Eronneiden vertaistukiketju
Kommentit (67)
Äijä halusi kolme lasta ja siiten sain tietää että on kokoajan nussinut vieraita. Tietenkin tommosen sian heitin mäkeen. 🤮🤮🤮🤮
Meillä oli myrskyisä suhde jo alusta saakka. Erottiin ja sitten oltiin yhdessä. Oli vähän sellainen on-off. Kunnes riitti ja lähdin
Syö juo nai... tänään on lauantai.
Jätin. Mies kohteli kylmästi. Jos puhui minulle niin ei katsonut edes minuun päin. Saattoi mennä päiväkausia ettei puhunut mihulle mitään. Ei nukuttu yhdessä eikä tietenkään tehty mitään yhdessä.
Jätin pitkään jatkuneen henkisen väkivallan ym takia. Poikkis alkoi rajoittaa mun elämää. En voinut tavata ystäviä, enkä läheisiä. Hän poisti minun käyttäjätunnuksen tietokoneelta ym. Uhkaili rahalla jne... Kun otin eron hän alkoi sanomaan, että olisin hänelle useita tonneja velkaa siksi, että opintojeni aikana hän on maksanut enemmän ruuasta (tein koko ajan töitä opintojen ohella ja hän kävi töissä, mutta hänen rahat katosi aina kummasti jonnekin)
Usein kuulee näitä, että jompi kumpi lupaa muuttua. Miksi sitten toinen ei tee töitä sen eteen ja suhde menee samaa oravanpyörää?
Vierailija kirjoitti:
Jätin. Pitkään jatkunut puolison mustasukkaisuus. Ei muuttunut, lupasi kyllä
Tämä on monelle liian arkipäivää. Muistan itsekin miten omistushalu ja mustasukkaisuus söi sisältäpäin... Sitä oli niin rikkinäinen ihmisenä, ja tyhmänä uskoi sen mitä toinen sanoi , jos halusi erota. "Et tule koskaan saamaan ketään hyvää. Muista, että tässä pelissä on paljon, joten mieti tarkkaan"
Lopulta kun tein päätöksen erosta, hän ei tainnut sitä hyväksyä. Seurasi ja kyyläsi... Laitoin kaiken salaiseksi. Saattoi käydä äitini ovella kyselemässä. Onneksi lopetti senkin.
En itse ymmärtänyt, miten mulla vain rakkaus loppui toista kohtaan. Koin siitä huonoa omaa tuntoa pitkän aikaa. Kunnes tajusin, että rakkaus loppui siksi, että minua kohdeltiin huonosti
Olimme eroamassa kunnes mies halusikin olla yhdessä. Oli kuitenkin kertonut minulle, että hän vihaa minua ym. Joten eipä se suhde tästä oikein parantunut. Sitten erosin vain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ero sattuu aina
Ero oli helpotus. Sitä ennen sattui monta vuotta, kun oli liian huono suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ero sattuu aina
Kyllä. Sitä vasta jälkeenpäin huomasi, kuinka hajalla oli vain huonon suhteen vuoksi. Ero vapautti ja olin taas onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ero sattuu aina
Millainen oli tämä huono suhde? Mikä siitä teki huonon?
Olimme yhdessä 3,5 vuotta. Vaikeita näistä oli 2,5 vuotta. Jo ensimmäisen vuoden jälkeen olisi ollut parempi erota
Puoliso muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi kun aloitin salasuhteen. En ymmärrä. Tätä ennen ei ollut mustasukkainen. Menkööt terapiomaan sen mustasukkaisuuden pois itsestään. Ketään kun ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi kun aloitin salasuhteen. En ymmärrä. Tätä ennen ei ollut mustasukkainen. Menkööt terapiomaan sen mustasukkaisuuden pois itsestään. Ketään kun ei voi omistaa.
Jaahas. Narsistisen ihmisen muotoisen käytösmalli kääntää syyttävä sormi itsestään poispäin.
Itselläni puolison mustasukkaisuus ajoi lopulta siihen, että myös minä petin ja hain seuraa / hyväksyntää muualta. Mies petti ekan kerran kun oltiin oltu yhdessä 1,5 vuotta. Annoin anteeksi ja se oli virhe. Siitä alkoi kahden vuoden alamäki. Lopulta otin ja lähdin. En tuntenut mitään, kun ero koitti.
Jätin. Ex päätti hoitaa mielenterveysongelmiaan alkoholilla. Meni muisti, persoonallisuus muuttui ja yritti päättä päivänsä pari kertaa. Päätin pelastaa itseni ja lapset ja ilmoitin haluavani eron.
Jätin. Pitkään jatkunut puolison mustasukkaisuus. Ei muuttunut, lupasi kyllä