Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paha/epälyttävää jos ilmoittaa itsensä loman jälkeen sairaaksi töissä?

Vierailija
22.03.2025 |

Varsinkin jos on ollut reissussa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmönen lintsaaja.

Vierailija
2/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää on jos henkilöllä sama kuvio toistuu joka vuosi ja joka loma. Mun yks kollega ei ollu ikinä sairas muuten. Aina vaan ja ainoastaan kesälomalla sairastu jotta ensin oli aina saikulla kun sillä alko kesälomat mut ne olikin saikkupäiviä ja sit siihen perään itse lomat. Ja tää toistu joka kesä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sairas niin sitten on. Kun on työterveydestä lappu niin asia on sillä sipuli. Vain idiootti menee sairaana töihin esittämään jotain vtun sankaria.

Vierailija
4/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttävää on jos henkilöllä sama kuvio toistuu joka vuosi ja joka loma. Mun yks kollega ei ollu ikinä sairas muuten. Aina vaan ja ainoastaan kesälomalla sairastu jotta ensin oli aina saikulla kun sillä alko kesälomat mut ne olikin saikkupäiviä ja sit siihen perään itse lomat. Ja tää toistu joka kesä. 

Ja yhdessä työpaikassa yks kollega oli aina tietyin välein saikulla,jotta muut sillon paikkas sen saikun aikana sen työt ja pääsi takas puhtaalle pöydälle. Kerran katoinki kalenteria,jaaha se jää taas maanantaina pois ja työt kaatuu meille ja niinhän se olikin. Aina tasan kahden kuukauden välein jäi viikoksi pois.

Vierailija
5/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tällainen työkaveri, joka loman jälkeen alkaa heti viikkoja kestävä saikku. Muuten ei ole poissa koskaan. 

Vierailija
6/6 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin ja yllätyin miten sitä tuleekin leimatuksi! Ainut elämäni kaukoloma ja ilmeisesti hotellin öinen kylmyys sairastutti puolet porukastamme, sain palattuamme lääkäriltä syyllistäviä katseita ym, vaadittuani otti tulehdusarvot kuitenkin, ja sitten meni vakavaksi ilme kun huomasi että ne ihan oikeesti ovat pilvissä, eikä ole töihin todellakaan asiaa! Älytöntä ennakkoluuloisuutta, en tunne ketään kuka turhaan menee sepittämään lääkäriin jotain, pikemminkin näin kuten oli itsellä että vain jos alkaa olla pää kainalossa :D