Oletko Israelin vai Palestiinan puolella?
Palstalla käydään vilkasta keskustelua Lähi-idän tilanteesta. Kumpaa osapuolta sinä sympatiseeraat?
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko jostain lahjoittaa IDF:lle? Ukrainalle olen jo lahjoittanut ja haluaisin tukea myös Israelin asevoimia.
Kiitos Ukrainan ja Israelin armeijoille taistelusta Vapaan maailman puolesta!
Israeli Diaper Forces saa puudeliltaan jenkeiltä jo miljardeja rahaa
Ja nyt saisi myös suomalaisilta kannattajilta. He kuitenkin tekevät työtä turvallisemman maailman puolesta 247.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 80- luvulla Israelin valtion aluetta kutsuttiin Palestiinaksi. Islaminuskoiset omivat tuon nimen itselleen, että vain he olisivat oikeutettuja asumaan siellä.
Israelin hallinto on sen valtion perustamisesta lähtien tarjonnut useita kertoja itsehallinnollista maa-aluetta islaminuskoisille, mutta he ovat kerta toisensa jälkeen kieltäytyneet siitä, koska he haluavat kaiken, koko alueen, ja tappaa juutalaiset.
Perehtykää historiaan.
Lähde valheillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vielä 80- luvulla Israelin valtion aluetta kutsuttiin Palestiinaksi. Islaminuskoiset omivat tuon nimen itselleen, että vain he olisivat oikeutettuja asumaan siellä.
Israelin hallinto on sen valtion perustamisesta lähtien tarjonnut useita kertoja itsehallinnollista maa-aluetta islaminuskoisille, mutta he ovat kerta toisensa jälkeen kieltäytyneet siitä, koska he haluavat kaiken, koko alueen, ja tappaa juutalaiset.
Perehtykää historiaan.
No tällä palstalla nyt ei tiedetä edes koska Suomi itsenäistyi, eikä oteta selvää.
Kannattaa myös muistaa, että tämän palstan kirjoittajat eivät edusta enemmistöä kansasta, vaan pikkiriikkistä vähemmistöä. Onneksi.
Kannatan Trumpin ideaa tehdä Gazasta Riviera ja voisin sinne tehdä vielä joskus lomareissun.
Vierailija kirjoitti:
Voiko jostain lahjoittaa IDF:lle? Ukrainalle olen jo lahjoittanut ja haluaisin tukea myös Israelin asevoimia.
Radio Patmoksen kautta olen lahjoittanut yhden kibbutsin jälleenrakentamiseen rahaa, sellaisen joka tuhottiin siinä hamasin terrori-iskussa.
"Niin, sosialistien peruskoulussa ei kyllä paljoa opi."
Ainakin myönnät olevasi ulkomainen trolli.
Olisiko se oikein jos meidän vassarit alkaisivat räjäyttelemään pommeja ja kidnappaamaan/tappamaan porukkaa vaikka Flow-festareilla, koska kokevat heillä olevan oikeus siihen ideologiansa perusteella.
Historia on osoittanut ettei 2 valtion malli toteudu
Ratkaisu: Gazan miehitys ja gazalaisten sukujensa mukaisesti Jordaniaan ja Egyptiin. Heille, jotka suostuvat tunnustamaan Israelin ja kieltätyvät vihanpidosta, he saavat halutessaan jäädä asumaan rauhassa Israeliin
Vierailija kirjoitti:
Jos niille voisi lahjoittaa omaatuntoa tai sielun, niin sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israeli Diaper Forces saa puudeliltaan jenkeiltä jo miljardeja rahaa
Vaippajengi?
"Äänestän äärioikeistoa jatkossakin"
Eihän sellaista edes ollut Suomessa? Niin täällä vauvalla ainakin väitettiin...
Kappas, tätä äänestystä peukaloidaan jostain päin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se oikein jos meidän vassarit alkaisivat räjäyttelemään pommeja ja kidnappaamaan/tappamaan porukkaa vaikka Flow-festareilla, koska kokevat heillä olevan oikeus siihen ideologiansa perusteella.
Ihan itse keksimäsi? PS Älä lopeta päivä"työtäsi" (trollailua vauvalla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse keksimäsi? PS Älä lopeta päivä"työtäsi" (trollailua vauvalla)
Sry, KD. Sattuuko totuus liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen Israelin puolella, koska olen nainen. En koskaan ole islamistien puolella.
Onhan Israelissa muslimeita. Olet siis juutalaisten puolella. Ja tuet tainnuttamatonta teurastusta. Juutalaiset lle.ei käy missään oloissa eläimen tainnuttaminen.teurastaessa. islamissa se on sallittua. Ja.länsimaissa.pakollista halal-teurastuksessa.
Palestiinalaisten puolella. Israelin hallitukset ja juutalaiset ovat usein niin kaiken yläpuolella. Näkee nyt tulitaikojen halveksunnasta.
Ja kai te tiedätte, että Israel itse tuki alkuaikojen Hamasia? Israel halusi jakaa palestiinalaiset.
Moni tuntuu näkevän alueen ongelman alkaneen siitä rajalle rakennetun kibbutziin kohdistetusta hyökkäyksestä? Onhan historia paljon pidempi. Sekin raja on pikkuhiljaa siirretty yksipuolisekla.päätlksellä. katkeruus on tuolla käsinkosketeltavaa.
Tässä ketjussa vaikuttaa ja haisee ry ssä. Hamasterojen puolella toki.
Perehtykää historiaan.