Nyt avautuu sisäministeri Rantanen: Olen vittumainen akka!
- Minä ministerinä huolehdin siitä, että hallitusohjelmaa toimeenpannaan tehokkaasti. Se on minun tehtäväni, katsoa että asiat etenevät sillä tavalla kuin hallitusohjelma toteaa, Rantanen kommentoi.
Mistä näissä tilanteissa on ollut kyse, että siellä on virkamiehet ihan itkeneet?
- No minä en tunnista tällaista tilannetta, jossa virkamiehet olisivat itkeneet, että sitä kannattaa varmaan kysyä näiltä virkamiehiltä. Mutta sen totean, että minä varmistan kyllä ministeriössäni sen, että hallitusohjelma toimeenpannaan tehokkaasti.
Katsotko, että olet johtanut sisäministeriötä asiallisesti?
- En minä katso sitä johtaneeni epäasiallisestikaan. Minä pidän huolen siitä, että se mandaatti, jonka me kansalta saimme ja jollaista muutosta he hakevat meidän lainsäädäntöömme, se tehokkaasti pannaan toimeen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mari-rantanen-vastaa-kritiikkiin-en…
Mari hyvä: te ette saaneet kansalta mitään mandaattia: oppositiopuolueet keräsivät 51% äänistä.
Kommentit (8)
Rantanen on paras sisäministeri kautta aikojen
Voi v..tu mitä ämmiä siellä sisäministeriössä on töissä, jos naisen edessä itketään.
Mitä jos se ohjelma vaatii korjauksia. Mitä jos jokin on mennyt liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Polliisien parissa irtisanomis- ja itsemurha-aalto, poliisit ja rajavartijat menevät lakkoon, kun Mari ei huolehdi palkkauksesta, Helsingin poliisi on nykyään rasistinen öyhöjärjestö, jota johdetaan kaavioiden ja tilastojen perusteella. Vankilat pursuavat jätteitä ja Marin ratkaisu on palkata lähihoitajia (!!!) vanginvartijoiksi.
Väärä ammatinvalinta, jos ei kestä sen paineita - tai siihen liittyviä erikoisia toimia. HPL on täysin perillä asiakkaiden taustoista. Lähihoitajat ovat tärkeitä ammatti-ihmisiä. Rantanen on aikaansaava mnisteri.
Vierailija kirjoitti:
Väärä ammatinvalinta, jos ei kestä sen paineita - tai siihen liittyviä erikoisia toimia. HPL on täysin perillä asiakkaiden taustoista. Lähihoitajat ovat tärkeitä ammatti-ihmisiä. Rantanen on aikaansaava mnisteri.
Unohdit: Meillä on hyvä hallitusohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Väite ilman argumentteja on mielipide.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010795969.html
Sisäministerillä ei ole mandaattia vaientaa asiallista kritiikkiä omaa puoluettaan kohtaan.