Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Naiset itkee esimerkiksi tiktokissa sinkkuuttaan ja että miehiä ei löydy mistään. Naisille sinkkuus on aina naisen oma valinta, nainen löytää aina halutessaan miehiä jos nainen niin haluaa mutta naisilla on se rima liian korkealla miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Rumalle naiselle kuuluu ruma mies ja komealle miehelle kuuluu kaunis nainen, toki mies voi omaa tasoaan parantaa statuksella ja rahalla.
😂 jäppinen on omasta päästään keksinyt säännöt ELÄMÄLLE ja muiden tulisi niitä noudattaa tai tulee itkupotkuraivarit.
Onko tämä nyt peräti jumalharhaa vai mitä?
(Ei ole olemassa objektiivista määritelmää rumalle ja kauniille. Ne ovat subjektiivisia, kulttuurisidonnaisia ja makuasioita)
"Niin, meidän miesten on taas kerran ymmärrettävä, että tuollainen sanoma ja mitätöiminen on naisen suunnalta vain oikein ja oikeutettua. Jos mies sanoisi vastaavaa, se olisi hirveää misogyniaa..."
Toivottavasti tosiaan et ole automaatioinssi, koska logiikkasi kusee pahasti jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt että kaikki tavalliset naiset on rumia vaan sanoin että "monet tavalliset naiset on jopa rumia". Tänään kun kävin kaupassa, siellä oli paljon naisia ja monet heistä oli rumia vaikka ne oli normaalipainoisia. Rumalle naiselle kuuluu ruma mies ja komealle miehelle kuuluu kaunis nainen, toki mies voi omaa tasoaan parantaa statuksella ja rahalla.
Miten se nyt sitten päätetään, kuka "kuuluu" kenellekin? Luulisi, että olisi teillä herttasen yhdentekevää, millaisia miehiä jotkut rumat naiset haluavat. Tuskin te niistä naisista olisitte kiinnostuneita, joita pidätte rumina - vai? Haluaisitko sinä parisuhteeseen ruman naisen kanssa? Ruma nainenhan saa rauhassa toivoa ja haluta vaikka millaista mallipoikaa tai komistusta - kyseiset mallipojat ja komistukset sitten itse päättävät, ovatko saatavilla tälle rumalle naiselle. Jos eivät, niin sitten ruma nainen ei näitä saa, mutta jos mallipojat ja komistukset päättävät olla saatavilla, silloin ruma nainen saa haluamansa. Ja silloin hänelle kai sitten "kuuluu" se komistus, kun komistus kerran itse sellaisen valinnan teki.
Minä saan yhdellä nettipalstalla jatkuvasti viestejä miehiltä. Osa näistä on itseäni huomattavasti vanhempia. Heillä ei ole minuun mitään mahdollisuuksia, koska en ole kiinnostunut. Mutta onko minulta tai muilta naisilta pois se, että he yrittävät? Minun nähdäkseni ei. He vain eivät saa vastausta viestiinsä, tai sitten saavat korkeintaan sellaisen "valitettavasti et ole ihan sitä, mitä etsin". Mutta kyllä he minun puolestani saavat vapaasti etsiä nuorempaa naista. Naiset sitten päättävät, ovatko kiinnostuneita. Samahan se tuossakin on, jos joku ruma nainen haluaisi hyvännäköisen miehen. Saa haluta, mutta kenelläkään ei ole velvollisuutta olla saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikkeivat tekisi elämässään ainuttakaan aloitetta tai pistäisi muutenkaan tikkua ristiin. Ja 10 % on sellaisia, että saa aivan kenet haluaa suurinpiirtein kadulla kävelemällä. Miehillä vastaavat lukemat 1 % ja 0,1 %.
Mihin nämä esittämäsi prosentit perustuvat? Tosielämässä olen nähnyt useammin yksin olevia mutta parisuhdetta toivovia ns. tasokkaita naisia kuin miehiä.
Tämä on omankin kokemukseni mukaan totta, kaveripiirissä on huomattavasti enemmän ns. tasokkaita naisia jotka haluaisivat parisuhteen mutta eivät sellaista ole saaneet kuin vastaavantasoisia miehiä. 2 tasokasta miestä kohden on 8 tasokasta naista.....
Itse olen ihan tavsinainen jolla onnellinen parisuhde tavismiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itkee esimerkiksi tiktokissa sinkkuuttaan ja että miehiä ei löydy mistään. Naisille sinkkuus on aina naisen oma valinta, nainen löytää aina halutessaan miehiä jos nainen niin haluaa mutta naisilla on se rima liian korkealla miesten suhteen.
Vai että oikein TikTok:ssa. Ei taida olla korkeakouluntutkintoa sulla kuitenkaan, kun lähdekritiikki on tolla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin olin 10v sinkkuna omasta valinnastani ja en kertaakaan mennyt itkemään someen miten en löydä miestä.
Mutta sen sijaan esim. nämä incelit kyllä pitävät äänekästä melua keskustelupalstoilla (kuten täälläkin) miten naiset eivät huoli ja on korkea "taso".
"Niin, meidän miesten on taas kerran ymmärrettävä, että tuollainen sanoma ja mitätöiminen on naisen suunnalta vain oikein ja oikeutettua. Jos mies sanoisi vastaavaa, se olisi hirveää misogyniaa.."
Mikä sanoma ja mitätöiminen? Se, jota miesoletetut palstalle suoltavat päivästä toiseen, että naisille kelpaa vain kaulatatuoidut, nahkatakkiset rentut ja kuinka rikollisille vankilaan sataa naisilta rakkauskirjeitä? Kun kerran tiedätte, miten homma toimii, seuraisitte omaa viisauttanne niin ei tarvitsisi täällä enää kitistä naisettomuuttaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin olin 10v sinkkuna omasta valinnastani ja en kertaakaan mennyt itkemään someen miten en löydä miestä.
Mutta sen sijaan esim. nämä incelit kyllä pitävät äänekästä melua keskustelupalstoilla (kuten täälläkin) miten naiset eivät huoli ja on korkea "taso".
Olit sinkkuna omasta valinnastasi mutta et itkenyt somessa ettet löytänyt miestä? Ethän sinä silloin ollut omasta valinnastasi sinkku vaan pidit rimaa liian korkealla 10 vuoden ajan.
Hoi hittu teitä, äijät. Jos ette pode vahvaa häpeää ulinastanne ketjussa, olette laitoshoitokamaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että nainen haluaa miehen joka aidosti välittää siitä naisesta, eikä ole esim. väkivaltainen, manipuloiva tai hyväksikäyttäjä joka ajattele vain (miestä tyydyttävää) seksiä, onkin liian korkea rima? Ja eihän sinkkuus ole valinta edelleenkään esim. niille rumille naisille joita miehet ei halua, kun ne rumatkin miehet haluaa sen nuoren ja hoikan "tavis"prinsessan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen sijaan esim. nämä incelit kyllä pitävät äänekästä melua keskustelupalstoilla (kuten täälläkin) miten naiset eivät huoli ja on korkea "taso".Olit sinkkuna omasta valinnastasi mutta et itkenyt somessa ettet löytänyt miestä? Ethän sinä silloin ollut omasta valinnastasi sinkku vaan pidit rimaa liian korkealla 10 vuoden ajan.
Ymmärsit siis viestini täysin väärin ja väritit omilla värikynillä. Ethän sinä edes tiedä minun elämästä mitään. :) Ja ei, en todellakaan pitänyt rimaa korkealla, ei vain kiinnostanut elää ns. pallo jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikkeivat tekisi elämässään ainuttakaan aloitetta tai pistäisi muutenkaan tikkua ristiin. Ja 10 % on sellaisia, että saa aivan kenet haluaa suurinpiirtein kadulla kävelemällä. Miehillä vastaavat lukemat 1 % ja 0,1 %.
Mihin nämä esittämäsi prosentit perustuvat? Tosielämässä olen nähnyt useammin yksin olevia mutta parisuhdetta toivovia ns. tasokkaita naisia kuin miehiä.
Tämä on omankin kokemukseni mukaan totta, kaveripiirissä on huomattavasti enemmän ns. tasokkaita naisia jotka haluaisivat parisuhteen mutta eivät sellaista ole saaneet kuin vastaavantasoisia miehiä. 2 tasokasta miestä kohden on 8 tasokasta naista.....
Itse olen ihan tavsinainen jolla onnellinen parisuhde tavismiehen kanssa.
Niin, kaikille kympin naisille (tai sellaiseksi itsensä mieltäville) ei löydy 11-15 miestä. Tähän liittyen vanha kulunut vitsi
https://groups.google.com/g/sfnet.keskustelu.vitsit/c/Hvu8JkCIKH8
Vierailija kirjoitti:
Hoi hittu teitä, äijät. Jos ette pode vahvaa häpeää ulinastanne ketjussa, olette laitoshoitokamaa.
Niin, mutta kun hallitus leikkaa terveydenhuollosta, niin ne ei saa edes avohoitoa, jostain laitospaikasta puhumattakaan. Se on muuten oikea, aidosti miehiä haittaava yhteiskunnallinen ongelma. Näitä päätyy syrjäytymään ja itsemurhaan, kun eivät saa kunnollista mielenterveysapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen sijaan esim. nämä incelit kyllä pitävät äänekästä melua keskustelupalstoilla (kuten täälläkin) miten naiset eivät huoli ja on korkea "taso".Olit sinkkuna omasta valinnastasi mutta et itkenyt somessa ettet löytänyt miestä? Ethän sinä silloin ollut omasta valinnastasi sinkku vaan pidit rimaa liian korkealla 10 vuoden ajan.
Ja se oli oma valinta.
En ihan ymmärrä, miksi pitäisi vapaaehtoista sinkkuutta todistaa vollottamalla somessa.
Menikö psykopojulla sekaisin involuntary ja voluntary? Sä oot involuntary celibate eli incel, minä voluntary ja ihan tyytyväinen siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että nainen haluaa miehen joka aidosti välittää siitä naisesta, eikä ole esim. väkivaltainen, manipuloiva tai hyväksikäyttäjä joka ajattele vain (miestä tyydyttävää) seksiä, onkin liian korkea rima? Ja eihän sinkkuus ole valinta edelleenkään esim. niille rumille naisille joita miehet ei halua, kun ne rumatkin miehet haluaa sen nuoren ja hoikan "tavis"prinsessan.
Noiden vaatimusten lisäksi nainen haluaa miehen joka on
-Pitkä
-Komea
-Koulutettu
-Hyvässä työssä
-Hyvä palkka
Kyttäät siis TikTokissa ja muualla somessa ja netissä naisvihamielistä tai naista halventavaa materiaalia ja kuvittelet, että se on todellisuutta. Mikä vois mennä pieleen..
Ei mitenkään mahdollista, että imutat agendaasi sopivaa materiaalia, kuin narkki konsanaan? Poimit kaiken sellaisen, joka vahvistaa omaa näkemystäsi. Sitä kutsutaan vahvistusharhaksi. Olet aivopessyt itse itsesi.
"Missä hän sanoi, ettei saa muuta kuin ohikiitävää? Tai että hän haluaisi muuta?"
En missään :) Päinvastoin totesin, että ihanaa, kun saa olla huonoilta miehiltä rauhassa, mutta palsta-analyysi rävähti saman tien, että oikeasti fantasioin näistä huonoista miehistä enkä kelpuuta kilttejä miehiä. Todellisuudessa ainoa haaveeni parisuhteen osalta oli sellainen elämänmittainen, rakastava suhde, jota todistin sukulaispariskunnan välillä lapsena. Tällaista kun ei ole löytynyt, elän mieluusti itsekseni. Irtosuhteita kohtaan ei ole pienintäkään mielenkiintoa, iljettää ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun hallitus leikkaa terveydenhuollosta, niin ne ei saa edes avohoitoa, jostain laitospaikasta puhumattakaan. Se on muuten oikea, aidosti miehiä haittaava yhteiskunnallinen ongelma. Näitä päätyy syrjäytymään ja itsemurhaan, kun eivät saa kunnollista mielenterveysapua.
Tuskin olis mikään menetys jos näistä päästäisiin eroon... ei nämä ole kuin yhteiskunnalle riesa ja rasite muutenkin...
Unohdat heidän logiikkansa: vanhemmalla miehellä on enemmän rahaa kuin nuorilla, siksi he saavat naisia.