Mä en vaan voi ola onnellinen kaverin puolesta
Löysi unelmien miehen erotessaan. Mulla ollut todella huonoa tuuria koko elämän ja kaikilla elämän osa alueilla. Ja oon yrittänyt positiivista ajattelua ja kaikkea. Silti sattunut kaikkea paskaa. Tuntuu etten kohta jaksa. Miksi mulle aina käy huonosti? Miksi huono tuuri seuraa mua?
Kommentit (4)
Kaverille on käynyt hyvin. Sinullekin voi käydä. Haetko suhdetta ja on sinulla oikeasti haku päällä? Oletko viime aikoina tehnyt asioita, joista edes voisi tulla onnistumisia?
Ethän sinä voi tietää, että kaikilla niin hyvin menisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverille on käynyt hyvin. Sinullekin voi käydä. Haetko suhdetta ja on sinulla oikeasti haku päällä? Oletko viime aikoina tehnyt asioita, joista edes voisi tulla onnistumisia?
No en nyt pysty. Oon kiinni tässä suhteessa. Meillä yhteinen omaisuus joka pitää remontoida ennen myyntiä. Iso remontti. Ei tää täysin mua tyydytä. Ollaan eri aikataulussa. Mies nukkuu päivät ja valvoo yöt. Ite päinvastoin. Muutenkin ollaan tyyliltämme erilaisia. Mies vähän renttu jolle ulkonäkö ei merkkaa. Haluaa olla vaan kotona. Ite päinvastainen. Me oltiin erossa mutta mulla oli todella huonoa tuuria miesten kanssa. Kukaan ei halunnut suhdetta mun kanssa. Sit tuli isot vastoinkäymiset tän talon kanssa. Nyt oon jumissa tässä. Asutaan siis taas yhdessä. Ja kaikki olis varmaan ehkä eri tavalla jos ei olis tullut vastoinkäymisiä tän talon kanssa. Toisella lapsella ollut myös ongelmia. Ei kavereita ja hakee aika paljon itseään. On sulkeutunut ja ei halua keskustella. On jo aikuinen niin ei pysty enää puuttumaan. Mies torppasi kaikki kun hän oli vielä lapsi. Olisi silloin tarvinnut apua mutta mies sanoi ettei kenenkään kannata käydä juttelemassa kun saa hullun paperit. Meillä oli ihan hirveitä riitoja asioista. Itellä on pitkä historia masennuksen kanssa. Oon työkyvytyömyyseläkkeellä. Sekin huonoa onnea. Siis kaikki mun lähipiireistä kokee nyt onnea. Mä en jaksa enää. Kun sais ees jotai pientä toivoa patemmasta mutta ei. Multa mennyt täysin luotto elämään. Nytkin ärsyttää kun mies nukkuu. Mitään ei voida tehdä yhdessä. Oon ehdottanut pientä lomaa Viroon jo puoli vuotta. Ei viitsi hakea passia että päästäisiin. Siis kaikki on hänellä niin hiyon vaikeaa.
Ap
Ja siis tää kaveri ponnisteli parempaan elämään. Ja hän oli ainut kenen kanssa mulla oli aiemmin yhteistä. Nyt ei enää ole ketään. Oon yksin pohjalla. Kaikilla muilla tutuilla menee hyvin.
Ap