Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruskeasilmäiset herättävät tunteita?

Vierailija
23.03.2025 |

Ei toki kaikki, mutta olen huomannut, ystäväni on ruskeasilmäinen, hänen hymynsä saa miehiltä polvet notkumaan. Ei ole mikään missityyppi, ruskea suora tukka, muutama yli-kilokin tullut. Mutta jokin hänestä säteilee, Yökerhoissa ja muissa menopaikoissa hänen ympärillään on aina säpinää ja tapahtumia, myös mustasukkaisia naisia sättimässä...

Ystäväni on kiltti luonteeltaan, akateemisesti sivistynyt ja valloittavat hymykuopat silmien lisäksi. No, minä olen noihin tottunut, mutta olimmepa liikkeellä kaksi tai isomman lössin kanssa, aina tulee "kärpäsiä" surraamaan nimenomaan hänen ympärilleen.

Jotenkin vain on tänään miettinyt eilistäkin, piti kadota ystävän kanssa, oli ihan takiaisia taas liepeissä kiinni. Vaikka hän ei puhuisi mitään, hän vetää noita puoleensa. Onko hän liian kilitin näköinen, liian "söpö" vai mistä tuo johtuu...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on tästä teoria.

Kuten tiedetään, ihmisen pupillit kasvavat suuremmiksi kun hän pitää katsomastaan ihmisestä. Rakastavaiset katsovat toisiaan silmiin ja pupillit kasvavat puolin ja toisin. Ihminen pitää tästä syystä suuripupillista kauniimpana kuin pienipupillista. Jos silmät ovat ruskeat, varsinkin tummaruskeat, näyttää siltä että pupillit ovat koko iiriksen kokoiset, mikä näyttää kauniilta ja eroottiselta.

Vierailija
62/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaistomaisesti ihmiset tykkäävät suurista pupilleista. Ruskeasilmäisellä taas pupillit näyttävät aina suurilta, koska erottuvat taustaväristä huonosti. Tämän takia ruskeita silmiä pidetään yleisesti viehättävinä. Ihan sukupuolesta riippumatta. 

Just mun teoriani edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena lukiossa oli yksi todella kaunis tyttö, harvinaislaatuinen yhdistelmä, hyvin vaalea (vaalean oljen keltainen) hieman kihara tukka ja ruskeat silmät, aito blondi, ampiaisvyötärö, missin mitat. Kaikki pojat olivat häneen ihastuneita, ihan järkiään.

Kun olin aikoinaan Ruotsissa kesätöissä, siellä oli paljon noita ruskeasilmäisiä blondeja. Viehkeä yhdistelmä.

Vierailija
64/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin omistaa ruskeat silmät, koska sitten tietäisi, että on ulkomaista hienompaa perimää ainakin puolet.

Vierailija
65/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tummat, suuret rusketa silmät omistava. Samoin kaikilla sisarruksillani on. Isä oli ruskeasilmäinen. Äidillä vihreät silmät ja musta tukka. On kehuttu paljon, nuorempana oikein suuresti ihailtiin. Mieheni sinisilmäinen ja tytär ruskeasilmäinen, kaikki olemme valio luokkaa, siis parasta myös ihmisinä.

Vierailija
66/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on ruskeasilmäinen suku, niin mistäpä me tiedämme, keneltä me jokainen ollaan silmien värimme perineet.  Saiko äiti ne sitten isoisältään ja minä taas omalta isoisältäni, tyttäreni äidiltäni ja nyt kaikki lapsenlapseni sitten minulta...?

Se on kuitenkin todettu, että jokaisessa polvessa on ruskeasilmäisiä.  Siskollani ei ole, mutta hänen pojallaan on, ja nyt on pojan lapsellakin.  Hänellä taas äitinsä puolelta ovat kaikki tavallista vaaleampaa sorttia.  

Joten mistä tämä pojan lapsi sitten peri ne ruskeat silmänsä, jos ei isältään?  Ainakaan isovanhemmiltaan ei ole perinyt.  Tuliko ne sitten isoisovanhemmaltaan, eli äidiltäni?

Jos kerran ne eivät suoraan periydy.  

Ihan sama.  Meillä tämä kumminkin kulkee joka polvessa.  

Vierailija
67/68 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman yleisin silmien väri. 

Muttei Suomessa, ainakaan eteläisessä Suomessa. Kyllä sinisilmäiset (ja varsinkin vaaleat) ihmiset esim. Tunisiassa saavat ihailevia katseita ja huokauksia peräänsä. 

Vierailija
68/68 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ruskeasilmäinen ja pitkästä aikaa olin viikonloppuna viihteellä. Sekä mies, että nainen tuli sanomaan, että sulla on upeat silmät. 

Yleensä silmiä kehutaan silloin kauniiksi, kun kasvot eivät ole muuten kauniit. 😭

Olen tehnyt joskus mallin hommia, joten kai ne jotenkin mukiinmenevät on nekin

Niin en tietenkään tiedä miltä näytät. Tämän olen vain kuullut, että jos ei voi sanoa kauniiksi, niin silloin juuri silmiä kehutaan. Sanotaan että on kauniit silmät, mutta ei sanota että olet kaunis. 

Onneksi edes mieheni sanoo minua kauniiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme