Siis nyt oikeesti. Mistä helsinkiläiset ostavat vaatteita n. 12-vuotiaille?
Kiersimme keskustan kaupat turhaan etsiessämme farkkuja pojalle. Hän ei ole pitkä eivätkä aikuisten miesten koot sovi vielä muutamaan vuoteen. Mutta kaupat myyvät vain vauvojen, taaperoiden ja leikki-ikäisten vaatteita kokoon 140 asti. Jotain juhlavia jäykistely-chinoja voi löytyä, mutta sellaisia lapsi ei kouluun laita. Missä kaikki coolit, rennot farkut? Pakko näköjän tilata ihan kaikki ulkomaisista nettikaupoista. Surkeaa on.
Kommentit (46)
Stadiumista farkut? Mitä hemmettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei Bossin vaatteet kiinnosta teitä perheelisiä?
Ne on sen verran huonolaatuisia nykyisin, saumat ripsii ulospäin ja muovia sekoitteena monessa tuotteessa.
Ainoa hyvä tuote niiltä on se sellainen joustavaa materiaalia oleva miesten kauluspaita, joka näyttää kuitenkin kauluspaidalta. Sille ei ole korvaavaa tuotetta muilla. Just ostin sellaiset meidän pojille.
Bossin laatu on nykyään yllättävän huono ja hemmetin kallis. itse en osta sitä merkkiä ikinä enää. olen siirtyny halvempiin vaatteisin.
Edellä mainitun Stockmannin alen lisäksi myös Zalandon ja Booztin ale myös hyvä paikka spotata isoimpia poikien kokoja ja pienimpiä miesten kokoja.
Ja helsinkiläiset kirppikset myös!
Ei me ainakaan osteta netistä, kun toinen lapsista saa kaiken h&m:stä tai stadiumista ja toinen newyorkerista tai stadiumista sovittamalla 1-2 kokoa. Paljon nopeampaa ja helpompaa mennä parin kilometrin matka kauppakeskukseen kuin tilailla paketteja ja palautella.
Mä en myöskään osaa tilailla netistä, Jumbo ja Tammiston liikkeet vie pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään osaa tilailla netistä, Jumbo ja Tammiston liikkeet vie pitkälle.
netistä tilaaminen on huono juttu muutenkin, mun mielestä pitää saada koittaa miltä materiaali tuntuu ja sopiiko päälle, kun se että tilaa ja sitten palautellaan.
Omat pojat on löytänyt farkkuja new yorkerista ja lindexistä
Aloittaja on siinä oikeassa, että Helsingin keskustasta on hankalaa löytää tällä hetkellä nuorille vaatteita. Itsellä tyttöjä, jotain löytyy Lindexiltä, mutta yleensä joutuu kyllä jonnekin kauppakeskukseen (esim. Isoon Omenaan tai Triplaan) lähtemään. Gina Tricot taitaa vielä keskustasta löytyä, mutta H&M:ää, joka myisi teinikokoja ei ole, eikä New Yorkeria tai Lager 157:aa.
Haluaako lapsi varmasti farkut? Meillä lapset vetelee vuodesta toiseen Adidaksen verkkareilla. Farkut on ahdistavat.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako lapsi varmasti farkut? Meillä lapset vetelee vuodesta toiseen Adidaksen verkkareilla. Farkut on ahdistavat.
Juu, nyt pitää olla löysät farkut. Skeittaus on alkanut kiinnostaa (R.I.P. tennarit). Kolmiraitaverkkareilla mentiin monta vuotta. Mitään Bossin vaatteita en todellakaan hunsvotille osta! 😅Ja asumme landella, Raaseporissa, ei täällä kukaan elvistele missään merkkivaatteissa. Tytöt myös leikkivät keppareilla vielä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, nyt pitää olla löysät farkut. Skeittaus on alkanut kiinnostaa (R.I.P. tennarit). Kolmiraitaverkkareilla mentiin monta vuotta. Mitään Bossin vaatteita en todellakaan hunsvotille osta! 😅Ja asumme landella, Raaseporissa, ei täällä kukaan elvistele missään merkkivaatteissa. Tytöt myös leikkivät keppareilla vielä tuossa iässä.
KappAhlissa tai Lindexillä taisin nähdä jotain tuohon genreen sopivaa. Tsekkaa verkkosivut
Minkälainen paikka Raasepori on asua?
Ei mistään. Nykyään helsinkiläismukulat hankkivat vaatteensa ryöstämällä ne toisten mukuloiden päältä. Maailma tuli kylään.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan mm. Stockmannin nuorten osaston alesta. Mun poika jo 14v ja 175cm. Hänelle menee kapeiden mallistojen s-koot miesten vaatteista.
Jep. Stockalta minäkin ja sitten merkkien omista nettikaupoissa, esim. Hilfiger
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on siinä oikeassa, että Helsingin keskustasta on hankalaa löytää tällä hetkellä nuorille vaatteita. Itsellä tyttöjä, jotain löytyy Lindexiltä, mutta yleensä joutuu kyllä jonnekin kauppakeskukseen (esim. Isoon Omenaan tai Triplaan) lähtemään. Gina Tricot taitaa vielä keskustasta löytyä, mutta H&M:ää, joka myisi teinikokoja ei ole, eikä New Yorkeria tai Lager 157:aa.
Enne sieltä keskustasta saattoi jotain saadakin mutta vihreillä on unelma ja sen unelman satoa nostellaan nyt kun Helsingin keskusta näivettyy.
Mä ostin aikoinaan Stockmannin alesta ja hulluilta päiviltä kuteita itselleni ja pojalleni. H&M:stä ja Seppälästä ja Dressmann ostin kanssa joskus.
Siis nyt oikeesti äääääääk *läts* mitääääääääääääääh?!?!?
New Yorkerista löydät tuonikäiselle helpommin. Tai Zalandolta, jos nettikauppaa kaipaat.
No meillä landella etsitään lähin h&m, joka myy nuorten kokoja.
Stadium, Reserved ja nettikaupoista Boozt. Stockalla Only & Sons on hyvä edullinen merkki.