Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjät ovat lyhyitä kuten Tom Cruise.
No eivät ole. Kun Suomessa oli vielä MigBis- koneita olivat lyhyempiä, koska niihin ei mahtunut kovin pitkää lentäjää,mutta Hornetteihin mahtuu.
Yhden hävittäjälentäjän olen tavannut ja hän oli lyhyt ja laiha. Mutta karismaa senkin edestä. Huone kutistui sen paisteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle on kamalaa olla luokan tyttöjä lyhyempi. Ei se sitä äidilleen sano.
Ihme jankutusta pituudesta. Eiväthän kaikki ole edes etsimässä puolisoa hankkiakseen lapsia, lapset voi olla jo hankittu tai niitä ei aiota edes hankkia. Silloinkin kun lapsia aiotaan hankkia, muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin pituus.
Naiset saa kaiken elämässä helpommin niin ei tietenkään osaa ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Poikiin kohdistetaan ihan älyttömästi enemmän lisätukea ja rahaa päiväkoti- ja koulujärjestelmässämme. Vaikka heitä tuetaan hyvin voimakkaasti, silti vinkuvat "epäoikeudenmukaisuutta", kun eivät pysty tekemättä mitään itse samoihin tuloksiin kuin tytöt. Tyttöjä käytetään härskisti poikien apuopettajina ja istuinjärjestyksen avulla käytöshäiriöisten poikien "rauhoittajina" eli jatkuvan häirinnän kohteina.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehillä on parempi palkka, enemmän omaisuutta ja paremmat etenemismahdollisuudet töissä.
Lyhyellä miehellä voi olla karismaa, persoona ratkaisee ja vartalo voi olla kauniimpi kuin lipputangoilla ja hongankolistajilla.
Kaunis ystäväni löysi pian eron jälkeen itselleen uuden upean miehen Tinderistä. Hän sai valtavasti tykkäyksiä siellä, ja hukkui miesten yhteydenottoihin.
Mä (olen ruma) olen roikkunut Tinderissä vuosia, ilman mitään menestystä. Saan hyvin vähän tykkäyksiä, eikä kukaan mies vastaa avausviesteihini mitään, puhumattakaan siitä että joku aloittaisi itse keskustelun minun suuntaani.
Mitä AP luulet, osaako kaunis ystäväni asettua minun asemaani? Vastaan itse omaan kysymykseeni: ei todellakaan osaa, vaikka hän ihana ihminen onkin, ja rakas minulle.
Minä en edes 80-vuotiaana mummuna ottaisi itseäni lyhyempää papparaista.
Jotain tasoa nyt sentään. 🧑🦳
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ystäväni löysi pian eron jälkeen itselleen uuden upean miehen Tinderistä. Hän sai valtavasti tykkäyksiä siellä, ja hukkui miesten yhteydenottoihin.
Mä (olen ruma) olen roikkunut Tinderissä vuosia, ilman mitään menestystä. Saan hyvin vähän tykkäyksiä, eikä kukaan mies vastaa avausviesteihini mitään, puhumattakaan siitä että joku aloittaisi itse keskustelun minun suuntaani.
Mitä AP luulet, osaako kaunis ystäväni asettua minun asemaani? Vastaan itse omaan kysymykseeni: ei todellakaan osaa, vaikka hän ihana ihminen onkin, ja rakas minulle.
Kai tajuat, että ap:lle naisia ovat vain nuoret ja kauniit naiset ja hän vertaa "saantiaan" heihin. Tavalliset naiset ovat hänelle sukupuoletonta massaa. Silti hän ei hyväksy, että hän voisi olla kellekään naiselle vastaavaa sukupuoletonta massaa, vaan pitää sitä epäreiluna.
Tilastollisesti
- naisilla on korkeampi koulutus
- naisissa on vähemmän ylipainoisia
- naiset ovat terveempiä
- naisissa on vähemmän työttömiä
- naiset muuttavat useammin eivätkä jämähdä paikkoihin, joissa on huonot edellytykset
- naisilla on enemmän ystäviä
- naisilla päihde- ja elämänhallintaongelmat ovat harvinaisempia
Subjektiivisesti moni lienee todennut että
- naiset ovat keskimäärim sosiaalisesti lahjakkaampia
Lisäksi
- naiset eivät ole vuosiin tarvinneet miestä elääkseen
Summa summarum: keskimääräinen mies on tasoltaan huonompi kuin keskimääräinen nainen; miehiä jotka tuovat naisen elämään lisäarvoa on suhteessa aina vain vähemmän. Lisäarvo tulee lähinnä seksistä ja läheisyydestä, ja se ei yksinään riitä. Edes avaamatta pandoran lipasta siitä, kuinka katkeruus, myrkyllisyys ja naisviha ovat miesten keskuudessa lisääntyneet.
Sorry not sorry.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks on yh naisia niiden markkina-arvo on niin alhainen että aina lopulta saa naisen vaikka olisi ite ruma tai köyhä
Sinun unelmissa ehkä. Ei lapsiperheeseen voi ottaa huonoa miestä elämää sotkemaan.
Yh:n on pakko tyytyä siihen mitä saa. Harva mies haluaa lähteä leikkimään mitään kotia toisen miehen siemennesteen tuotteella
Ei yh:n ole mikään pakko ottaa uutta miestä, joten ei tarvitse tyytyä kehenkään.
"Lyhyt mies vastaa:" Pitäisi olla pitkä ja komea. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikin kertaa alkanut suhteeseen empatiasta, minussa on kai Äiti Teresan vikaa. Juuri niin kuin netin miehet neuvovat, anna mahdollisuus ihan kivalle miehelle, niin rakkaus kasvaa sitten ajan kanssa. En suosittele kenellekään. Kenenkään ei pidä hukata marttyyrina omaa onnellisuuttaan, jotta joku toinen olisi onnellisempi.
Kyllä, ruma ja sekaisin oleva ukkeli ei säälimällä muuksi muutu. Hulluna pysyy.
Mutta oikea terapia voisi auttaa.
Ja taas meni ap:n elämästä yksi viikonloppu ilman pillua. Tosin en tiedä tekikö asian eteen muuta kuin vinkui vauvapalstalla.
Paskaako aina jankkaatte siitä pituudessa. Kaikki tuntemani 170 cm hukkapätkät on naimisissa ja perheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole markkinoilla enkä missään treffisivustoilla, mutta kuka edes haluaa tuhansia mätsejä? Sehän on ällöttävää. Haluan sen yhden. Sen mun oman miehen. Näin ajattelisin myös jos olisin markkinoilla saatavilla.
Taitaa kumminkin olla niin, että se sinulle sopiva kumppani löytyy pikkuisen helpommin tilanteessa, jossa moni mies on kiinnostunut sinusta kuin jos vain yksi olisi kiinnostunut.
Ei löydy. On aivan sama, onko kiinnostuneita sata, kymmenen vai yksi, jos kukaan heistä ei kiinnosta minua. Kyse ei ole satunnaisotannasta, todennäköisyyksistä tai muista tilastollisista laskelmista vaan ihmisistä, yhteensopivuudesta ja kohtaamisista. Muistetaan vielä sekin, että miehet tykkäilevät myös profiileista, jotka eivät ole heidän mielestään viehättäviä tai kiinnostavia. Silloin niillä tykkäyksillä ei ole mitään merkitystä.
Ei niillä tykkäyksillä olekaan mitään merkitystä. Se että mies on tykännyt susta ei tarkoita sitä, että mies tykkäisi susta. Nehän massatykkää liki kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi aina laihduttaa ja nainen voi aina ehostaa ulkonäköään meikkaamalla.
Mies ei voi kasvaa lisää pituutta eikä miesten meikkausta katsota hyvällä.
Missä tasa-arvo?
Mies voi bodata itsensä timmiin kuntoon ja piilottaa ruman naaman parran alle.
Ja Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi aina laihduttaa ja nainen voi aina ehostaa ulkonäköään meikkaamalla.
Mies ei voi kasvaa lisää pituutta eikä miesten meikkausta katsota hyvällä.
Missä tasa-arvo?
Mies voi bodata itsensä timmiin kuntoon ja piilottaa ruman naaman parran alle.
Ja, laittaa korkokengät, jos on lyhyt.
No, fakta on, että ei naiset halua itseä lyhyempää miestä.
Kiinnostapa vsti🥱🥱🥱