Miksi ruskeasilmäiset herättävät tunteita?
Ei toki kaikki, mutta olen huomannut, ystäväni on ruskeasilmäinen, hänen hymynsä saa miehiltä polvet notkumaan. Ei ole mikään missityyppi, ruskea suora tukka, muutama yli-kilokin tullut. Mutta jokin hänestä säteilee, Yökerhoissa ja muissa menopaikoissa hänen ympärillään on aina säpinää ja tapahtumia, myös mustasukkaisia naisia sättimässä...
Ystäväni on kiltti luonteeltaan, akateemisesti sivistynyt ja valloittavat hymykuopat silmien lisäksi. No, minä olen noihin tottunut, mutta olimmepa liikkeellä kaksi tai isomman lössin kanssa, aina tulee "kärpäsiä" surraamaan nimenomaan hänen ympärilleen.
Jotenkin vain on tänään miettinyt eilistäkin, piti kadota ystävän kanssa, oli ihan takiaisia taas liepeissä kiinni. Vaikka hän ei puhuisi mitään, hän vetää noita puoleensa. Onko hän liian kilitin näköinen, liian "söpö" vai mistä tuo johtuu...
Kommentit (68)
Olisko kuitenkin kaunis hymy eikä väritys se, mikä viehättää (Tutkitusti miehillä ei ole aavistystakaan naisystäviensä silmien tai hiusten väristä). Veikkaan että sun naama muistuttaa enemmän mursun peräreikää.
Ruskeat silmät on rumat. Mitä tummemmat sen rumemmat. Lähes mustat on häiritsevän psykopattiset.
Jostain syystä epämiellyttävillä tutuilla on lähes poikkeuksetta ruskeat silmät. Tästä syystä en ole koskaan pitänyt ruskeasilmäistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeissa on just hyvin etelän eksotiikkaa, aijai! Tosi suloiset ja lämpimän kiihkeät <3
Oli. Ei oo enää. Nähty jo liikaa ja kuvitelmat haihtunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa muu väri. Mieluiten siniset silmät sitten vihreät, luotettavan siniharmaat on ihan ok. Mutta ei koskaan ruskea silmäistä naista. Kaikkihan sen merkityksen tietää.
Mikä se merkitys on? Olen ruskeasilmäinen nainen.
Olisivakko ylleensä varsin huolimattomia persuiksistaan.
Sininen on paras silmien väri. Ei väliä onko vaalean siniset vaiko tummat orvokin siniset. Aina nätimmät kuin muut värit.
Jos on vaan valkoihoinen, niin sitten kaikki on ok.
Haha. Olette vaan kateellisia. Suurimmalla osalla teistä on vain epämääräisen väriset sotkusilmät. Ne ei edes erotu naamasta.
Tummat silmät voittaa aina. Niin se vain menee.
Ja seuraavaksi tänne alkaa vyöryä naisten kirjoittamia viestejä nimimerkillä " Mies 30 v., Mies 40 v., Mies 50 v., Mies sitä sun tätä v.". Jne. Kaikissa haukutaan ruskeita silmiä ja kehutaan niitä oman värisiä hailukoita. Haha. Senkun vaan.
Vaistomaisesti ihmiset tykkäävät suurista pupilleista. Ruskeasilmäisellä taas pupillit näyttävät aina suurilta, koska erottuvat taustaväristä huonosti. Tämän takia ruskeita silmiä pidetään yleisesti viehättävinä. Ihan sukupuolesta riippumatta.
Ehkä se, että hymyilee miehille on se mikä ne saa villiksi. Jos osoittaa kiinnostusta niin kyllähän niitä miehiä tulee pörräämään.
Suomessa ruskeat silmät on harvinaisemmat, maailmalla vaaleat sinisilmät voi olla niitä eksoottisen näköisiä joista miehet on kiinnostunut.
Minusta kauneimmat silmät ovat sellaiset, joissa on selkeä ja voimakas väri: tummanruskea, tummansininen/ vahva siniharmaa tai vihreä. Vaaleansiniset silmät ovat mun mielestä kylmät ja pelottavat. Niistä en pidä.
Tuohon ap:n tapaukseen sanoisin, että jos väität miesten olevan hulluina ruskeasilmäisiin naisiin, niin sinulla pitäisi olla vähän enemmän esimerkkejä kuin tämä yksi nainen. Tämä tuntemasi nainen voi olla muutenkin viehättävä, helposti lähestyttävä, mukava, hymyilevä, huumorintajuinen jne. Kaikki nämä ominaisuudet vetoavat miehiin. Kauniit silmät on siinä vain plussaa.
Kunhan kuvittelet sen johtuvan silmien väristä, se johtuu ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se, että hymyilee miehille on se mikä ne saa villiksi. Jos osoittaa kiinnostusta niin kyllähän niitä miehiä tulee pörräämään.
Suomessa ruskeat silmät on harvinaisemmat, maailmalla vaaleat sinisilmät voi olla niitä eksoottisen näköisiä joista miehet on kiinnostunut.
Harmaa on harvinaisin silmien väri masilmassa, n 1% on harmaat silmät, esim mulla. Ei ne kiinnitä huomiota kyllä lainkaan.
Nuorena lukiossa oli yksi todella kaunis tyttö, harvinaislaatuinen yhdistelmä, hyvin vaalea (vaalean oljen keltainen) hieman kihara tukka ja ruskeat silmät, aito blondi, ampiaisvyötärö, missin mitat. Kaikki pojat olivat häneen ihastuneita, ihan järkiään.
Vanha täti kertoo:
50-luvulla olin pikkukylän ainoa ruskeasilmäinen lapsi. Minua ihasteltiin joka mutkassa. Toki olin muutenkin hyvin tumma. Perin sen isoisältäni, joka oli erityisen mustatukkainen ja mustasilmäinen, mustakulmainen, vielä vanhanakin poikkeuksellisen komea mies. Vain yhdellä serkullani oli ruskeat silmät, mutta ei yhtä tummat kuin minulla.
Koulussa olin myös ainoa ruskeasilmäinen ja herätin siinä määrin huomiota, että yksi yläluokkien opettaja maalasi minusta taulun. Muistan kun istuin hänen mallinaan koulun portailla. Minua sanottiin pikisilmäksi.
Yhteiskoulussa oli sitten joitakin muitakin, ja opiskeluaikana tietenkin, kun vähän maailma avartuikin eri puolille. Tämä on kuitenkin aina ollut ulkonäköni pluspuolia. Kiitos Luoja ja isoisä.
Minulle on aina sanottu, että ruskeat silmät tekee ihmisestä kiltin näköisen. Voi olla. Minä en vaihtaisi silmieni väriä mihinkään. Kahteen polveen olen sitä jo periyttänytkin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan seurustelisi ruskeasilmäisten naisten kanssa, ei pelkästään se että ruskeat silmät näyttää rumilta, vaan he ovat vastenmielisiä ihmisiä ja pettävät aina.
Ruskeissa silmissä asuu petollisuutta ja valheellisuutta.
Minulla on tummanruskeat silmät ja koska muutenkin olen ehkä keskivertoa suomalaista tummempi, minua on muutaman kerran luultu romaniksi eikä ainakaan nämä ihmiset ole pitäneet ruskeasilmäisyyttäni lainkaan viehättävänä. Mieheni niistä tosin on aina pitänyt.
Kyllä ruskeasilmä kiihottaa ainakin minua. Terv Börje.
Ruskeissa on just hyvin etelän eksotiikkaa, aijai! Tosi suloiset ja lämpimän kiihkeät <3