Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneiden vertaistukiketju

Vierailija
22.03.2025 |

Miksi ero tuli? Jätitkö vai tulitko jätetyksi? 

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin. Pitkään jatkunut puolison mustasukkaisuus. Ei muuttunut, lupasi kyllä 

Vierailija
2/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä halusi kolme lasta ja siiten sain tietää että on  kokoajan nussinut vieraita. Tietenkin tommosen sian heitin mäkeen.  🤮🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myrskyisä suhde jo alusta saakka. Erottiin ja sitten oltiin yhdessä. Oli vähän sellainen on-off. Kunnes riitti ja lähdin 

Vierailija
4/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö juo nai... tänään on lauantai.

Vierailija
5/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin. Mies kohteli kylmästi. Jos puhui minulle niin ei katsonut edes minuun päin. Saattoi mennä päiväkausia ettei puhunut mihulle mitään. Ei nukuttu yhdessä eikä tietenkään tehty mitään yhdessä. 

Vierailija
6/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pitkään jatkuneen henkisen väkivallan ym takia. Poikkis alkoi rajoittaa mun elämää. En voinut tavata ystäviä, enkä läheisiä. Hän poisti minun käyttäjätunnuksen tietokoneelta ym. Uhkaili rahalla jne... Kun otin eron hän alkoi sanomaan, että olisin hänelle useita tonneja velkaa siksi, että opintojeni aikana hän on maksanut enemmän ruuasta (tein koko ajan töitä opintojen ohella ja hän kävi töissä, mutta hänen rahat katosi aina kummasti jonnekin)

Vierailija
7/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuulee näitä, että jompi kumpi lupaa muuttua. Miksi sitten toinen ei tee töitä sen eteen ja suhde menee samaa oravanpyörää?

Vierailija
8/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin. Pitkään jatkunut puolison mustasukkaisuus. Ei muuttunut, lupasi kyllä 

Tämä on monelle liian arkipäivää. Muistan itsekin miten omistushalu ja mustasukkaisuus söi sisältäpäin... Sitä oli niin rikkinäinen ihmisenä, ja tyhmänä uskoi sen mitä toinen sanoi , jos halusi erota. "Et tule koskaan saamaan ketään hyvää. Muista, että tässä pelissä on paljon, joten mieti tarkkaan"

Lopulta kun tein päätöksen erosta, hän ei tainnut sitä hyväksyä. Seurasi ja kyyläsi... Laitoin kaiken salaiseksi. Saattoi käydä äitini ovella kyselemässä. Onneksi lopetti senkin. 

Vierailija
9/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ymmärtänyt, miten mulla vain rakkaus loppui toista kohtaan. Koin siitä huonoa omaa tuntoa pitkän aikaa. Kunnes tajusin, että rakkaus loppui siksi, että minua kohdeltiin huonosti 

Vierailija
10/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eroamassa kunnes mies halusikin olla yhdessä. Oli kuitenkin kertonut minulle, että hän vihaa minua ym. Joten eipä se suhde tästä oikein parantunut. Sitten erosin vain. 

Vierailija
11/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ero sattuu aina

Vierailija
12/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ero sattuu aina

Ero oli helpotus. Sitä ennen sattui monta vuotta, kun oli liian huono suhde. 

Vierailija
13/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ero sattuu aina

Kyllä. Sitä vasta jälkeenpäin huomasi, kuinka hajalla oli vain huonon suhteen vuoksi. Ero vapautti ja olin taas onnellinen. 

Vierailija
14/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ero sattuu aina

Millainen oli tämä huono suhde? Mikä siitä teki huonon?

Vierailija
15/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain terapia auttoi 

Vierailija
16/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä 3,5 vuotta. Vaikeita näistä oli 2,5 vuotta. Jo ensimmäisen vuoden jälkeen olisi ollut parempi erota

Vierailija
17/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi kun aloitin salasuhteen. En ymmärrä. Tätä ennen ei ollut mustasukkainen. Menkööt terapiomaan sen mustasukkaisuuden pois itsestään. Ketään kun ei voi omistaa.

Vierailija
18/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi kun aloitin salasuhteen. En ymmärrä. Tätä ennen ei ollut mustasukkainen. Menkööt terapiomaan sen mustasukkaisuuden pois itsestään. Ketään kun ei voi omistaa.

Jaahas. Narsistisen ihmisen muotoisen käytösmalli kääntää syyttävä sormi itsestään poispäin.

Vierailija
19/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni puolison mustasukkaisuus ajoi lopulta siihen, että myös minä petin ja hain seuraa / hyväksyntää muualta. Mies petti ekan kerran kun oltiin oltu yhdessä 1,5 vuotta. Annoin anteeksi ja se oli virhe. Siitä alkoi kahden vuoden alamäki. Lopulta otin ja lähdin. En tuntenut mitään, kun ero koitti.

Vierailija
20/67 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin. Ex päätti hoitaa mielenterveysongelmiaan alkoholilla. Meni muisti, persoonallisuus muuttui ja yritti päättä päivänsä pari kertaa. Päätin pelastaa itseni ja lapset ja ilmoitin haluavani eron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä