Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
801/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vuosisatojen aikana tottuneet siihen että miehet lähestyy heitä mutta nykyisin tilanne on muuttunut ja naiset ei kestä sitä kun mieskin voi nykyään esittää vaatimuksia naisille. Ennen mies oli halujensa vietävissä mutta nykyään miehen ei ole pakko lähestyä sitä alhaisen tason naista ja sekös naisia korpeaa. 

Kuka ei kestä? Mieshän täällä jälleen kerran naisettomuuttaan ulisee.

Jos minä normaalipainoisena ja keskituloisena miehenä vaadin että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka) , naisen tulee olla kaunis ja nuorekas niin heti te naiset vingutte että se on väärin ja että minä olen huono koska haluan hyvän kumppanin itselleni. 

No se on naisten vika kun naiset yliarvioivat oman tasonsa, me miehet emme ole siihen syyllisiä. Naiset kun yliarvioi oman tasonsa niin siitä kärsii miehet,naiset itse ja koko yhteiskunta. Kyllä minä saan naisia mutta eikö se ole aika hauskaa kun naisia etsin niin minua koittaa saada myös ne rumat sekä ylipainoiset naiset vaikka olen itse keskitasoa? Miksi nuo "naiset" ei metsästä niitä rumia ja köyhiä miehiä eli tasoisiaan miehiä? 

Ihmiset eivät yliarvioi itseään, sitä kutsutaan terveeksi omanarvontunnoksi. 

Minulle on ihan sama, vaikka olisin nolla jonkun höttöpäisen häiriintyneen miehen mielestä ja koulukiusaajien ja muiden luonnevikaisten. 

Tiedän itse olevani kelpo nainen ja saan arvostusta normaaleilta miehiltä ja naisilta.

Vierailija
802/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No se on naisten vika kun naiset yliarvioivat oman tasonsa, me miehet emme ole siihen syyllisiä. Naiset kun yliarvioi oman tasonsa niin siitä kärsii miehet,naiset itse ja koko yhteiskunta. Kyllä minä saan naisia mutta eikö se ole aika hauskaa kun naisia etsin niin minua koittaa saada myös ne rumat sekä ylipainoiset naiset vaikka olen itse keskitasoa? Miksi nuo "naiset" ei metsästä niitä rumia ja köyhiä miehiä eli tasoisiaan miehiä? "

Naiset on ihan tyytyväisiä. Ainakaan eivät täällä ulise. Sinä olet ainut, jolla tässä tuntuu olevan ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos uskot ongelman olevan tässä, mikset yksinkertaisesti käy ostamassa nahkatakkia, röökiaskia ja viinapulloa? Kai sulla AMK-inssinä siihen on varaa."

Nämä voisivat myös ryhtyä rikollisiksi ja järjestää itselleen vankisellin, alkaisi sitä kahdehtimaansa fanipostia naisilta sadella. Keinot ovat monet, mutta ei saada aikaiseksi kuin vauviksella uikuttaa.

Voisit sinäkin kutosen nainen parantaa edes hiukan asemiasi antamalla ammattilaisen meikata sinut, treenamalla isoimmat makkarat pois, ostamalla treenin jälkeen sopivan mekon eikä se sukan reunan vilahtaminenkaan asemia heikentäisi, kuten ei myöskään rahakkaan ammatin ja hyvän harrastuksen hankkimenenkaan.

Mutta miksi hän tekisi näin? Onko hän valittanut, etteivät miehet halua häntä tarpeeksi?

Silloin hän voisi saada muutakin kuin ohikiitävää

Vierailija
804/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi ihan vapaasti lähestyä kiinnostavia naisia oikeassa elämässä, jos osaavat tehdä sen asiallisesti ja rehellisesti. Eipä tarvitse jonotella tindereissä ja itkee sitten täällä.

Usein taas kun mies lähestyy omaa tasoa olevaa naista niin ne naiset antaa pakit koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Ne tavalliset naiset ei ole oikeasti mitään tosi kauniita vaan ne on tavallisen näköisä ja monet on jopa rumia, miksi niille ei kelpaa tasoisensa mies vaan ne odottaa sitä unelmien prinssiä paksulla lompakolla ja komealla ulkonäöllä? 

Eli tavalliset naiset ovat jopa rumia ja niille ei kelpaa tasoisensa eli ruma mies? Milloinkahan viimein huomaisit että väitteissäsi on ristiriitoja ristiriitojen perään. Itse olet tavis, et rikas etkä komea muttet rumakaan, ja kun lähestyt tasoistasi tavisnaista hän on

En väittänyt että kaikki tavalliset naiset on rumia vaan sanoin että "monet tavalliset naiset on jopa rumia". Tänään kun kävin kaupassa, siellä oli paljon naisia ja monet heistä oli rumia vaikka ne oli normaalipainoisia. Rumalle naiselle kuuluu ruma mies ja komealle miehelle kuuluu kaunis nainen, toki mies voi omaa tasoaan parantaa statuksella ja rahalla. 

Vierailija
805/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi ihan vapaasti lähestyä kiinnostavia naisia oikeassa elämässä, jos osaavat tehdä sen asiallisesti ja rehellisesti. Eipä tarvitse jonotella tindereissä ja itkee sitten täällä.

Usein taas kun mies lähestyy omaa tasoa olevaa naista niin ne naiset antaa pakit koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Ne tavalliset naiset ei ole oikeasti mitään tosi kauniita vaan ne on tavallisen näköisä ja monet on jopa rumia, miksi niille ei kelpaa tasoisensa mies vaan ne odottaa sitä unelmien prinssiä paksulla lompakolla ja komealla ulkonäöllä? 

Koska ne naiset eivät ole prostituoituja.

1. Heillä on jo joku,

2. he eivät halua suhdetta tai

3. he eivät halua sinua.

Tiedätkös, ei kenenkään ole pakko haluta sinua. Ei tainneet vanhempasikaan haluta.

Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Vierailija
806/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi me ei koskaan nähdä "naiset haluavat vain renttuja jännämiehiä" -jankkaajien ja "naiset haluavat vain rikkaita menestyjiä" -jankkaajien riitelevän palstalla? Tekeekö ne sen piilossa jossain incelfoorumeilla? Luulisi niiden olevan verivihollisia."

Taitaa olla samat tyypit jankkaamassa kumpaakin kantaa. Skitsofrenia huonossa hoitotasapainossa...

Vierailija
807/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä palstaincelit ovat yhä vieläkin elossa ja täällä ulisemassa? ...

Vierailija
808/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tavalliset naiset ovat jopa rumia ja niille ei kelpaa tasoisensa eli ruma mies? Milloinkahan viimein huomaisit että väitteissäsi on ristiriitoja ristiriitojen perään. Itse olet tavis, et rikas etkä komea muttet rumak

Mutta kun ei ole mitään standardia rumaa tai kaunista/komeaa. Se, että joku on SUN mielestä ruma, ei ole mikään validi yleistettävä asia. 

Vierailija
809/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi, mutta jospa nainen ei halua liukuhihnapanevaa miestä pysyvästi itselleen, hän ei tällöin tee itseään millään sukkanauhoilla ja korkokengillä haluttavaksi.

On muuten jännä, että erehdyin hetkeksi superjännikseksi (psykopaatti) paljastuneen miehen (esitti toki kunnollista ja normaalia) kanssa tapailemaan. Aloin vaistomaisesti pukeutua rumiin ja peittäviin vaatteisiin hänen kanssaan ja olin laittamatta itseäni mitenkään viehättävämmäksi. Alitajunta osasi hommansa. 

Vierailija
810/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos uskot ongelman olevan tässä, mikset yksinkertaisesti käy ostamassa nahkatakkia, röökiaskia ja viinapulloa? Kai sulla AMK-inssinä siihen on varaa."

Nämä voisivat myös ryhtyä rikollisiksi ja järjestää itselleen vankisellin, alkaisi sitä kahdehtimaansa fanipostia naisilta sadella. Keinot ovat monet, mutta ei saada aikaiseksi kuin vauviksella uikuttaa.

Voisit sinäkin kutosen nainen parantaa edes hiukan asemiasi antamalla ammattilaisen meikata sinut, treenamalla isoimmat makkarat pois, ostamalla treenin jälkeen sopivan mekon eikä se sukan reunan vilahtaminenkaan asemia heikentäisi, kuten ei myöskään rahakkaan ammatin ja hyvän harrastuksen hankkimenenkaan.

Sun kannattaisi muistaa ottaa skitsofrenialääkkeesi.

Vierailija
811/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi hän tekisi näin? Onko hän valittanut, etteivät miehet halua häntä tarpeeksi?

Silloin hän voisi saada muutakin kuin ohikiitävää

Missä hän sanoi, ettei saa muuta kuin ohikiitävää? Tai että hän haluaisi muuta?

Sä et tunnu tajuavan, että tuo alun perin lainaamasi viesti ei ole joku randomilla heitetty loukkaus vaan se oli vastaus viestiin, jossa mies marisi, että hän ei kelpaa naisille mutta nahkatakkimiehet kelpaa. Sille asialle voi tehdä jotain (jolloin todennäköisesti sitten tajuaa, että ongelma ei ollut renttuus tai nahkatakki alunperinkään, ja lakkaa kirjoittamasta typeryyksiä). Se ei tarkoita, että ihmisen, joka on jo valmiiksi täysin tyytyväinen tilanteeseensa eikä ole mankunut siitä vauvapalstalla, pitäisi myös ruveta muuttamaan itseään ilman mitään syytä.

Vierailija
812/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tavalliset naiset ovat jopa rumia ja niille ei kelpaa tasoisensa eli ruma mies? Milloinkahan viimein huomaisit että väitteissäsi on ristiriitoja ristiriitojen perään. Itse olet tavis, et rikas etkä komea muttet rumak

En väittänyt että kaikki tavalliset naiset on rumia vaan sanoin että "monet tavalliset naiset on jopa rumia". Tänään kun kävin kaupassa, siellä oli paljon naisia ja monet heistä oli rumia vaikka ne oli normaalipainoisia. Rumalle naiselle kuuluu ruma mies ja komealle miehelle kuuluu kaunis nainen, toki mies voi omaa tasoaan parantaa statuksella ja rahalla.

Kuule, kun eivät he tiedä miten kauniiksi tai rumiksi olet heidät arvioinut niin eivät he voi tehdä päätöksiä sinun halujesi mukaan. Lisäksi voipi hyvinkin olla, että heillä on pariutumiseensa ihan eri kriteerit. 

Aasia ja Afrikka on täynnä naiskauneutta. Ja itäblokki. Miksipä et hommaisi sieltä itsellesi naista? 

Vierailija
813/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä. Sinulla ei ole minkään valtakunnan oikeuksia määritellä, kuka kenellekin kuuluu. Muut ihmiset määrittelevät sen ihan itse, täysin riippumatta sinun mielipiteestäsi. Et ole kaikkivaltias.

Suuruuden hulluutesi on sairasta, eikä perustu mihinkään.

Vierailija
814/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Heillä on jo joku,

3. he eivät halua sinua.

Tiedätkös, ei kenenkään ole pakko haluta sinua. Ei tainneet vanhempasikaan haluta.

Maailma ei pyöri

Niin, meidän miesten on taas kerran ymmärrettävä, että tuollainen sanoma ja mitätöiminen on naisen suunnalta vain oikein ja oikeutettua. Jos mies sanoisi vastaavaa, se olisi hirveää misogyniaa...

Vierailija
815/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, meidän miesten on taas kerran ymmärrettävä, että tuollainen sanoma ja mitätöiminen on naisen suunnalta vain oikein ja oikeutettua. Jos mies sanoisi vastaavaa, se olisi hirveää misogyniaa...

Vierailija
816/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi me ei koskaan nähdä "naiset haluavat vain renttuja jännämiehiä" -jankkaajien ja "naiset haluavat vain rikkaita menestyjiä" -jankkaajien riitelevän palstalla? Tekeekö ne sen piilossa jossain incelfoorumeilla? Luulisi niiden olevan verivihollisia."

Taitaa olla samat tyypit jankkaamassa kumpaakin kantaa. Skitsofrenia huonossa hoitotasapainossa...

Eivät he ole verivihollisia. Nämä incelit ihailevat ja kadehtivat jänniksiä ja haaveilevat olevansa samanlaisia. Jännikset eivät jaksa kiinnostua inceleistä. Toki saattavat pitää näitä hyväuskoisina hölmöinä käyttökelpoisina ystävinä ja incel saa hetken paistatella jänniksen taikapiirissä. 

Vierailija
817/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on loukkaus skitsofrenikoille. 

Vierailija
818/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just jossain ketjussa saman tyyppinen mies haukkui meikkaamisen huijaamiseksi. 

Vierailija
819/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Heillä on jo joku,

3. he eivät halua sinua.

Maailma ei pyöri

Sä luulet oikeasti, että jos nainen itkisi täällä että yhyy, mies kehtasi antaa minulle pakit vaikka hän on ruma ja minä olen kaunis, minulle kuuluisi kaikkien rumien miesten antaa melaa aina kun keksin haluta... niin olisi jonkun mielestä jotain mitätöimistä saati misogyniaa kertoa hänelle, että miehillä on kuulepas ihan oma tahto eikä maailma pyöri sinun ympärilläsi? Jooei.

Vierailija
820/2809 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tavalliset naiset ovat jopa rumia ja niille ei kelpaa tasoisensa eli ruma mies? Milloinkahan viimein huomaisit että väitteissäsi on ristiriitoja ristiriitojen perään. Itse olet tavis, et rikas etkä komea muttet rumakaan, ja kun lähestyt tasoistasi tavisnaista hän on

Kukaan ei kuulu kenellekkään, jokainen voi valita olla parisuhteessa tykkäämänsä henkilön kanssa tai olla sinkkuna. Suomessa pakkoavioliitot on onneksi kielletty. Kukaan ei pakota ihmistä olemaan henkilön kanssa josta ei tykkää, päin vastoin jokainen normaali ihminen varmasti haluaa parisuhteen joka perustuu aitouteen. Ihmisessä on monia muitakin merkittäviä ominaisuuksia kuin ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän