Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta huomaa, että otsikko on täyttä totta. Miehet haluavat naiselta ensi sijassa reikää. Naiset eivät tätä ymmärrä, ja asettavat reiän saamisen ehdoksi ties millaisia temppuratoja. Meillä homoilla pariutuminen on paljon suoraviivaisempaa.
Kyllä me se ymmäretään, mutta ei haluta antaa säälipanoa jollekin valittajamiehelle.
Kyllä teilläkin joskus mieli tekee, mahtaa harmittaa, ettei kaikille riitä pt-kirurgi-lentäjää laatikkoleukoineen. Rivien välistä voi lukea ivan niitä kanssasisaria kohtaan, jotka ovat tyytyneet mieheen, joka ei ole superkomea, ansaitsee mediaanin verran ja vie vain kerran vuoteen Kreikkaan. Feminae feminum lupus est.
Tietenkin tekee mieli, mutta tiedätkö mitä esim. minä olen tehnyt? Ost
Kerrohan sitten mitä haluat? Paitsi (kerran?) loukattuna kostaa koko miessukupuolelle sulkemalla heidät pois elämästäsi ja siinä ohessa surkutella hiukan vähään tyytyneitä kanssasisaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta huomaa, että otsikko on täyttä totta. Miehet haluavat naiselta ensi sijassa reikää. Naiset eivät tätä ymmärrä, ja asettavat reiän saamisen ehdoksi ties millaisia temppuratoja. Meillä homoilla pariutuminen on paljon suoraviivaisempaa.
Kyllä me se ymmäretään, mutta ei haluta antaa säälipanoa jollekin valittajamiehelle.
Kyllä teilläkin joskus mieli tekee, mahtaa harmittaa, ettei kaikille riitä pt-kirurgi-lentäjää laatikkoleukoineen. Rivien välistä voi lukea ivan niitä kanssasisaria kohtaan, jotka ovat tyytyneet mieheen, joka ei ole superkomea, ansaitsee mediaanin verran ja vie vain kerran vuoteen Kreikkaan. Feminae feminum lupus est.
Mä olen onnistunut energiani itseni kehittämiseen ja oman toimeentulon v
*kohdistanut energiani
Kerrohan sitten mitä haluat? Paitsi (kerran?) loukattuna kostaa koko miessukupuolelle sulkemalla heidät pois elämästäsi ja siinä ohessa surkutella hiukan vähään tyytyneitä kanssasisaria?
Mitä haluan? Kumppanista? Sen mitä minulla on jo hänen kanssaan, rakkautta, rauhallista ja hiljaista eloa, toistemme kunnoitusta ja hyväksyntää. Olemme myös toistemme tukena. Joten ei, en ole sulkenut miehiä pois elämästäni vain siksi, kun sinä niin väität.
Tinderin ongelma on siinä, että keskimäärin miehet nyt antaa tykkäyksen, n*ssii ja ottaa kenet tahansa. Naiset taas haluavat yleensä sen komeimman tai ainakin omaan ulkonäköönsä nähden tasokkaamman. Jos nainen on jo joskus komealta saanut tykkäyksen/ vastakaikua, ei ne keskivertomiehet tai omantasoiset miehet kelpaa. Komeat tykkää kyllä leikkiä niillä tuhansilla matcheilla, mutta nämä miehet harvoin haluavat vakiintua. Toki ei heitä kaikille naisille riitäkään. Tämän vuoksi moni haihattelijanainen joutuu lopulta joko pettymään tai tyytymään. Muutoin joutuvat olemaan loppuelämänsä yksin.
Tätä on deittailu vuonna 2025.
Olin töissä psykiatrian poliklinikalla sosiaalityöntekijänä. Jouduin siellä kuuntelemaan yhtä tällaista inceliä (onneksi en muuten kuin sosiaalietuuksiin liittyvissä asioissa, psykologiparka joutui sitten tonkimaan kaverin psyyketunkiota syvemmältäkin). Mutta voin sanoa, että pahaa teki ihan vain suht neutraalillakin maaperällä olla tekemässä noin häiriintyneen yksilön kanssa. Ihan kuin olisi keskustellut kulttiin kuuluvan kanssa, aivan absurdi kokemus.
Tästä on jo kymmenisen vuotta, toivon että kaveri kasvoi aattestaan yli ja parantui. Sivuhuomautuksena, että incel-termiä ei tuolloin käytetty, mutta pääpiirteittäin samaa virttä veisasi kuin palstapojat tälläkin hetkellä. Toki aate on muuttunut entistäkin kärjistetymmäksi ja lennokkaammaksi, niin kuin kulteissa tapaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen onnistunut energiani itseni kehittämiseen ja oman toimeentulon varmistamiseen katkeroitumisen sijaan. En kaipaa mitään menestynyttä miestä, vaan haluan menestyä itse. Sori siitä. Ei mennyt tämäkään niin, kuin sinä haluat.
Juuri näin. Ja paras mies on itsekin fiksu ja siinä sparrataan toinen toisiaan menestymään urillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tekee mieli,
Ei se ole mikään kosto miessukupuolelle, että on ilman, kun ei löydä sopivaa. Se on sitä, että on ilman, kun ei löydä sopivaa.
t. Ikisinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienkin siis ihan itse itseni sinne Kreikkaan tänä kesänä. Eipä tarvittu miestä eikä miehen rahoja siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin ongelma on siinä, että keskimäärin miehet nyt antaa tykkäyksen, n*ssii ja ottaa kenet tahansa. Naiset taas haluavat yleensä sen komeimman tai ainakin omaan ulkonäköönsä nähden tasokkaamman. Jos nainen on jo joskus komealta saanut tykkäyksen/ vastakaikua, ei ne keskivertomiehet tai omantasoiset miehet kelpaa. Komeat tykkää kyllä leikkiä niillä tuhansilla matcheilla, mutta nämä miehet harvoin haluavat vakiintua. Toki ei heitä kaikille naisille riitäkään. Tämän vuoksi moni haihattelijanainen joutuu lopulta joko pettymään tai tyytymään. Muutoin joutuvat olemaan loppuelämänsä yksin.
En tiedä, mutta TikTok ja Tinder pitäis kieltää lailla. Ja poke myös. Säästyis noi pojat niiltä mielenterveysongelmilta. Kun eivät itse osaa rajoittaa ruutusisältöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä voisin "haluta ohjata" jotain anonyymiä naishenkilöä? Hyvin hetero- ja yhteiskuntanormatiivesena tylsänä ihmisenä minulla on hyvä tasa-arvoinen parisuhde, kovinkin hyvä taloudellinen asema, pari fiksua lasta (osa vielä hyvällä opintiellä)... Kehitän toki itseäni eikä meidän kummankaan talousasemaa tarvitse enää kehittää, mutta en kuvittelisi noista asioista olevan riittävästi elämäntäytettä. Sinällään hassua ja hiukan säälittävääkin niin sinulle kuin minullekin "keskustella" AV:lla :)
Vierailija kirjoitti:
On kurjaa että naisille ei enää kelpaa tavalliset miehet 🙄 Naiset vaativat aivan liikoja miehiltä, miehen pitäisi tuoda se kuu taivaalta naiselle vaikka nainen itse olisi ruma. Ne rumat ja ylipainoiset naiset etsii rikkaita miesmalleja 🙄 Missä naisten realismi?
Mielummin yksin kun etsiä väkisin miestä joka ei miellytä silmää ja muutenkin ärsyttää. Miehille voisi myös tarjota ehkäisyä jos se vaikka laskisi niidenkin lisääntymisviettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teilläkin joskus mieli tekee, mahtaa harmittaa, ettei kaikille riitä pt-kirurgi-lentäjää laatikkoleukoineen. Rivien välistä voi lukea ivan niitä kanssasisaria kohtaan, jotka ovat tyytyneet mieheen, joka ei ole superkomea, ansaitsee mediaanin verran ja vie vain kerran vuoteen Kreikkaan. Feminae feminum lupus
Vastaus kommentoija 888:
Näille toopeille se on automaattisesti kosto koko miessukupuolelle kun mielummin on yksin kuin tyytyy sellaiseen jonka olemassaolo ei voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teilläkin joskus mieli tekee, mahtaa harmittaa, ettei kaikille riitä pt-kirurgi-lentäjää laatikkoleukoineen. Rivien välistä voi lukea ivan niitä kanssasisaria kohtaan, jotka ovat tyytyneet mieheen, joka ei ole superkomea, ansaitsee mediaanin verran ja vie vain kerran vuoteen Kreikkaan. Feminae feminum lupus
Näiden mielestä naisen velvollisuus on jakaa reikäänsä miehille, vaikka toki sitten sellaista naista huorittelevat. Jokainen käyttämätön reikä on näistä "kosto miehille".
Vierailija kirjoitti:
No hyi v*ttu. Pitäisikö väkisin harrastaa seksiä jonkun kanssa joka ei kiinnosta? Minkä minä sille voin että miehiä kiinnostaa kaikki?
"Miten minä voisin "haluta ohjata" jotain anonyymiä naishenkilöä? Hyvin hetero- ja yhteiskuntanormatiivesena tylsänä ihmisenä minulla on hyvä tasa-arvoinen parisuhde, kovinkin hyvä taloudellinen asema, pari fiksua lasta (osa vielä hyvällä opintiellä)... Kehitän toki itseäni eikä meidän kummankaan talousasemaa tarvitse enää kehittää, mutta en kuvittelisi noista asioista olevan riittävästi elämäntäytettä. Sinällään hassua ja hiukan säälittävääkin niin sinulle kuin minullekin "keskustella" AV:lla :)"
Kommentti, johon vastasin, sisälsi sellaisen "totuuden", että kaikki naiset olisivat kateellisia toisille naisille miehistä, joilla on varaa viedä naisensa Kreikkaan. Vastasin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä psykiatrian poliklinikalla sosiaalityöntekijänä. Jouduin siellä kuuntelemaan yhtä tällaista inceliä (onneksi en muuten kuin sosiaalietuuksiin liittyvissä asioissa, psykologiparka joutui sitten tonkimaan kaverin psyyketunkiota syvemmältäkin). Mutta voin sanoa, että pahaa teki ihan vain suht neutraalillakin maaperällä olla tekemässä noin häiriintyneen yksilön kanssa. Ihan kuin olisi keskustellut kulttiin kuuluvan kanssa, aivan absurdi kokemus.
Tästä on jo kymmenisen vuotta, toivon että kaveri kasvoi aattestaan yli ja parantui. Sivuhuomautuksena, että incel-termiä ei tuolloin käytetty, mutta pääpiirteittäin samaa virttä veisasi kuin palstapojat tälläkin hetkellä. Toki aate on muuttunut entistäkin kärjistetymmäksi ja lennokkaammaksi, niin kuin kulteissa tapaa käydä.
Tuo incel-ryhmittymä on ääriainesta. Heillä on hyvin toksinen ja sairas käsitys naisista. Pahinta on väkivallan hyväksyminen ja oikeutus. Eli hyvin kärjistettyjä ideoita ja sairaita asenteita naisia kohtaan.
Se ei kuitrenkaan poista faktaa, että naiset määräävät deittailun tahdin. Eli en lähtisi vertaamaan em. ryhmään ja vetämään noin suoraviivaisia johtopäätöksiä kaikista täällä esitetyistä kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Aina väitetään että naiset on empaattisia mutta eikä ole, miehet on empaattisempia kuin naiset.
Silti miehet eivät osaa asettua naisen asemaan parisuhdemarkkinoilla. He eivät lainkaan ymmärrä kuinka pelottavaa on edes tavata uutta miestä, saati aloittaa intiimiä suhdetta. Jos ymmärtäisivät, niin tietäisivät miksi naiset valitsevat miehensä niin tarkasti.
Valitettavasti naiset eivät aina yrityksistään huolimatta onnistu valitsemaan turvallista miestä. Siinäkään vaiheessa miehiltä ei löydy empatiaa, vaan syyttelyä pelkästään.
"He eivät lainkaan ymmärrä kuinka pelottavaa on edes tavata uutta miestä, saati aloittaa intiimiä suhdetta."
Mitäpä jos menisit psykiatrille puhumaan noista peloistasi?
"Valitettavasti naiset eivät aina yrityksistään huolimatta onnistu v
Ja sitten moni nainen tietoisesti hakeutuu väkiva...taisten jän...ämiesten kanssa suhteisiin kerta toisensa jälkeen ja sit uhriutuvat ja hakevat sääliä kaiken maailman tahdottomilta s1...mp miehiltä. :D
Todistit juuri ymmärtämättömyytesi ja empatian puutteesi naisia kohtaan.
Minä en tunne yhtään naista, jonka puoliso vie hänet ulkomaanmatkoille. Kyllä ne naiset maksavat oman osansa. Poikkeuksena on pariskunta, jonka mies osti itselleen ja puolisolle matkan, kun naisella oli synttärit. Serkkuni täytti pyöreitä ja hän maksoi koko perheensä ulkomaille. On tainneet palstapojut lukea taas Harlekiini-kirjoja.
"Näille toopeille se on automaattisesti kosto koko miessukupuolelle kun mielummin on yksin kuin tyytyy sellaiseen jonka olemassaolo ei voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa. "
Tämäkin on seurausta siitä jumalharhasta, että kuvittelevat olevansa silloinkin huomion keskipisteessä. Vaikka oikeasti nainen ei ole uhrannut heille ajatustakaan, vaan elänyt vain omaa elämäänsä. Mies toki tulkitsee tämän kostoksi, koska täytyyhän nyt kaiken liittyä häneen!
Mä olen onnistunut energiani itseni kehittämiseen ja oman toimeentulon varmistamiseen katkeroitumisen sijaan. En kaipaa mitään menestynyttä miestä, vaan haluan menestyä itse. Sori siitä. Ei mennyt tämäkään niin, kuin sinä haluat.