Eronneiden vertaistukiketju
Kommentit (67)
Mies petti useiden naisten kanssa. Kaikki selvisi kerralla traumaattisella tavalla jota olen työstänyt terapiassa. En tiedä haluanko enää parisuhteeseen. Luottamus miehiin on kateissa enkä jaksa enää säätää miesten kanssa.
Lapseton sinkku joka on väsynyt elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää tuo puhtari jankuttaja omaan arvoonsa. Hyvin tuo esille täällä että mikä hänen oma ongelmansa on. Nainen lähtenyt lätkimään kun äijällä noin pahat mt-ja alko-ongelmat.
Nainen? Mikä nainen? Pihtarijankuttaja oo naista nähnytkään!
Aamulla just pantiin puolison kanssa että siitäs sulle
Jos olisit ihan oikeasti saanut, niin ihan takuuvarmasti olisit paremmalla tuulella etkä täällä ulisemassa. Jäit kiinni, ähäkutti! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pihtari-jankkaaja! Kuule, or gasmi on or gasmi eli ei se yhdynnässä saatu or gasmi ole yhtään sen erikoisempi kuin itsetehty. Nyt tiedät. Läheisyys toisen ihmisen kanssa on kuitenkin jotain muuta, mutta sitä kokemusta ei kukaan voi sinulle antaa eli yksin sun on jäätävä sinne peräkammariin.
Megapihtari siellä mankuu että kukaan muukaan ei sais panna huvikseen
😂😂😂 en pane minkään muun kuin huvin takia (lapset tehty). Teen jopa aloitteita. Menepäs katsomaan joko äiti on tehnyt sulle aamupuuron.
Aa sää oot näitä "meillä tehdään vaikka ja mitä sängyssä" eli kerran vuodessa minuutti ja se on siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää tuo puhtari jankuttaja omaan arvoonsa. Hyvin tuo esille täällä että mikä hänen oma ongelmansa on. Nainen lähtenyt lätkimään kun äijällä noin pahat mt-ja alko-ongelmat.
Jos olisit ihan oikeasti saanut, niin ihan takuuvarmasti olisit paremmalla tuulella etkä täällä ulisemassa. Jäit kiinni, ähäkutti! 😂😂😂
Kun tuo mun nainen nuoli mulle vaa yhe orkun ja olisin halunnu muutaki
Se ei silti poista sitä että sä oot pihtaamisen takia eronnu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pihtari-jankkaaja! Kuule, or gasmi on or gasmi eli ei se yhdynnässä saatu or gasmi ole yhtään sen erikoisempi kuin itsetehty. Nyt tiedät. Läheisyys toisen ihmisen kanssa on kuitenkin jotain muuta, mutta sitä kokemusta ei kukaan voi sinulle antaa eli yksin sun on jäätävä sinne peräkammariin.
Megapihtari siellä mankuu että kukaan muukaan ei sais panna huvikseen
😂😂😂 en pane minkään muun kuin huvin takia (lapset tehty). Teen jopa aloitteita. Menepäs katsomaan joko äiti on tehnyt sulle aamupuuron.
Aa sää oot näitä "meillä tehdään vaikka ja mitä sängyssä" eli kerran vuodessa minuutti ja se on siinä
Väärin meni. Täyttä esanssivaniljaa, ei mitään Madagaskarin vaniljaa. Ja kerta viikkoon ehkä n. 10-15 minuuttia. Mutta kelpaa ja riittää meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo mun nainen nuoli mulle vaa yhe orkun ja olisin halunnu muutaki
Se ei silti poista sitä että sä oot pihtaamisen takia eronnu
Erosin sen takia, koska sain parempaa (ja mustaa) gullia muualta.