Miksi ruskeasilmäiset herättävät tunteita?
Ei toki kaikki, mutta olen huomannut, ystäväni on ruskeasilmäinen, hänen hymynsä saa miehiltä polvet notkumaan. Ei ole mikään missityyppi, ruskea suora tukka, muutama yli-kilokin tullut. Mutta jokin hänestä säteilee, Yökerhoissa ja muissa menopaikoissa hänen ympärillään on aina säpinää ja tapahtumia, myös mustasukkaisia naisia sättimässä...
Ystäväni on kiltti luonteeltaan, akateemisesti sivistynyt ja valloittavat hymykuopat silmien lisäksi. No, minä olen noihin tottunut, mutta olimmepa liikkeellä kaksi tai isomman lössin kanssa, aina tulee "kärpäsiä" surraamaan nimenomaan hänen ympärilleen.
Jotenkin vain on tänään miettinyt eilistäkin, piti kadota ystävän kanssa, oli ihan takiaisia taas liepeissä kiinni. Vaikka hän ei puhuisi mitään, hän vetää noita puoleensa. Onko hän liian kilitin näköinen, liian "söpö" vai mistä tuo johtuu...
Kommentit (68)
Emmä tiiä. Mulla taas siniset silmät ja monet sanoo että kauniit silmät sulla.
Veikkaan että silmien kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin tietty väri.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan seurustelisi ruskeasilmäisten naisten kanssa, ei pelkästään se että ruskeat silmät näyttää rumilta, vaan he ovat vastenmielisiä ihmisiä ja pettävät aina.
t. incel
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasilmäiset on usein jänniä, ehkä varttimanneja tms. Siitä se tulee.
Tiesitkö muuten että minilla romaneilla on siniset silmät? Virtuaali sinussa mahdollisesti vähintään puoliksi manneverta?
Vierailija kirjoitti:
Vanha täti kertoo:
50-luvulla olin pikkukylän ainoa ruskeasilmäinen lapsi. Minua ihasteltiin joka mutkassa. Toki olin muutenkin hyvin tumma. Perin sen isoisältäni, joka oli erityisen mustatukkainen ja mustasilmäinen, mustakulmainen, vielä vanhanakin poikkeuksellisen komea mies. Vain yhdellä serkullani oli ruskeat silmät, mutta ei yhtä tummat kuin minulla.
Koulussa olin myös ainoa ruskeasilmäinen ja herätin siinä määrin huomiota, että yksi yläluokkien opettaja maalasi minusta taulun. Muistan kun istuin hänen mallinaan koulun portailla. Minua sanottiin pikisilmäksi.
Yhteiskoulussa oli sitten joitakin muitakin, ja opiskeluaikana tietenkin, kun vähän maailma avartuikin eri puolille. Tämä on kuitenkin aina ollut ulkonäköni pluspuolia. Kiitos Luoja ja isoisä.
Minulle on aina sanottu, että ruskeat silmät tekee ihmisestä kiltin näköisen. Voi olla. M
Ruskeat silmät ei periydy suoraan. Itselläni ja kahdella sisaruksella ruskeat silmät, yhdellä vihreät. Vanhemmista toisella siniset toisella vihreänsiniharmaat.
Siniset silmät ovat mielestäni kauneimmat.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Olette vaan kateellisia. Suurimmalla osalla teistä on vain epämääräisen väriset sotkusilmät. Ne ei edes erotu naamasta.
Tummat silmät voittaa aina. Niin se vain menee.
Ja seuraavaksi tänne alkaa vyöryä naisten kirjoittamia viestejä nimimerkillä " Mies 30 v., Mies 40 v., Mies 50 v., Mies sitä sun tätä v.". Jne. Kaikissa haukutaan ruskeita silmiä ja kehutaan niitä oman värisiä hailukoita. Haha. Senkun vaan.
Kuinka lapsellista🤭
Olen itse ruskeasilmäinen ja pitkästä aikaa olin viikonloppuna viihteellä. Sekä mies, että nainen tuli sanomaan, että sulla on upeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruskeasilmä kiihottaa ainakin minua. Terv Börje.
Hih🤭
Pelkkä silmien väri eri riitä viehätysvoimaan. Tarvitaan muuta... sorry. Ystävässäsi vaan on sitä jotain. Sitä mitä sinussa ja valtaosassa ihmisiä ei ole.
Jos kaikki rakastaisi ruskeita silmiä, kukaan ei vihaisi ma muja.
Mikä muu väri tahansa mieluummin!
Ruskeat ovat luotaantyöntävät.
No enpä ole huomannut herättäväni moista pörräystä. Tavallaan ruskeat silmät ovat "eksoottiset" suomalaisella mittapuulla, ainakin tämmöisellä muuten kalpealla umpisuomalaisella ilman mitään ulkomaalaista isovanhempaa. Muistan omalla alakoulun luokallani minun lisäkseni oli kaksi muuta ruskeasilmäistä, 20 oppilaasta, että kai se on harvinaisempaa (ollut).
Oma isoäitini, jolta olen ruskeat silmäni perinyt, on aina hyvin ylpeä ruskeista silmistä ja siitä, ketkä meidän perheessä on ne perinyt. Isoäitini oli ihan onnessaan, kun kaikilla minun lapsillani on myös ruskeat silmät (lasten isällä siniset). Mutta saas nähdä kauanko ovat eksoottiset, maailmalla kun sinisilmäisyys on se harvinaisuus.
Uskomatonta että analysoitte näköelimien värillä jopa ihmisen persoonan.
Ne silmät on näkemistä varten ja samalla tavalla elin kuin mikä tahansa muukin elin. Enpä ole nähnyt vaikkapa korvien muodon perusteella tehtävän tällaisia analyysejä.
Kyllä se silmien bäri on minimaallinen osa ulkonäöllistä kokonaisuutta. Ei pelasta eikä pilaa mitään kokonaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ruskeasilmäinen ja pitkästä aikaa olin viikonloppuna viihteellä. Sekä mies, että nainen tuli sanomaan, että sulla on upeat silmät.
Yleensä silmiä kehutaan silloin kauniiksi, kun kasvot eivät ole muuten kauniit. 😭
Siniset silmät ovat eksoottiset ja kauniit. Katsokaapa kuinka parhaimmat, amerikkalaiset näyttelijätkin ovat valikoituneet juurikin sinisilmäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä silmiä kehutaan silloin kauniiksi, kun kasvot eivät ole muuten kauniit. 😭
Olen tehnyt joskus mallin hommia, joten kai ne jotenkin mukiinmenevät on nekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono yritys
Ruskeat silmät on kauniit ja tekevät usein kantajansa (suomalaisen) lempeän näköiseksi. Minulla ja lapsillani on ruskeat silmät (sellaiset hieman vihreään taittuvat) ja niitä on ihasteltu aina. Miehelläni on uskomattoman kauniit siniset silmät luonnonvalossa, mutta huonevalossa tavallaan katoavat ja ovat tosi pliisut. Sellaiset afgaani/somaliruskeat eli lähes mustat eivät mielestäni ole kauniit. Mutta makuja on monia toki.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on kaikkein kauneimmat. Siinä on pliisius hyvin hyvin kaukana.
Ulkomailla siniset silmät on eniten arvostettu.
Ruskeasilmäiset on usein jänniä, ehkä varttimanneja tms. Siitä se tulee.