Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jankkaa täällä naisettomuudesta,mutta..

Vierailija
22.03.2025 |

Moniko on miettinyt tuoko itse jotain hyvää toisen elämään? Meinaa Tiktokissa laillistettu parisuhdeterapeutti muistutti seurustelun olevan muutakin kuin laskujen jakamista. Kuulemma useimmat keskittyy pelkästään rahaan, eikä siihen millä suhde saadaan pysymään kasassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä pelkästään sitä pllunvinkumista se naisen haku ja kuvottavaahan se on naisille.

Turha naisten ulista, se pillu on naisilla sitä varten olemassa että miehet sitä käyttää. Kannattaisi tajuta roolinsa ja paikkansa maailmassa, sekä syynsä miksi ylipäätään ovat olemassa ja millä ominaisuuksilla sekä varusteilla ja miksi. Kuka se on käskenyt naiseksi syntyä, jos se kerran niin kauheaa on?!

Kerro yksikin syy, miksi sua ei saisi kuoria ohutteräisellä veitsellä siivu siivulta kunnes kuolet.

Vierailija
22/23 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä pelkästään sitä pllunvinkumista se naisen haku ja kuvottavaahan se on naisille.

Turha naisten ulista, se pillu on naisilla sitä varten olemassa että miehet sitä käyttää. Kannattaisi tajuta roolinsa ja paikkansa maailmassa, sekä syynsä miksi ylipäätään ovat olemassa ja millä ominaisuuksilla sekä varusteilla ja miksi. Kuka se on käskenyt naiseksi syntyä, jos se kerran niin kauheaa on?!

Mun mies tarjoilee mulle orkkuja ja pääsee siten ihan molemminpuoleisesta ilosta nauttimaan seksistä. 😘

Semmosesta sä et tiedäkään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiedä minkälainen olisi suhteessa, jos ei ole koskaan päässyt sitä kokemaan. Eikä tietysti välttämättä tiedä kokemuksen kanssakaan, koska itse katsoo maailmaa omasta tynnyristään, eikä sen kumppaninsa vinkkelistä.

Suhteessa on samanlainen kuin ilman sitä. Jis olet haiseva, katkera, vaativa kusipää nyt, olet sitä suhteessakin. 

Vai niin. Minä muistan ainakin joskus 18-vuotiaana miettineeni, että minkälainenkohan poikaystävä minä olisin. Ajattelin, että saattaisin olla ihan hyväkin. Vajaa vuosikymmen myöhemmin pääsin sitten sitä kokemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi