Tykkääkö kaikki naiset oikeasti semmoisista miehistä mitä nämä erikoisjoukko tv ohjelman kouluttajat ovat?
Testosteronia tulvii korvista ulos noilla miehillä.
Kommentit (62)
En mä ainakaan. Varmaan ovat pinna kireällä ja kontrollifriikkejä vapaa-ajallaankin.
Ei kaikki taitavat halua tuohon ohjelmaan.
Veikkaan, että tuonne haluavat ovat sellaisia hieman öykkäri luonteita.. Eivät kaikki kouluttajat ole tuollaisia. Eivät todellakaan. Mielestäni sellaiset asiaansa osaavat asialliset ovat mielenkiintoisia hyviä tyyppejä. Nuo tuolla telkkarissa nähnyt eivät todellakaan ole.
en tykkää tuollaisista telkkariohjelmien törkyistä. Tytkyistä.
Tuo koko ohjelmakonsepti on mielestäni ihan sairas. Varsinkin tämä viimeisin kausi, mitä olen klippejä nähnyt. Kertoo näistä ko. henkilöistä paljon, että ovat menneet tuohon mukaan simputtamaan. Ei jatkoon.
En tykkää. Petäistön naamasta näkee, että se on ihan pimee jätkä. Naama ei juuri liiku, ilme on kylmä, kasvoista ei näy minkäänlaista inhimillistä lämpöä ja ilme on luotaantyöntävän julma. Mun mielestä testosteronia voi olla enemmänkin monilla miehillä, joilla on kyky olla aikuinen ja kantaa vastuu ihmissuhteista, joista Petäistö ei tosiaan osaa kantaa mitään vastuuta. En huolisi mitään kakaraa rinnalleni, joka kyttää itseään koko ajan peilistä, tykkää sadismista ( koska on jäänyt vähän keskeneräiseksi ) ja on kylmä.
Tässä mun kuvaus Petäistöstä, joka saa nauramaan;
Lämpöä hehkuvat silmät ja lempeät kasvot viestivät empatiaa. Tämän nallekarhumaisen miehen luotettavaan, lämpöiseen syliin on ihana langeta stressaavan työpäivän jälkeen. Petäistön silmistä näkyy hyvät vuorovaikutustaidot ja niistä voi aavistaa intohimon ( jota ei todellakaan näy ). Jättäisin lapset hänen huomaansa milloin tahansa.
Petäistön kasvoilta kuultaa myös viisaus ja vahva elämänkokemus...😆
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaikki. Naiset on homogeeninen joukko jotka kaikki tykkäävät erikoisjoukkojen kouluttajista, rentoutuvat vaahtokylvyssä, ovat taitavia keittiössä ja nalkuttavat pikkuasioista.
Ja shoppailevat!
Varmasti osa naisista tykkää noista, mutta huomattava osa naisista (mukaanlukien minä) tykkää androgyynisistä tai jopa olemukseltaan feminiinisistä miehistä. Jotkut miehet eivät millään meinaa uskoa tätä, mutta totta se on. Se kuitenkin tarkoittaa esim. Harry Lawteyn tai vaikka Jonathan Rhys-Jonesin tyyppistä miestä, ei pullukkaa tms.
En ole seurannut sellaisia ohjelmia. Tavallinen mies kelpaa puolisoksi.
Naiset tarvitsee turvallisen miehen. Ei impotenttia luuseria
No ei kyllä tulvi. Yököttää tuollaiset
Ei todellakaan. Näkeehän niiden käyttäytymisen armeijassa.
Tykkään siitä, kun juontaja kiekasee aina lauseen lopun😍😍😍😍😍😍😍😍
No en tykkää, ällöttäviä. DI on mies mun makuun, tänäänkin oli kolmea marmelaadia paahtoleivän päälle laitettavaksi ja kahta eri juustoa ja kahta eri leikkelettä. Kahvi tulee suoraan pavuista jauhettuna. Elämä on muutakin kuin lihasten kasvattaminen.
Mulla on hyvä rauhallinen mies jota en ikinä vaihtaisi tuollaiseen mutta on silti tavoitteellinen ja yrittäjä henkinen -harvinainen paketti. Mun isä on tuon kaltainen, pinna kireällä, pilasi koko mun elämän. Eli on kokemusta, en todellakaan halua sellaista. Yleensä kaikki äärimmäisyys on ihmisessä huonoa,a
Jotkut tykkää jotkut ei. Onhan se ihmisestä tykkääminen paljon muutakin, kuin ulkonäöstä tykkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Petäistön naamasta näkee, että se on ihan pimee jätkä. Naama ei juuri liiku, ilme on kylmä, kasvoista ei näy minkäänlaista inhimillistä lämpöä ja ilme on luotaantyöntävän julma. Mun mielestä testosteronia voi olla enemmänkin monilla miehillä, joilla on kyky olla aikuinen ja kantaa vastuu ihmissuhteista, joista Petäistö ei tosiaan osaa kantaa mitään vastuuta. En huolisi mitään kakaraa rinnalleni, joka kyttää itseään koko ajan peilistä, tykkää sadismista ( koska on jäänyt vähän keskeneräiseksi ) ja on kylmä.
Tässä mun kuvaus Petäistöstä, joka saa nauramaan;
Lämpöä hehkuvat silmät ja lempeät kasvot viestivät empatiaa. Tämän nallekarhumaisen miehen luotettavaan, lämpöiseen syliin on ihana langeta stressaavan työpäivän jälkeen. Petäistön silmistä näkyy hyvät vuorovaikutustaidot ja niistä voi aavistaa intohimon ( jota ei todellakaan näy ). Jättäisin lapset hänen huomaansa milloin tahansa.
Petäistön kasvoilta kuultaa myös viisaus ja vahva elämänkokemus...😆
Petäistön naama on kuin pahaa ummetusta potevalla ihmisellä
En ole katsonut tätä ohjelmaa. Mutta Amazing Racessa Janne ja Robin oli tosi positiivisia ja ihania. Erityisesti tykkäsin Robinista.
Minä taas tykkään Jannesta eniten. Tosi symppiksen oloinen. Matiaksessa parasta on sen koirat,eli hänen täytyy olla hyvä ihminen.
Nooo, eiköhän tuonne ole jo valikoituneet isosta massasta: ensin tavan miehistä, sitten tuonne koulutukseen valoikoituneista ja sitten vielä niistä tuolle alalle kouluttautuneista halukkaat- ja niistä valituksi tulleet.
Että ei ole mikään yleinen satunnaisesti valikoitunut miesjoukko.