Kansanedustaja Terhi Koulumiehellä parantumaton syöpä...
koskaan ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan. Ollaan vähän aikaa narisematta pikkuasioista.
Kommentit (84)
Siitäs sai. Orpolla sydänkohtaus ja naisilla syövät.
Pahat ajatukset syövyttävät heidät sisältä päin. Eivät vain Suomen ilmapiiriä ja taloutta.
Miksi akat räävitte täällä noinkin ikävällä ihmiskohtalolla? Sairaita olette, henkisesti.
Miten tuo todetaan? Mulla nykyään aina trombosyytit lähellä 500 eikä kukaan lääkäri reagoi.
Voi voi yksi aatelinen riistäjä, jolla itsellä on kaikki ja haluaa lisää rahaa, ja samalla vähävaraisilta tuet ja keskiluokalta jopa työpaikat pois. Yksi ahne vähemmän. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusedustaja varmaan hoidattaa itsensä yksityisellä sektorilla.
Turha aatelisen on hyötyä meidän verorahoista. Kela-rahathan nämä ahneet siirsi itselleen.
Westendissä ja rikkailla alueella käytetään eniten terveydenhuollon kela-korvauksia.
Nauran pask aista naurua jokaiselle kokoimuslaiselle joka saa syövän tai sydänkohtauksen.
Ansaittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusedustaja varmaan hoidattaa itsensä yksityisellä sektorilla.
Pääsee jonojen ohi julkisen puolen parhaimpiin ja uusimpiin hoitoihin tietysti! Orpon pallolaajennuskin hoidettiin Meilahdessa. Kokoomuksen mantra yksityisen terveysyrittäjyyden tehokkuudesta ja paremmuudesta unohtuu,kun kyse on omista ja läheisten sairauksista! Silloin tehoton ja niin huono julkinen hoito kelpaakin!
Jos saa sydäninfarktin niin toki kuuluu päästä jonojen ohi koronaarinagioon, niin pääset sinäkin jos ymmärrät soittaa 112 rintakivun iskiessä. Se oikeus on kaikilla, myös poliitikoilla. Toisaalta katkera suun soitto ja minä minä-asenne ei ole oikeus päästä jonojen ohi, koska hoidon kiireellisyys arvioidaan lääketieteellisin perustein.
- ETKÖ TIEDÄ KUKA MINÄ OLEN? OLEN KOKOOMUSLAINEN!!
- tyyt tyyt tyyt
Kyllä muutkin voivat valittaa asioista, se että joillakin ei ole parantumaton tauti, ei tarkoita etteikö voi olla vaikeuksia tai kipuja. Vaikka eri tilanne selvästi.
Aatelinen koulumies pääsee elämäm kouluun. Liian myöhään, kun ovat kavereineen ehtineet tuhota Suomen talouden ja monen ihmisten elämät.
Työttömyyttä, itsemurhia, poliisien itsemurhia, poliisien lakko, ryöstöjä, väkivaltaa, huijauksia, ulosottoja, vammaisten elämän vaikeuttamista
Kauhea ruikuttaja. Ottaisi itseään niskasta kiinni ja menisi töihin.
Me kokoomuksessa ollaan herrojen kanssa tyytyväisiä, kun saamme uuden edustajan kentälle.
Terhi ei naisena vastaa puolueen arvoja.
Vahva ja välittävä Suomi ei yhdestä syövästä piittaa.
Kokoomuksen vaikuttavuuslaskelmiin sopisi hienosti jos kuolisi ennen kalliita hoitoja.
On krooninen veritauti, ei syöpä. Mutta voi vuosien päästä muuttua syöväksi. Ei lyhennä elinikää, hoidot toimivat.
Mummollani tuo sama. Sai diagnoosin noin 60v ja eli 88-vuotiaaksi.
Ihme huomionhakua, no vaalit tulossa.
Joku aatelinen nainen kuoli 46v. Just oli uutinen. Osa ei kuole vuosiin tietysti vaikka on joku sairaus.
Koulumies on lapseton, eikä ole edes kantanut velvollisuuksiaan uusista veronmaksajista.
Kokoomus on riistänyt lasten äideiltä työpaikat, sairaanhoitajiltakin ja vienyt elannon ja kodit.
Vierailija kirjoitti:
Koulumies on lapseton, eikä ole edes kantanut velvollisuuksiaan uusista veronmaksajista.
Kokoomus on riistänyt lasten äideiltä työpaikat, sairaanhoitajiltakin ja vienyt elannon ja kodit.
Niinkö teillä Pietarissa on käsketty sanoa
Vierailija kirjoitti:
No voihan itku. Elämä on. Empatia ei kuulu politiikkaan.
Eipä suakaan tuu kukaan kaipaamaan ku täältä jonain päivänä lähdet
En koskaan vaikene siitä tosiasiasta, että Kokoomus on yksi syöpä.
Tuhonnut elämäni ja terveyteni.
Paha saa palkkansa, sanotaan.