Kuka on maailman seksikkäin nainen?
Kommentit (34)
Ruotsalaissukuinen näyttelijä Rebecca Ferguson on tällähetkellä suosikkini.
M38
Margot Robbie. Aina se Harley Quinn psykohymy kasvoilla 😆
Ehdottomasti Sebastian Tynkkynen.
-persu
Luultavasti Swift josta tykkää sekä miehet että naiset.
https://people.com/thmb/NoQZvdRy9fS-JtaRFQwRWG1CTIE=/1500x0/filters:no_…():max_bytes(150000):strip_icc():focal(703x506:705x508)/Agentha-Faltskog-tout-051424-9628c540e91f4800b66617d3a5a7fa42.jpg
Agnetha Fältskog 70's
Ellen Jokikunnas, sisäisesti ja päällisin puolin kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
En halua esineellistää ja osallistua keskusteluun näillä ehdoilla, mutta Li Andersson on täydellinen ihminen.
Iida Tikka ja Jonna Tervomaa ovat myös ihania ihmisiä. MInja Koskela on tietysti ihan supermalli-osastoa.
Joskus kun olin Narinkkatorilla jakamassa ehdokkaani esitteitä vaalien alla, oisko nyt olleet toissa edarivaalit, eräs herrasmies pysähtyi kohdalle juttelemaan toviksi. Lähtiessään totesi, että vasemmistolla on paitsi parhaat arvot, myös ehdottomasti aina kaikkein kauneimmat naiset. No näinhän se just on.
Minja oli muuten tekemässä samaa kampanjaa tuolloin, ei ollut itse vielä ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua esineellistää ja osallistua keskusteluun näillä ehdoilla, mutta Li Andersson on täydellinen ihminen.
Iida Tikka ja Jonna Tervomaa ovat myös ihania ihmisiä. MInja Koskela on tietysti ihan supermalli-osastoa.
Joskus kun olin Narinkkatorilla jakamassa ehdokkaani esitteitä vaalien alla, oisko nyt olleet toissa edarivaalit, eräs herrasmies pysähtyi kohdalle juttelemaan toviksi. Lähtiessään totesi, että vasemmistolla on paitsi parhaat arvot, myös ehdottomasti aina kaikkein kauneimmat naiset. No näinhän se just on.
Minja oli muuten tekemässä samaa kampanjaa tuolloin, ei ollut itse vielä ehdolla.
Hullu pinkkitukka vassari on varmasti piripöllyssä ainutlaatuinen kokemus, muista käyttää ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Rachel Weisz, muumio-elokuvasta.
The Favouritessa se oli hyvä 👍 mummy aika meh
Jjfjsaf Djfjdjs galaksin Ksddk planeetalta Sjfsk.
Ollaan mieheni kanssa samoilla linjoilla, että Sofia Vergara.
Dakota Johnson