka bileissä joku on huumepäissään ajanut vahingossa autolla hänen yli ja tyyppi on sitten dumpattu rakennustyömaalle, koska ei olla haluttu poliiseita tai ambulanssia bileisiin. Ehkä uskoivat että tyttö on kuollut tai kuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut noita biletarinoita netistä, ja vaikka yksikin sai niiden jälkeen post-traumaattisen paniikkikohtauksen suklaavanukkaasta, en ole lukenut että varsinainen väkivalta ja omaisuuden ryöstö kuuluisi niihin. Ei varmaan uskonut tämä tyttökään.
Juu, välillä kakitaan sumppiin ohimennen mutta muutoin touhu on yhtä lentävällä matolla matkustelua kultaisten fallostemppeleiden yläpuolella. Ah, kuinka romanttista.
Olette kumpikin ämpärityhmiä. Luin sen juuri netistä joten kyllä se totta on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen nainen niin ei kiinnosta. Minua ällöttää miten nykyaikana jos olet nainen niin pitäisi puolustaa typeriä saman sukupuolen tanttaroita tekivät ne mitä tahansa. Tämäkin tapaus myi persettään jopa niin paljon että piti jopa riistovaltioon asti matkustaa olemaan vessanpytty varakkaille riistäjille. Sori nyt vaan mutta ei MITÄÄN arvostusta tuollaiselle jätteelle. Vanhan sanonnan mukaan, niin makaa kuin petaa..
Ja nyt tietenkin sataa alapeukkuja, fem-öyhötyksen mukaan.
Jännä vaan, että osoitit juuri olevasi suurempi jäte, kuin väkivallan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Yrittivät hiljentää 🤢
Ettei olisi erehtynyt arvostelemaan isäntiään. Sheikki ei sellaisia kuuntele.
Entä, jos sheikkiprinssillä on ummetus ja tulee vain pelkkää pierua? Jos ei kakka tulekaan? Saako suomalainen "mallityttö" silti maksun kouraan?
Vierailija kirjoitti:
Joka lähtee noihin hommiin johonkin Dubaihin ottaa ITSE ihan tietoisen riskin että jotain voi tapahtua. Jos ahnehtii rahaa vaaroista välittämättä ja käy niin sanotusti paskasti niin se on voi voi.
Täällä on helppo länkyttää rahanahneudesta ja moraalista, kun Suomessa saa helposti ja ilmaiseksi korkeakoulutuksen ja hyväpalkkaisen ammatin. Ukrainassa, josta tämä tyttö on kotoisin, keskimääräinen kuukausiansio on 200-450 euroa. Kyllä siinä teikäläisenkin pyrstö nousisi pantavaksi jos yhdestä illasta saisi suunnilleen 7 vuoden ansiot.
Puhutaan että sheikit maksavat viisinumeroisia summia. Jos summa on ollut esimerkiksi 40000 euroa, se vastaa suhteessa ukrainalaiselle samanlaista tuloa kuin suomalaiselle 328 592 euroa. Laskettu jakamalla nelkyt donaa ukrainan keskiansiolla 450.
Heh. Muslimi tässä on uhri. Nainenhan oli selvästi rasisti joten häntä piti rangaista. Naisethan itsekin rakastavat islamia joten mikä tässä nyt naisia kummastuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä että liittyisi yhtään mitenkään tähän tarinaan, mutta esim. Blörffi, Anni Uusivirta ja Mc Suvi Pitkänen ovat viihtyneet myös Dubaissa vuosien varrella.
Mutta se jalkapalloilijan mökkimissi?;))
Aika moni on matkustanut Dubaissa. Eli en sen takia luokittelisi ketään. Kai jotkut tekee siellä ihan kunniallisia töitäkin.
Ai naiset käy siellä ihan vaan normiduuneja tekemässä? Mitä esimerkiksi?
Anni ollut ainakin aiemmin lentoemäntä paikallisessa yhtiössä. Suvin OF julkisesti tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen nainen niin ei kiinnosta. Minua ällöttää miten nykyaikana jos olet nainen niin pitäisi puolustaa typeriä saman sukupuolen tanttaroita tekivät ne mitä tahansa. Tämäkin tapaus myi persettään jopa niin paljon että piti jopa riistovaltioon asti matkustaa olemaan vessanpytty varakkaille riistäjille. Sori nyt vaan mutta ei MITÄÄN arvostusta tuollaiselle jätteelle. Vanhan sanonnan mukaan, niin makaa kuin petaa..
Ja nyt tietenkin sataa alapeukkuja, fem-öyhötyksen mukaan.
Minua taas säälittää, vaikka tiedostankin, että itse on riskin ottanut. Kamalaa vain ajatella, että jossain päin maailmaa näin.
"Jossain päin maailmaa"? Prostituoiduille tehdään väkivaltaa kaikkialla maailmassa,
Ei, mutta siihenkin on ihmiset suostuneet. Just Suomessa oli oikeustapaus jossa mies antoi suostumuksen toiselle miehelle leikata peniksensä irti ja ihan ilman korvausta. Ihminen voi suostua mihin tahansa näköjään. (Vaikka Suomen lain mukaan se olikin silti rikos)
Toinen juttu on se, että ME EMME TIEDÄ mitä tuolle naiselle on käynyt, onko hän tilaansa ulkopuolisia syyllisiä, jos on, liittyikö ne edes bileisiin jne jne jne....
Kalteva pinta. Noissa bileissä naista ei kohdella edes ihmisenä, siitähän ne maksavat. Ihme on oikeastaan se, että enempää äärimmäistä väkivaltaa ei ole tullut vielä ilmi. Ultimaattinen valta korruptoi, ja jossain vaiheessa kaikki on nähty ja rajaa siirretään taas vähän.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Muslimi tässä on uhri. Nainenhan oli selvästi rasisti joten häntä piti rangaista. Naisethan itsekin rakastavat islamia joten mikä tässä nyt naisia kummastuttaa?
Meennyvittuun tuon islamjankutuksesi kanssa.
Tietääkö joku sikäläistä perinnettä ja kulttuuria, että miksi tuo kakkajuttu on niin...herkullinen niille? Ikivanha perinne vai mistä siinä on kyse? Tehtiinkö sitä jo haaremeissa? Ja niin, ne haaremin tytöt ei olleet siellä vapaaehtoisesti vaan saaliiksi saatuina, sen verran tiedän.
Vierailija kirjoitti: Tapahtuu. Naiset on pelkkiä rikkaiden miesten leluja joille saa tehdä mitä haluaa. Ja omasta tahdostaan. Rahaa vastaan.
Sitä on seksityö.Ei se ole kaunista ja voimaannuttavaa, se on vakavia henkisiä ja fyysisiä traumoja ja itseinhoa.
Googlettakaa vaikka niitä kertomuksia, jos ette usko.
Suomen lain mukaan ei ole. Suomen lain mukaan sellainen akti, johon hoora ei ole suostunut, on raiskaus.
Näin ihan teoriassa, jos mä lupaisin sulle 1000 000 euroa siitä, että saisin paskantaa sun suuhusi, ja sinä asiaa mietittyäsi päättäisit, että "Ok, miljoonasta eurosta kestän sen, että mun suuhun paskannetaan kerran", ja hyväksyisit sopimuksen, jossa molempien suostumuksella minä paskannan sun suuhusi, niin tarkoittaako se sitä, että samaan rahaan saan automaattisesti myös hakata ja r*iskata sut?